Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jelleee schreef:Ik had laatst ook een hele intelligente uitspraak
We waren aan het mennen in de polder, en we kwamen langs een groepje schapen. Éen van die beestjes zag mijn paardje en begon te blaten, beeh beeh.
Ik: ''kijk wat leuk! het schaap hinnikt naar mijn pony!''
Ja, duhhuhh. Niet dus.
, hij zo, dus voor een cola mag ik jou nog 1x slet noemen? Ik zo ja, hij zo wil je het zelf nog even herhalen? En zo bléef die doorgaan, echt te erg...
Assepoetster schreef:Ik weet niet hoor, maar een buitenband kán toch ook lek zijn? Dat had ik tenminste toen ik een klapband had met de fiets
Negerzoen schreef:Jelleee schreef:Ik had laatst ook een hele intelligente uitspraak
We waren aan het mennen in de polder, en we kwamen langs een groepje schapen. Éen van die beestjes zag mijn paardje en begon te blaten, beeh beeh.
Ik: ''kijk wat leuk! het schaap hinnikt naar mijn pony!''
Ja, duhhuhh. Niet dus.
En toen kwam mijn blonde moment, want ik heb 'm 20x moeten lezen voordat ik 'm snapte

jillie1994 schreef:Nou, onder wiskunde had een klas genootje een hele flauwe
Ik noem hem even K:
K: Wat is de hoofdstad van Parijs?
Ik: Rome?
Even later snapte ik hem, en we lachten ons slap!

Okee okee, ik hoorde scheef gebouw.. verder lette ik ook niet op
Rebeccaa schreef:Zo was ik er heilig van overtuigd dat Milaan in Spanje lag en Barcelona in Italië xD

die noemde ik dus 'omgéboeng' mn moeder vond het schijnbaar zo grappig dat ik dat dus nogsteeds hoor
_Shawny schreef:duits is nou neit echt mijn sterkste kant laat maar zeggen
ik was dus woordjes aan het leren en las die hard op voor ..
Umgebungdie noemde ik dus 'omgéboeng' mn moeder vond het schijnbaar zo grappig dat ik dat dus nogsteeds hoor
_Shawny schreef:duits is nou neit echt mijn sterkste kant laat maar zeggen
ik was dus woordjes aan het leren en las die hard op voor ..
Umgebungdie noemde ik dus 'omgéboeng' mn moeder vond het schijnbaar zo grappig dat ik dat dus nogsteeds hoor
j
xSiep schreef:Rebeccaa schreef:Zo was ik er heilig van overtuigd dat Milaan in Spanje lag en Barcelona in Italië xD
Ik zit hier echt even 10 minuten van: ''Huh is dat niet zo dan??''![]()
Hoezo 5 VWO?

Rebeccaa schreef:xSiep schreef:Zo was ik er heilig van overtuigd dat Milaan in Spanje lag en Barcelona in Italië xD
Ik zit hier echt even 10 minuten van: ''Huh is dat niet zo dan??''![]()
Hoezo 5 VWO?
) met paarden vergelijk...

) 
Plien91 schreef:Haha. Mijn moeder kwam laatst met een mooie over mijn oma vroeger.
Mijn oma heeft 4 zoons, Jan, Peter, Fokko en Hans. En ze moest Peter van bed roepen.
*deur open.
"Jaaaaaan! Nee. Eh. Haaaaaaaaans!. Nee. Fokkoooooooooo! Nee.
JA NOU WEET IK HET NIET MEER"
*klap, deur dicht
*even later, bof, deur open
"PEEEEEEEEEEEEEETER!!!! WAKKER WORDEN"
Mijn moeder lag nog op bed dus die hoorde het hele hoorspel vrolijk aan