Wie heb het klokhuis vandaag gekeken? over die groom?
greetje
Geplaatst: 19-02-02 20:11
Heb je ook nog een ingeklapte long Berdientje. Meid jij treft het ook niet. Doe het toch maar een beetje rustig aan.
Het was vandaag een drukke dag in de winkel, schoolvakantie en ze wisten ons wel te vinden. Zie dat het topic de goede kant op gaat, jullie hebben vandaag flink je best gedaan. We moeten nog maar even volhouden Ik ga jullie ook weer een beetje helpen, we zijn er bijna maar nog niet helemaal
Nee ik heb klokhuis vandaag niet gekeken, vanwege de drukte was ik niet zo vroeg, en mijn maag rommelde ook dus eerst maar even uitgebreid gegeten, nou ja uitgebreid, patat met een hamburger speciaal Gezonde hap he.
Hoe gaan we ons overwinningslied noemen?. We are the champions klinkt zo afgezaagd!!
Maaike
Geplaatst: 19-02-02 20:18
er bestaat al een boktlied hoor greetje!!!!!! melodie van Op de camping, tekst gemaakt door ymke
waar staat jullie compu??
Pink_Horizon
Geplaatst: 19-02-02 20:19
ik heb er 2. 1tje beneden in de huiskamer (lees type supersnel) en 1tje op mijn kamer (lles type 10 min wachten voordat bokt geopend is). Mijn kues mag dan ook duidelijk zijn: beneden!
Betalen jullie alles voor je paard?
greetje
Geplaatst: 19-02-02 20:25
Onze gewone computer staat in de kamer in een kast. Ik zit dus gewoon in de kamer met jullie te bokken. Wel zo gezellig voor mijn man die zit meestal voetbal te kijken. Mijn dochter heeft een computer op onze slaapkamer staan en maakt daar de paardenpaspoorten op. Haar computer is niet aangesloten op het internet i.v.m virussen. Sundancer heeft ook een comp. op zijn slaapkamer staan en die is wel aangesloten op internet. Joshua heeft een laptop maar wil ook altijd in de kamer internetten, ik balen dus
Hebben jullie ook afspraken gemaakt wie er op bepaalde uren mag computeren?
MarijeR
Geplaatst: 19-02-02 20:25
In principe betaal ik alles zelf. Zaterdag ging m'n vader een keer mee met voer halen. Hij bood spontaan aan om deze keer het voer te betalen. Alleen was er 1 probleem, we hadden de luxe auto mee en die zat al propvol met andere zooi en er konden maar 2 zakken voer in
Dus vandaag de jeep maar weer gebruikt, en nu was mijn vader ineens nergens te vinden...
Verder betaal ik alles, ik hoef alleen geen stalkosten te betalen omdat ze aan huis staan. Dierenarts kosten van pony's die van mij EN mijn vader zijn delen we (gelukkig) wel.
Wie gaat er straks ook schaatsen kijken?
skipperfan
Geplaatst: 19-02-02 20:26
IKKE!!!! Naar al die lekkere boys
Haha... wie heeft er vanmiddag skieen gezien? met die salto's enzo?
Ditta
K heb me eigen compie en daar mag niemand op komen! mijn eigendom! k ben er namelijk erug trots op!!
Wie is er net zo als mij aan het sparen voor een eigen pony??
Maaike
mijn ouders gaan iig wel schaatsen kijken ikke misschien
wij hebben geen afspraken wie wanneer mag computeren (pfieuw)