maar met die babydoll gevalletjes lijkt het gewoon zo 
wel l*llig voor die man
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar met die babydoll gevalletjes lijkt het gewoon zo 
DenisSjje schreef:Ik meld me ookl even hier!
Ik zat vandaag bij me oma, en toen zei ze 'Ik ga zo even de vissen drinken geven'. xD
bromfiets schreef:als in de sourcy-reclame, met die kreeft?

dichterbijer is ook een woord wat voor komt in mijn woordenboek
) en ik bij de rivier de rijn:
duh, dat ding had geeneens meer een hoofd of poten ofzo.
o gos die is wel echt geweldig

goeroe schreef:bromfiets schreef:als in de sourcy-reclame, met die kreeft?
Daar heb ik me sowieso ook al eens over verbaasd, want als ik me niet vergis komt de meeste kreeft uit zee. Zou je toch bijna van gaan denken dat die de voorkeur heeft voor zout water.

eefangel schreef:goeroe schreef:Daar heb ik me sowieso ook al eens over verbaasd, want als ik me niet vergis komt de meeste kreeft uit zee. Zou je toch bijna van gaan denken dat die de voorkeur heeft voor zout water.
Ehhh zoetwaterkreeft?
Dat is ook gewoon een kreeftensoort
Ik denk niet dat er veel restaurants zijn die zoetwaterkreeft op de kaart hebben.
er zitten blijkbaar ook zalmen in de rijn dus waarom geen zoete kreeften in een restaurant
VivaLaVida schreef:Doe niet zo moeilijker zitten blijkbaar ook zalmen in de rijn dus waarom geen zoete kreeften in een restaurant
Maar je hebt gelijk, ik zal me op belangrijkere zaken richten.
Evenstar schreef:Gisteravond gelachen, we zaten naar persconferentie op tv te kijken, van o.a. George Clooney en Brad Pitt.
Vraagt zo'n wicht van de pers:
"Would you run after me?" she asked Clooney and Pitt.
"I think we're more likely to be running away from you," Clooney replied to laughter.
goeroe schreef:VivaLaVida schreef:Doe niet zo moeilijker zitten blijkbaar ook zalmen in de rijn dus waarom geen zoete kreeften in een restaurant
Omdat mijn opmerking dan nergens meer op slaat en aangezien ik een verschrikkelijk eigenwijs persoon ben die altijd gelijk wil hebben...![]()
Maar je hebt gelijk, ik zal me op belangrijkere zaken richten.
.
L duwde J zo hard dat ze in mijn tas hing, want die stond op dat moment open op mijn schoot en ik had dat touw nog omhangen van de tas en L bleef duwen. Ik vrij pissig; ''Mens, houd op met het neuken van mijn tas.'' 
Vriendin die schuins naast me stond bij die muur had het trouwens echt niet meer van het lachen. 
Heb echt zo erg vlak gelegen toen mijn ma het me vertelde.
Bij hem thuis worden ze sowieso gek van hem, want hij is pas in december jarig en als hij zich niet gedraagd dan zeggen ze; denk aan de cavia!