Vanmiddag ook een Alaax ontmoet, vroeg me af hoe je het schreef maar hij stuurt me nu een vriendschapsverzoek op fb
Oh my.. ik lig plat om deze pagina. Wat verschrikkelijk allemaal.Finnety. Van Infinity? In Finnety Floorinoor.. too much oo.
Een vriendinnetje van mij heet Roxanne, nu is dat geen rare naam tot je hoort dat ze genoemd is naar dat liedje van The Police...
Danique schreef:Een vriendinnetje van mij heet Roxanne, nu is dat geen rare naam tot je hoort dat ze genoemd is naar dat liedje van The Police...Ai... net als Lola, vergelijkbaar verhaal
renskep schreef:Oh my.. ik lig plat om deze pagina. Wat verschrikkelijk allemaal.Finnety. Van Infinity? In Finnety Floorinoor.. too much oo.Ik ken een Infiniti, automerk. Vreselijk
Froukje schreef:Floorinoor zie ik net voorbij komen op fb. Weet niet wat ik daar van moet vinden.Waren de ouders dronken toen ze deze naam bedachten?
Danique schreef:Als je met Maggio een kind krijgt is het 'een beetje van jezelf, en een beetje van Maggio!'
Tivoli schreef:wáááát??? dat kind kan zijn eigen naam pas foutloos schrijven op zijn (haar?) 12e 12e? Denk dat 't met zijn/haar 18e pas gaat lukken. Arm kind.