Galgjeeeeee, be warned, oneliners inside :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:14

En wie had het idee? En wat krijgt die?
Juist ja: inschrijfgeld *dollartekens*! Ik had het idee van galgje, Rom voerde het uit (lachuh) en ik had ook het idee van het kinderfeestje! Ik wil het best uit handen geven, maar ik ga natuurlijk niet al die zielige kindertjes zelf hun taken laten kiezen, dat bepaal ik wel ff!
We hangen iig geen Maartentjes aan galgjes want da's helemaal niet zo leuk. Kabouters daarentegen die lopen serieus gevaar. De winnaar krijgt een handgemaakte kabouterpuntmuts met bevestigingskoordje (voor onder de kin zodattie niet afwaait). En de verliezer betaalt mijn rekening (ik reken per uur, wel zo makkelijk).

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:31

zeg laudi als mede voorzitter van alle 20 venclups en het pmu gaan we toch gewoon samen uiteten en stappen?

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:32

Ach Lau! doet wel aan vrijwilligerswerk! ofniet
En ze zegt net via PB dat ik het geld zou krijgen dus storten maar!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:34

ben ik mede-mede Voorzitter???

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:39

Jemienee, die gozer is BRUTAAL! Ik stuur echt nooit pb's, en zeker niet dat ik anderen het geld gun.. tsk.
Kim mag meedoen omdat het altijd zo gezellig is als ze een wedstrijdje golfkarretjesracen doen. Sunnyboy, je mag oppermonteur van de golfkarretjesclub worden, is dat niet wat?

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:40

Laui! schreef:
Jemienee, die gozer is BRUTAAL! Ik stuur echt nooit pb's, en zeker niet dat ik anderen het geld gun.. tsk.
Kim mag meedoen omdat het altijd zo gezellig is als ze een wedstrijdje golfkarretjesracen doen. Sunnyboy, je mag oppermonteur van de golfkarretjesclub worden, is dat niet wat?

Tja is beter dan niets he Haha!
Krijg ik ook geld??
en wie gaat aan de galg?? Rom?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:42

Je krijgt pas geld als wij onze karretjes met succes in de prak gereden hebben nádat je ze gemaakt hebt/had.
Maar je mag natuurlijk wel geheel gratis met een 'personeels'pas overal komen. Er gaan echt deuren voor je open die voor IEDEREEN gesloten blijven (behalve voor het personeel dan). Bijv. de keukendeuren, en daar ligt het lekkers!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:45

Laui! schreef:
Je krijgt pas geld als wij onze karretjes met succes in de prak gereden hebben nádat je ze gemaakt hebt/had.
Maar je mag natuurlijk wel geheel gratis met een 'personeels'pas overal komen. Er gaan echt deuren voor je open die voor IEDEREEN gesloten blijven (behalve voor het personeel dan). Bijv. de keukendeuren, en daar ligt het lekkers!

Ok ok dan Haha!
lang leve de Vrijwilligersbond!!! yeeeeah Knipoog en ook crossen met die golfkarretjes Sigaar opvoeren natuurlijk

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:46

behalve ons treehouse die is heilig daar mag je echt niet in!

btw laudi weet jij waar die neushoorn is gebleven?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:48

We kunnen ook golfkarretjespulling doen, hangen we de gehangen kabouter erachter... Kijk, dan heeft het nog wel een beetje met galgje te maken en ben ik dus nog enigzins ontopic.
We moeten nu zo langzamerhand wel weer een datum prikken voor de volgende galgje-bijeenkomst, uitnodigingen ontwerpen, versturen en de RSVP-reacties in de gaten houden.

Trouwens Kim, ik vind het heel erg flauw van je dat jij je overal gelijk mede-voorzitter van maakt, misschien moeten we jouw maar eens hangen, dan leer je het wel af!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:55

Nimber schreef:
behalve ons treehouse die is heilig daar mag je echt niet in!

Chips! daar wou ik net ingaan!
maarja......Its time to kick ass and chew bubble gum and im all out of gum!Afbeelding

Plopperdeplop! Afbeelding

Maar ik zie het al voor me Kim en Lau! in de golfkarretje
Kijk deze staat al klaar! Ready for Action!
Afbeelding

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:57

Hmm, moet zo maar eens mijn mega-supersonische-neushoorn-whistle uit de treehouse halen. *rent weg*
*hijg* FIEEEEEEEEEEEEEEEEEEET... ziet iemand m al? Kan ff duren hoor, zullen we ondertussen wat oefenen om straks geheel volgens plan gehangen kabouters te kunnen pullen? *draait sleutel om* Hmm, hij pruttelt wel een beetje hoor...

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 22:01

Ja beetje gas geven dat wil wel helpen, en waar is mijn geld anders sleep ik jullie 2 voor het gerecht

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:44

laui dat komt omdat ik adat altijd al was net zoals dat jij meteen medevoorzitter ben als ik weer 1 of andere onzinnige venclup opricht maare als je niet de inkomsten met mij wil delen ook best hoor dan neem ik ze wel alleen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:56

Maar we kunnen er ook voor stemmen he!
Wie kiest voor Sundancer *Steekt Handje Omhoog*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:08

Naja, Kim lijdt echt aan waanvoorstellingen, denkt ze dat ze mij uit MIJN kluppies kan royeren... Maar 't is al goed hoor, gaan we kijken wie hier harder kan sjezen en wie hier nou de echte die-hard is!
Sunnyboy: je wordt mij een beetje te brutaal hoor, misschien is het tijd om je weer te ontslaan *klimt in da treehouse*, moet ik eens goed over nadenken.