Enfin, belofte maakt schuld. Ik heb vandaag een nieuwe hoed gekocht en een vriendin van mij wilde die wel fotograferen. Met mijn kop eronder natuurlijk. Ik ben er eigenlijk best blij mee. Zo'n fedora heeft een voorname uitstraling (Frank Sinatra, Indiana Jones, Leonard Cohen). Anderzijds lijk je ook wat ouwelijker: meisjes van 18 lachen nu niet meer terug... Maar goed, nu nog een kilo of tien kwijtraken. (Misschien dat er dan weer een foto komt.)
Ik was een paar weken terug op het ultieme festival
Anoniem
Geplaatst: 06-12-16 21:30
Gave hoed!
Courses , die eerste . Is dat een choco reep?
Ik ben letterlijk een muts
Tivoli
Geplaatst: 06-12-16 21:38
Musicoloq wat goed van je dat je over die drempel bent gekomen! Ik vind het je erg goed staan! (Je hebt trouwens een heel mooi symmetrisch gezicht )
Nadia
Oppermuts
Geplaatst: 07-12-16 15:18
Ayasha schreef:
Rebecca schreef:
Gaan jullie niet wat off topic zo
We zitten in het kippenhok. Dat mag.
Nouuu, dat valt mee hoor. Offtopic kletsen is eigenlijk alleen in de HK toegestaan, als jullie dat willen kan ik dit topic natuurlijk altijd naar de HK verplaatsen.
Ik dacht: Hé, die ken ik! Maar ik had geen flauw idee waarvan.. Totdat ik vandaag Instagram checkte... Ik volg jou blijkbaar...
musiqolog
Geplaatst: 17-01-17 18:37
Nou, dit topic kan wel een schopje gebruiken...
Vandaag was ik bij een vriendin, dezelfde die eerder de foto met de hoed maakte. Ik ging een liedje zingen en dat heeft ze opgenomen (komt misschien - ooit - nog wel op YouTube; ik vind net als iedereen mijn eigen stem een beetje debiel als ik er een opname van hoor). Maar toen ik nog aan het inzingen was, maakte ze stiekem ook een foto. Bleh. Rotstreek. Zo'n rare kop trek is dus blijkbaar bij het zingen.
En er valt ook nog eens een plukje haar heel gek.
Nou, ik heb mijn taak weer volbracht. Jullie zijn allemaal veel mooier, dus kom maar op met jullie gezichten!