.Vandaag mijn moeder. De HUIStelefoon aan, en ik neem op. Mijn moeder aan de andere kant van de lijn: "Hé Katleen! Ben je nu thuis?"
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. xKatleentjex schreef:Haha.
Vandaag mijn moeder. De HUIStelefoon aan, en ik neem op. Mijn moeder aan de andere kant van de lijn: "Hé Katleen! Ben je nu thuis?".
dees_daan schreef:xKatleentjex schreef:Haha.
Vandaag mijn moeder. De HUIStelefoon aan, en ik neem op. Mijn moeder aan de andere kant van de lijn: "Hé Katleen! Ben je nu thuis?".
ken er wel meer die dat doen.
*ja met mij, ben je thuis?*
*ja, anders neem ik de telefoon toch niet op?*

"
alsof ik dat doe.. (meestal laat ik et nieteens zover komen, maargoed.) Die blik, echt helemaal zo verrast van "Wow dat wil ik ook"! dees_daan schreef:xKatleentjex schreef:Haha.

Plien91 schreef:dees_daan schreef:
Vriendje laatst ook. 'Ja waar ben je nu?'
'In de keuken, hoezo?'
'ooh ik dacht dat je naar dansen was?'
'hoe kan ik de huistelefoon opnemen als ik niet thuis ben?'
*stilte aan de andere kant van de lijn
'ik bel je toch op je mobiel?'
'dream on honey'
ze zijn echt goed hier

Kyle schreef:Haha! Er zitten echt grappige bij.
Daarnet nog, ik was een uurtje later dan voorzien, en mijn vriend had al gezegd dat ik een goed excuus moest verzinnen.
Ik: "Ik heb een goed excuus, maar ge gaat mij toch ni geloven!"
Hij: "Ah, wat is uw excuus?"
Ik: " Ik kwam de paashaas tegen en hij keek niet goed uit en werd door de tram overreden. Ik ben beginnen roepen, en de politie is erbij gekomen..."
Hij: "Echt waar???"
Dus óf heeft hij het woordje 'paashaas' niet goed verstaan; óf hij is goedgelovig. In beide gevallen vond ik het toch wat lomp overkomen

Dat ze daar intrapt zeg, bij mij lukte het nooit.
eefangel schreef:Omg wáár is jullie algemene ontwikkeling
ma_rie_tje schreef:Hier in de buurt woon een erg vervelend ouder vrouwtje (denk ene jaar of 80). Deze mevrouw is er erg goed in om bij de kassa met dr wandelstok vol op je tenen te gaan staan, en dan voor te dringen, je te teckelen zodat ze voor kan dringen. Dat soort dingen.
Nou zag ik haar vandaag fietsen, en ging naast haar rijden. Heb gezegd:
Mevrouw Mevrouw, Uw WIEL DRAAIT!!
mevrouw stapt af en kijkt.
ik: ja nu draait die niet meer!
mevrouw: nee inderdaad. Ik zal maar even langs de fietsenmaker gaat, want dat hoort natuurlijk niet!
Fietsenmaker was ongeveer een km verderop.
Voelde me best slecht achteraf, maar bij het terugdenken aan mijn gekneusde tenen vond ik het ineens niet zielig meer voor dr

MaaikeMo schreef:bij de eerste buurtbbq.. we kende elkaar niet zo goed..
ik stond samen met ons pap.. komt de buurman aan.. en hoelang zijn jullie al een stelletje..
nou.. we zijn vader en dochter..
dees_daan schreef:xKatleentjex schreef:Haha.