Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
K_im schreef:Frouk schreef:haha had je gewoon moeten zeggen, deze heb ik al, heb je een nieuwe hint voor me?
Ik had idd wel gezegt dat ik m al had, maar toen zag ik de humor er niet van in.. (nu om eerlijk te zijn nog steeds niet)
SanneTilburg schreef:Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen.
(1,51) Zo dom als mensen je op zoiets wijzen net of je dat niet eerder gehoord hebt! Kleintjes en lange mensen hebben 1 ding gemeen: Lompe opmerkingen van domme mensen
Ach we vallen iig op toch! Normale lengte hebben is ook maar zo saai! 
_Anca_ schreef:Mijn vriend kan ook echt de meest lompe opmerkingen maken. De ergste is wel toen we net samen waren en we met vrienden naar een feest waren.
We waren met zijn allen aan het dansen en hij stond met een of andere meid te dansen. Ik had het warm en wilde iets drinken dus ik loop naar hem toe en vraag of hij ook iets wil drinken. Zijn antwoord: "Niet nu schatje, ik ben aan het sjansen!"
En bedankt!
Maanling schreef:Bij ons op stal, opperlompe opmerking.
Zwanger meisje tegen enigzins gezet meisje:
zeg als ik nou straks 9 maanden zwanger ben, dan kan ik misschien een rijbroek van jou lenen?
Zwanger meisje meende het oprecht, was niet eens vervelend bedoelt! Hoe lomp ben je dan.
Frouk schreef:net aan tafel:
Pa: Eet jij je vlees niet op? (tegen mijn ma)
Ma: nee ik ben niet zo vlezerig de afgelopen tijd
Ik: nou volgens mij zit er genoeg vlees aan![]()
En vervolgens krijg ik n mep tegen mn kop met de vaatdoek
Shanna16 schreef:Daar is de abonneer/bookmark knop toch voor?
lottehorse schreef:ik weet er ook weer eentje..
ik deed mee aan een projecht van de kerk waar bji je bij andren mensen ging eten. die je niet kenden om zo mensen in de gemeenten betre te leren kennen. dus ik daar heen en bij mensen eten. zecht die vrouw haal je de rijst even uit bed.. ik heb me helemaal slap gelachen. zecth die mevrouw een beetje beledigd.. dat is ecth waar hoor! dat deed mijn overgroot moeder al.. *Oeps! foutje* ik dacht dat het een grapje was..
Citaat:Oh maar ik heb ook een rijbroek uitgeleend aan een zeer slanke maar zwangere vriendin hoor, niks mis mee!
xXLiekeXx schreef:lottehorse schreef:ik weet er ook weer eentje..
ik deed mee aan een projecht van de kerk waar bji je bij andren mensen ging eten. die je niet kenden om zo mensen in de gemeenten betre te leren kennen. dus ik daar heen en bij mensen eten. zecht die vrouw haal je de rijst even uit bed.. ik heb me helemaal slap gelachen. zecth die mevrouw een beetje beledigd.. dat is ecth waar hoor! dat deed mijn overgroot moeder al.. *Oeps! foutje* ik dacht dat het een grapje was..
Wtf? Wat een raare gewoonte, waar is dat nou weer goed voor, dacht ook dat het een grapje was