Wat een pareltjes weer!Hier in de Ikea een Menmen?? Nederlands jongetje. Ouders zeker inspiratie gehaald uit de intro van Two and a half men..
Anoniem schreef:Laïs. Want Loïs is niet origineel genoeg ofzo.Laïs is een Belgisch meidengroepje dat vooral folkloristische muziek maakt. Moet je maar eens een keer opzoeken op Google
Op fb iemand voorbij zien komen die is bevallen van een Eamor. Nou daar heb ik ook echt nog nooit van gehoord..
Esmee_98 schreef:Op fb iemand voorbij zien komen die is bevallen van een Eamor. Nou daar heb ik ook echt nog nooit van gehoord.. Een variatie op Eomer? (LotR)
Shawna. Ik ken de naam alleen als 'Shauna' [en vind hem dan nog lelijk], maar dat fonetische spellen is eh.. niet echt mijn ding (Zo kende ik ooit ook een 'Shannen' [ipv Shannon])
Rampshellie schreef:Lort.. Hoe zou je het uitspreken?!Jort met een /l/?Ik zag een Marin voor een jongen voorbij komen. Ik ken hem als Marin, nadruk op de /a/ voor een meisje.
Wat een namen komen er voorbij zeg... Hier moest ik ook wel even opkijken toen ik hoorde dat mijn oppaskindje Brik heette.
Nuray schreef:Wat een namen komen er voorbij zeg... Hier moest ik ook wel even opkijken toen ik hoorde dat mijn oppaskindje Brik heette. Zo gevoelig als een baksteen?