ze dachten eerst wel dat ik dyslecties was... maar volgens mij heb ik het niet of misschien heel licht..ik verveel me wie nog meer?
ikke niet, ik hoef morgen pas om kwart over 8 mijn bedje uitwie heeft er nog meer zin om morgen naar school te gaan?
ik ben de hele dag vrij, maar ik moet alleen ff naar het ziekenhuis...daarna ga ik kijken naar een springwedstrijd waar ik niet aan mee ken doen wanneer is je volgende wedstrijd weer?
ik slaap altijd heeel diep en heel lang maar toch wel weinig met laat naar bed gaan enzo wie heeft er vandaag gereden??
Lyrik >> ik niet... mag voorlopig niet rijden annelou >> naja ziekies ben ik niet... maarre... telt een gebroken rib en een misschien gekneusde long ook mee?heb jij wel gereden dan?
Berdientje schreef:wanneer is je volgende wedstrijd weer?17 maart dan heb ik wedstrijd van synchroonzwemmen.wie heeft het nog meer zo druk op msn?
ik negeer al die mensen gewoon even bij msn.ik ga morgen ook niet rijden denk ik ligt eraan wat mijn zus doet.wie heeft er ook familie op bokt?
ikke!!!!! me pleegzus...(naja niet meer officieel maar ze blijft mijn zus.. (vind ik) en me ex-vriendje...jij ook??
nee jammer genoeg houden geen familieleden van paarden.alleen ik en mijn zus (haffie) mijn opa hield ook van paarden.wie heeft er nog opa's en oma's? (ikke niet jammer genoeg)
uh die op bokt zitten wel... me zus heeft een pony en me ex-vriendje een paard...snappen jouw ouders ook helemaal nix van bokt?
en ja ik heb alleen van me mamma's kant opa en oma... jammer genoeg... me vaders kant is veel toffere familie!!maar snappen jou ouders ook nix van bokt?