Horsies7 schreef:Wat is er mis met 'kei leuk' Woon in Brabant Houdoe Niks mis mee.Das kei skonKei goeKei weit weg
Horsies7 schreef:Wat is er mis met 'kei leuk' Woon in Brabant Houdoe Houje wah Officieel Brabander, maar woon er helaas niet meer. Wel vlakbij, dus dialect hier komt best aardig overeen Sinds ik mijn studie doe, kan ik het woord 'Logica' niet meer aanhoren. Vooral niet als het uitgesproken wordt als 'Loggie-kaa'
Maanlicht schreef:enamorada schreef:borrelenDat is mijn favoriete woord!Borrelen als ik een borrel doen vind ik ook leuk, maar borrelen als in even laten borrelen vind ik vreselijk
enamorada schreef:Borrelen als ik een borrel doen vind ik ook leuk, maar borrelen als in even laten borrelen vind ik vreselijk Ohja, dat is zo
Ghostattack schreef:[ [url=m/K9Wrcr.jpg]Afbeelding[/url] ]Als aanvulling op de link hierboven. Dit bord staat wekelijks bij ons op de markt, al jarenlang Wauw, degene die dat bord gemaakt heeft kan wel echt goed spellen
Acsesuaris, wauw Hier kwamen we gister ineens op het woord vroedvrouw, wat een ranzig woord vind ik dat
Ghostattack schreef:[ [url=m/K9Wrcr.jpg]Afbeelding[/url] ]Als aanvulling op de link hierboven. Dit bord staat wekelijks bij ons op de markt, al jarenlang En niemand heeft diegene verteld hoe het moet?
'Gedragsproblematieken' vreselijk woord. Helaas krijg ik dit nog heel vaak te horen tijdens mijn opleiding
Net belde een klant en die gebruikte er weer een. Klapper in plaats van map of ordner. Kan ik de klapper even komen brengen? Brrr....
Just_Sannee schreef:Ik zie net langskomen 'Zongebruiden teint'... Teint... wat een stom woord Zongebruinde dan?
Smee__ schreef:Acsesuaris, wauw Hier kwamen we gister ineens op het woord vroedvrouw, wat een ranzig woord vind ik dat klinkt als wroetvrouw
Het woord wijfie. afschuwelijk... Iemand die dat tegen je zegt die je niet kent: Komt goed hoor wijfie! bahbah. Ga lekker naar je eigen wijfie
Amigo_stan schreef:Het woord wijfie. afschuwelijk... Iemand die dat tegen je zegt die je niet kent: Komt goed hoor wijfie! bahbah. Ga lekker naar je eigen wijfieDit hetzelfde met meis, komt goed hoor meis en dan op zo'n kwelerig toontje
Qimm schreef:Smee__ schreef:Acsesuaris, wauw Hier kwamen we gister ineens op het woord vroedvrouw, wat een ranzig woord vind ik dat klinkt als wroetvrouw Nou dat inderdaad. En dan met een beeld erbij.. Bah