Op zich geen vreemde namen maar de namen zijn bewust gekozen op hun eerste letter
anna max emma nina
Zeer devoot gezin, want de letters vormen Amen. (dit wordt ook benoemd als foto van alle kids verschijnt, naast de namen ook bewust de AMEN) Dit is een bijzondere manier om te laten weten dat je in de here bent. Keer wat anders dan een visje op de auto.
Harry in het Nederlands vind ik vreselijk, in het Engels wel leuk, staat hier wel op een lijstje voor de volgende (maar hier in de UK is het een van de meest voorkomende namen, dus zeker geen rare naam) alleen heb ik al een dochter die Ginny heet, dus misschien een kleeeeein beetje overkill. (heb nog 6 andere kinderen dus dan valt het misschien minder op, maar toch)
Ik ken een Gooswijn, zeer ouderwetse naam, kortte hem idd af tot 'Goos'. Paste wel bij die man. Maar ik vind het zo'n naam die wel bij een volwassen persoon past, maar niet bij een kind [net zoals namen als 'Gerard', 'Johannes', enz.]
Ik hoorde laatst een van de leidsters van het kdv aan de overkant meerdere keren naar 'Loek' roepen. Sprak het ook niet uit als Luke, of Luuk maar echt als Loek.