Beetje een wazige foto
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, dus het zou wel zo eerlijk zijn. Dubieus wel. Avis schreef:Leuk, XxChrisssxX!
Ik twijfel bijzonder over het plaatsen van een foto. Grotendeels omdat niemand mij echt kent, dus de vraag is of ik het wel waard ben
Anderzijds heb ik een groot deel van mijn nachtrust afgelopen nacht opgeofferd, omdat ik dit topic zo leuk vond, dus het zou wel zo eerlijk zijn. Dubieus wel.

Avis schreef:Leuk, XxChrisssxX!
Ik twijfel bijzonder over het plaatsen van een foto. Grotendeels omdat niemand mij echt kent, dus de vraag is of ik het wel waard ben
Anderzijds heb ik een groot deel van mijn nachtrust afgelopen nacht opgeofferd, omdat ik dit topic zo leuk vond, dus het zou wel zo eerlijk zijn. Dubieus wel.
Ailill schreef:Avis schreef:Leuk, XxChrisssxX!
Gewoon doen, ik ken hier ook niemand![]()
Het is juist grappig en soms totaal anders dan verwacht, ik ben benieuwd
On-topic; leuke foto's allemaal!

jij doet me aan dinges denken... Adam Levine..

Sorry heel flauw
Ik ben blij dat ik geleerd heb om dat uit te zetten.
, heb een enorm onflatteuze foto gevonden maar wel vrij recent . En ja het is een gevecht tegen mijn gewicht , de andere kant van mij
. Altijd een hel om over straat te gaan zonder aangekeken te worden , en dan vooral je kop wegdraaien en in je hoofd je tong uit te steken samen met je middelvinger . 

, en vooral buikgebied is erg vervelend en dat zie je ook (daarom ben ik gek op de winter kan ik alles wegwerken met vest en jas en trui
)