Dat ik gelukkig niet te laat ben met de kaartjes op te halen voor de kerstnachtdienst van morgen. Zou ze begin van de week ophalen maar was het helemaal vergeten. Was heel bang dat die man morgen al vrij had, maar gelukkig kon het morgen ook nog.
Dat ik vanmorgen de grote bench in wageningen heb opgehaald ondanks dar ik er dan heel vroeg uit moest (4.45, om 5.05 zat ik in de auto en had ik de honden al kort uitgelaten).
Direct ook het grote kussen meegepakt, een dlink deel rommel opgeruimd, saar gewandeld en een tijdje met vrienden gekletst en om 12.30 was ik al weer terug en ben ik hard bezig geweest om een weidje af te prikpalen voor de shetten zodat ze hier met kerst kunnen zijn. En nu heb ik 2 hele tevreden hondjes, een in de bench terwijl zij bang is voor de kleine bench en 1 op het grote kussen. Vrede op aarde.
Wat mij een ongelofelijke glimlach op m'n gezicht bracht was dat ik een chatgeschiedenis van whatsapp had kunnen terug halen op m'n mobiel omdat ik onbewust toch wekelijks een reserve kopie had gemaakt. Had persongeluk een chat verwijderd van iemand die mij zeer dierbaar is. Dit voelt als kerstcadeautje voor mij
Dat een dierbaar iemand reageerde, waarvan ik niet had verwacht dat het contact door zou gaan en dat ik nog een kerst samen met m'n opa en kma mee mag maken. Elk jaar denk ik, dit zou zo de laatste kunnen zijn.