Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girl007

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:28

Ik zet hier even een stipje neer *

Wil dit mee blijven lezen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:29

Daar is de abonneer/bookmark knop toch voor? Knipoog

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:36

K_im schreef:
Frouk schreef:
haha had je gewoon moeten zeggen, deze heb ik al, heb je een nieuwe hint voor me? Vork

Ik had idd wel gezegt dat ik m al had, maar toen zag ik de humor er niet van in.. (nu om eerlijk te zijn nog steeds niet Sigaar )

Nee is ook echt lomp om zoiets te geven..

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:39

SanneTilburg schreef:
Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein Knipoog. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen. Gestoord

Ja tegen mij zeggen ze altijd so jij bent klein Knipoog (1,51) Zo dom als mensen je op zoiets wijzen net of je dat niet eerder gehoord hebt! Kleintjes en lange mensen hebben 1 ding gemeen: Lompe opmerkingen van domme mensen Knipoog Ach we vallen iig op toch! Normale lengte hebben is ook maar zo saai!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:43

Idd ik heet Kriebel van mn achternaam en krijg altijd dingen te horen als: paasei Kriebel, of : Ik krijg ineens zo'n jeuk, jij hebt zeker altijd jeuk.
Ik zeg altijd maar, wat fijn voor je dat jij zo origineel bent, heb deze gelukkig nog nooooooooit gehoord ( op een heel sarcastische toon dan dus !)
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 07-08-07 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:47

Mijn vriend kan ook echt de meest lompe opmerkingen maken. De ergste is wel toen we net samen waren en we met vrienden naar een feest waren.
We waren met zijn allen aan het dansen en hij stond met een of andere meid te dansen. Ik had het warm en wilde iets drinken dus ik loop naar hem toe en vraag of hij ook iets wil drinken. Zijn antwoord: "Niet nu schatje, ik ben aan het sjansen!"

En bedankt!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:48

Zo dan Bloos!
Dat vind ik wel heeeeel erg lomp Nagelbijten / Gniffelen

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:52

@_Anca_: Dat zou ik zo niet gepikt hebben van m'n vriend. Dan had ik gezegt houdoe ben naar huis toe adios amigos.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:54

haha dat zeg ik ook wel eens tegen mn vriendje hoor :p gewoon btje stangen, hij weet ook wel dat ik t niet meen. Daarbij vind hij het stiekem wel leuk als ik met iemand anders sjans en daarna gewoon weer fijn bij hem kom staan.
Maar in jouw situatie klinkt het alsof hij het nog meende ook, wel lomp zou t niet leuk vinden op zo'n manier!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:56

_Anca_ schreef:
Mijn vriend kan ook echt de meest lompe opmerkingen maken. De ergste is wel toen we net samen waren en we met vrienden naar een feest waren.
We waren met zijn allen aan het dansen en hij stond met een of andere meid te dansen. Ik had het warm en wilde iets drinken dus ik loop naar hem toe en vraag of hij ook iets wil drinken. Zijn antwoord: "Niet nu schatje, ik ben aan het sjansen!"

En bedankt!

Sooo die had echt een scheldcannonade van mij gekregen! Zelfs als geintje zou ik dat niet echt kunnen waarderen Vork

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:57

Bij ons op stal, opperlompe opmerking.

Zwanger meisje tegen enigzins gezet meisje:
zeg als ik nou straks 9 maanden zwanger ben, dan kan ik misschien een rijbroek van jou lenen?

Zwanger meisje meende het oprecht, was niet eens vervelend bedoelt! Hoe lomp ben je dan.

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:00

Maanling schreef:
Bij ons op stal, opperlompe opmerking.

Zwanger meisje tegen enigzins gezet meisje:
zeg als ik nou straks 9 maanden zwanger ben, dan kan ik misschien een rijbroek van jou lenen?

Zwanger meisje meende het oprecht, was niet eens vervelend bedoelt! Hoe lomp ben je dan.

God, hoe zal dat meisje zich nu voelen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:00

Gelukkig ken ik mijn vriendje! Haha!
Ik was ook niet zo blij en nu, bijna 5 jaar later, moet hij het nog steeds af en toe horen!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:32

Oh maar ik heb ook een rijbroek uitgeleend aan een zeer slanke maar zwangere vriendin hoor, niks mis mee!

Ik zelf ga regelmatig te gronde met lompe opmerkingen. Zitten we in de MacDonalds, waar een kind echt gruwelijk irritant is, met een of ander klapperding herrie te maken en rond te rennen, dus wij zitten dat al een soort te bespreken hoe irritant dat is en ineens komt het vanuit mijn tenen dus ik zeg keihard: JA, VAN WIE IS DIE???? Zegt die man aan de tafel naast mij, van mij! Waarop ik nog maar gezegd heb, kunnen we ook gewoon gaan eten of is het kinderspeeltijd.....maar had wel een rooie kop.

De allermooiste blijft toch die van een vriendin tegen Kees, indertijd de man die altijd op stal rondliep. Een slons eersteklas, qua kleren en uiterlijk, zijn haar altijd alle kanten op dus die vriendin zegt, He Kees, naar de kapper geweest? Waarop Kees droog antwoordt: Nee das van de chemo. Waarop wij lachen en zeggen hahaha goeie grap Kees. Maar t was dus geen grap.....

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:39

ik was in gesprek met een stalgenoot (mannelijk, ook nogal een slons), en ons gesprek ging over muggen en ongedierte.
Hij had wel last van ongedierte, maar muggen daar werd hij nooit door gebeten.

ik, als flapuit, zeg dus doodleuk. Als je nou een keer schoon zou maken thuis, dan ben je van het ongedierte af. En tja, die muggen blijven weg bij je omdat je te erg stinkt...

en toen dacht ik poedersuiker!!! wat heb ik nu gezegt. okee, hij kon er om lachen.

Vervolgens hadden we het over hobbies van artsen ed. Mijn chirurg was namelijk meegegaan naar mijn paard.
Okee, hij kwam er bij zitten. Dus Chris (de chirurg) zei na een tijdje tegen mijn stalgenoot: Jou tandarts houdt zeker wel van de natuur? is hij boswachter in zijn vrijetijd?
stalgenoot; Huh? hoezo?
Chris: anders had hij het mos wel van je tanden gehaald.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:45

Zo heb ik een keer tegen mijn moeder gezegt in de twijfel jaren of hij nou wel of niet bestaat:
Mam s.nt.rkl..s bestaat wel want zo een mooi cadeau kan jij nooit gekocht hebben !!!

Heeft ze mij een paar jaar later verteld Bloos Bloos

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:50

Ik heb er nog één, zelfde lompe vriendin (maar altijd zo lachen met haar!).

Hondencursus en het zeikt van de regen waarop de cursusleider zegt, Jongens komop we gaan een stuk verderop trainen daar is het iets beter beschut. Waarop één vrouw vraagt, hoe ver is het lopen? Zegt die vriendin tegen haar: Joh komop stukje lopen moet toch niet zo'n punt zijn? En ze krijgt als antwoord: Stukje niet nee, maar ik heb MS dus hele stukken wordt wel een probleem.

Nou dan voel je je wel staan hoor....vrouw moest er zelf wel om lachen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:05

net aan tafel:
Pa: Eet jij je vlees niet op? (tegen mijn ma)
Ma: nee ik ben niet zo vlezerig de afgelopen tijd
Ik: nou volgens mij zit er genoeg vlees aan Vork

En vervolgens krijg ik n mep tegen mn kop met de vaatdoek Clown

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:19

Frouk schreef:
net aan tafel:
Pa: Eet jij je vlees niet op? (tegen mijn ma)
Ma: nee ik ben niet zo vlezerig de afgelopen tijd
Ik: nou volgens mij zit er genoeg vlees aan Vork

En vervolgens krijg ik n mep tegen mn kop met de vaatdoek Clown

Haha dat is ook een lekkere.
Van de week flapte ik er ook iets uit..
Liepen naar de kermis en kwam een nogal fors meisje aan in een te kort rokje en te kort shirtje (lees: paar maten te klein).
Toen zei ik: '' Als je iets aan kan, wil het nog niet zeggen dat het past'' . Oepsie Bloos

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:34

Shanna16 schreef:
Daar is de abonneer/bookmark knop toch voor? Knipoog

Echt, is die er Nors opkijken

@ frouk, valt nog mee, me pa gooide me toenet in het zwembad om dat ik een pleister op z'n achterhoofd had geplakt op een klein wondje Bloos

@ daffodil, ai, da's een erg lompe/banketstaaf opmerking, zou me doodschamen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:40

ik weet er ook weer eentje..

ik deed mee aan een projecht van de kerk waar bji je bij andren mensen ging eten. die je niet kenden om zo mensen in de gemeenten betre te leren kennen. dus ik daar heen en bij mensen eten. zecht die vrouw haal je de rijst even uit bed.. ik heb me helemaal slap gelachen. zecth die mevrouw een beetje beledigd.. dat is ecth waar hoor! dat deed mijn overgroot moeder al.. *Oeps! foutje* ik dacht dat het een grapje was..

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:43

lottehorse schreef:

ik deed mee aan een projecht van de kerk waar bji je bij andren mensen ging eten. die je niet kenden om zo mensen in de gemeenten betre te leren kennen. dus ik daar heen en bij mensen eten. zecht die vrouw haal je de rijst even uit bed.. ik heb me helemaal slap gelachen. zecth die mevrouw een beetje beledigd.. dat is ecth waar hoor! dat deed mijn overgroot moeder al.. *Oeps! foutje* ik dacht dat het een grapje was..

Wtf? Wat een raare gewoonte, waar is dat nou weer goed voor, dacht ook dat het een grapje was ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:46

We hadden tijdje terug feestje van mijn werk, eerst uit eten en daarna de kroeg in.. Ik heb dus een collega die zijn arm er voor een groot deel af heeft gehad. Zit er weer aan en functioneerd redelijk, maar hij kan er bijvoorbeeld geen kleine dingen en bestek mee vasthouden. De ouders van mijn baas waren er ook en zijn moeder zat naast die collega van mij. Hij vraagt dus aan een collega daar weer naast of hij ff het vlees in stukjes wou snijden voor hem. Zegt die moeder van me baas: "het mankeert je toch niet aan je handen??" Toen was iedereen ff stil.. Clown

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:02

Citaat:
Oh maar ik heb ook een rijbroek uitgeleend aan een zeer slanke maar zwangere vriendin hoor, niks mis mee!

Nou, pikant detail: de zwangere dame is ook verre van slank... en als die 9 maanden zwanger is dan is het echt geen compliment meer om met haar omvang vergeleken te worden... Cool

Meisje tegen wie het gezegd werd was er sprakeloos van en wist niets terug te zeggen.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:04

xXLiekeXx schreef:
lottehorse schreef:

Wtf? Wat een raare gewoonte, waar is dat nou weer goed voor, dacht ook dat het een grapje was ROFL

haha ja ik vond het ook echt iets raars.. maar zo bleef de rijst warm ofzow?? naja ik vond het dus ook raar en heel grapig dus ik heb me echt gewoon kapot gelachen.. terwijl het iets heel normaals was voor hun.. en toen ze daarna nog zij tegen haar zoon val niet van de trap *(hij is 24 ofzow) hield ik het echt niet meer