Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

O maar het was zo'n grappig gesprek
Haha daar weet ik er wel wat van.

Careano schreef:Lompe opmerkingen..Haha daar weet ik er wel wat van.
Mijn oma kan dingen ook zo onsubtiel brengen.. Hadden we een foto van mijn zusjes en ik, in gala-kleding want we waren naar en diner geweest. Laat ik die aan oma zien. Zegt oma: "Goh Tessa is de dikste" . Ik dus.
Lekker aardig

paasei_ schreef:zegt mijn broetje tegen mij en mama
Eigelijk zijn jullie koeien, Want jullie hebben uiers
"
. (Echt met zown vette droge sireuse kop
) 
Hitime schreef:Mijn broertje moest gister een kies laten trekken, en dat vond hij niet zo grappig. Dus thuis zat hij; 'Aaaah, mijn kies doet zo'n pijn..'
Ik; 'Die zit er niet meer.'
Hij; 'Ojaa. Mijn gat doet zo'n pijn.
Ohnee, niet op die manier!!'

De oom van mijn baas, rond de 75 is hij denk ik, kwam hier ons kantoortje in en ik stond even te kijken wat er op tv was. Stond hij voor me, glimlacht wat en zei toen:
Ik heb een strapless babydolltop aan die wat gesmokt is onder de buste en daardoor valt hij losjes naar beneden zeg maar dus die man dacht gewoon dat ik zwanger was
Dus ik kijk nu steeds in de weerspiegelende deur als ik langsloop en ik snap op zich wat hij bedoelt want om mijn broek zit ook een riem met grote gesp dus daardoor lijkt het wellicht zo 
Ik zo: ''nee hoor meneer!'' en ik trek even aan mijn shirtje en laat het weer los. Hij weer: "Oh sorry, sorry hoor, ja het had gekund he.. Sorry!" en toen peerde hij 'm gauw
Enerzijds vind ik het enorm banketstaaf en voel ik me er wel rot om maar anderzijds moet ik toch best lachen