Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 17:35

Blackpearls schreef:

tegen een grote witte bus aanrijden op de fiets terwijl hij stilstond...

Oeps...

HAHA, en ik dan Scheve mond Tegen een stilstaande tractor, fiets heeft het niet overleefd Bloos!

Elsemieke

Re: Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:40

Hmm, MC was je niet aan het opletten?
Offtopic; ik zag in je profiel foto's van je; Wat bruut dat je zo'n hanekam durft! Ja Echt gaaf Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:44

Elke zaterdag fietste ik dat weg, nooit heeft daar een tractor (leeg) stilgestaan. En ik zoek ook altijd naar geld (nu nog steeds niet afgeleerd haha)
En de auto's achter mij hele tijd toeteren, maar dat gaat lastig als je doof bent he Haha! (blauwe schenen overgehouden, een fiets onherstelbaar kapot (2 weken oud Bloos! ) )

Offtopic; dank je Lachen Ik laat mijn haar nu iig wel weer groeien. (heb er geen spijt van hoor Knipoog )

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:07

Me insmeren met zonnebrand, trok net mijn benen op en liet een keiharde scheet op 1 meter afstand van mijn vriend haha. Ik schrok er zelf ook zo van, schaamde me dood. Maarja dit is nog niet eens het ergste haha, maar dat is echt te genant voor woorden om hier zomaar even neer te zetten! Knipoog

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:19

nee nee niks is te genant zet maar neer....haha ik wij willen alles weten

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:05

Nee hehe komt niks van in! Is te ranzig voor hier, plant het wel in het sex topic @ HK

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:07

ik ging voor het eerst op m'n nieuwe schoenen naar school ; cowboy laarzen..
1te uur hadden we natuurkunde en natuurlijk moesten we opmeten hoelang je erover deed om naar de overkant van het lokaal te rennen. Er was natuurlijk geen vloerbedekking maar tegels..
Dus ik rennen, en jaa hoor. Daar ging onderuit,, floep zo onder de door en belande onder de tafel van de leraar Clown

Wat schaamde ik me toen..

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:54

Koffie over het fax aparaat gooien op me werk?
Toen schaamde ik me namelijk best wel erg! Dacht leuk koffie in te schenken, stoot ik het om Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:08

BounceBabe schreef:
Nee hehe komt niks van in! Is te ranzig voor hier, plant het wel in het sex topic @ HK

stuur je de link dan even? Clown

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 15:51

jaja ik wil ook de link

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 19:49

hoi tegen iemand zeggen die het niet tege mij had, als brugwup liet ik mijn tas van de trap vallen toen er net een hele groep vierde klassers naar boven liep, schaam schaam.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:33

er word maar weinig geblunderd de laatste tijd ikzelf blunder natuurlijk gezellig door zo heb ik vandaag nog ongeveer een half uur met een eigenaar van een paard staan praten, maar dacht dat die eigenaar bij een ander paard hoorde dus toen die eigenaar zei, "ja, ik heb hoor nu laten dekken maar daarna kan ze weer volop de sport in" dacht ik hmmm ja sure haha kwam er na 10 minuten pas achter dat het over een ander paard ging haha

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:42

Tegen iemand aan lopen als je aan het bellen bent, je telefoon laten vallen en hem niet meer terug kunnen vinden, met als gevolg dat die man waar je tegen aan liep er bijna mee vandoor gaat. Nagelbijten / Gniffelen

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:48

denken dat je van de stenen in het centerparks zwembad kunt springen en dan 2 gaten in je voet hebben Nagelbijten / Gniffelen

of

je zweep kwijt zijn, overal zoeken en dan zien dat hij op je bed ligt

kampblunders Tong uitsteken

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 18:25

verliefd zijn op een jongen uit de 6e (terwijl je zelf in de 3e zit) om vervolgens midden in de aula je nek te breken over zijn tas.... ( Heb je wel de aandacht Tong uitsteken )

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:01

Roddelen (Schaam je Annelies! Nagelbijten / Gniffelen ) over de 'verkeerde dingen' die een ander doet niet wetend dat diegene om de hoek 3 meter verder staat... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:44

ga je fotos maken van je nieuwe paardje wat voor de eerste keer bij ''ons'' in t land kwam, wil je terug lopen, ga je keihard door je enkel omdat er een kuiltje zat Bloos

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:19

IK BEN DOM !
dacht dat het vandaag dinsdag was dus lekker mijn pony gereden... kom ik thuis zegt mn moeder :'heb je gerede??'
ik : 'ja'... mn moeder:'het is woensdag je hebt les'...ik :'néé het is dinsdag..
mams:'nee woensdag'

maar nu ga ik met de fjord van mn oom hahah ..Tong uitsteken
bah wat baal ik van mezelf ! Boos!

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:21

Ehm bij de AH staan in je bikini omdat je gaat zwemmen en dat het bandje dan losschiet Schijnheilig
Offe recht door een verpakking heen knippen van iets wat je nieuw hebt gekocht en dat er dan nog een cd-rom in blijft te zitten die je nodig hebt bij installeren en dat je daar dus recht doorheen bent geknipt Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 22:12

ben je aan het buitenrijden, met mijn 2 verzorgfriesen, en mn zusje ging mee, schreeuw je tegen haar, kijk dit is het huis van *****, vet groot huis ja, ik snap niet dat ie in dat kleine huisje gaat wonen hoor!!! (is de vriend van mn buurvrouw, die man heeft een heel groot huis, en gaat nu in het volgepropte huis van de buurvrouw wonen) schud je zusje nee, jij schreeuwt terug wat nee?! kijk je opzij staat die man de ramen te lappen buiten, op 3 meter afstand Bloos!

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:26

mooie blunders Ja ik was vanochtend ook lekker bezig: ik moest even boodschappen doen.. ik leg mijn fiets tegen de muur, maar die valt naar beneden op de karretjes(oorverdovend geluid Nagelbijten / Gniffelen ) en dan pak ik een kar en rijd de winkel in. vervolgens rijd ik half slapend tegen een (hoe heten die dingen waar al dat voedsel op staat?) aan en er vallen 2 blikjes uit, iedereen kijkt me aan Vork ik heb ze toen heel lief terug gezet op die planken Schijnheilig en dan reken ik af breng de zooi naar mijn fiets.. en jahoor ik laat hem weer op die karretjes vallen.. toen was ikzelf en de rest van alkmaar wel wakker geloof ik Clown

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:21

Rijd ik door het stad. Zie ik daar een troela lopen met veel show, veel te kort jurkje, borsten vooruitgestoken en maar zwieren met dat duidelijk zwart geverfde haar. Dus ik al aan het lachen en commentaar aan het geven. Rij ik erlangs, waait ze naar me: "Hoi collega!!". Ze werkt op dezelfde afdeling als mij Bloos .

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 22:34

oops haha heel overtuigend zeggen dat je noooooit van je paard valt om daarna 3 passen verder opeens heel verbaasd in het zand te zitten en je paard dat in galop de andere kant op gaat nakijken....haha

en wat ik vorige week had oooooh nee was echt niet normaal ik was op wedstrijd had zelf al gereden en stond ff bij de derby te kijken met een vriendin dus ik zeg tegen die vriendin van mij....N zei dat H ook hier zou zijn....dus die vriendin van mij zegt hmmm ja kan wel zijn zeg ik ik hoop wel dat hij er is je kan altijd met hem lachen en hij ziet er ook echt niet verkeerd uit hoor....staat er iemand achter me...zocht je mij ?......ik kon wel door de grond zakken.....en dan maandag (was op zondag) weer gewoon gaan werken bij N waar je dus ook de paarden van H rijd...hahaha was echt erg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 00:34

wa een vriendin bij me blijven slapen zaterdag avond, waren uit geweest enz, ik was al wakker, stond nog niet helemaal stevig op benen, en ik had mn matras naast mijn bed neergelegd, en ik heb nog een groot kussen (plat zitkussen zeg maar) de lag aan het hoofdeneind van het matras.. ik zou over dat zitkussen heen omdat ik haar anders wakker zou maken, verlies ik mn even wicht, en zet mn voet vlak bij haar hoofd neer, ik helemaal in de slappe lach, omdat ze gewoon door sliep, wordt ze wakker en kijkt omhoog.. wat ben jij nou weer aan het doen dan? kijkt opzij, en wat moet die voet van jou 5 cm naast mn hoofd?!

en vandaag, was aan het buitenrijden met een vriendin op mn 2 verzorgfriesen, zijn we wedstrijdje aan het doen, dus ik scheurde haar in volle galop voorbij, (had haar ook nog voorsprong gegeven) en het pad splitst daar, je kan links en rechtdoor en normaal gaan we altijd links, naar mijn huis daar even wat drinken en daar terug, maar we waren in volle gallop dus ik wou rechtdoor en [naam] blijkbaar niet, dus die gaat links, dus ik stuur haar weer naar rechts, gaat ze rechtdoor, en voor ons stond een boom, gaat ze in volle gallop op die boom af, en 10 cm voor die boom springt ze een meter opzij en gaat plat op de rem, dus ik was mn beugels kwijt, en werd een stukje het zadel uitgeslingerd, ik schrok best wel dus het was ineens IEEE uit mijn mond Bloos en zat weer in het zadel, komt dat meisje aanrijden, zoo dat scheelde niet veel!! ik dacht dat je tegen die boom opknalde!! ik zo, ja was ook de bedoeling, ik denk ik help caparis even een handje Clown
ben best wel geschrokken toen, ze sprong net genoeg opzij zodat mijn been er nog langs kon, anders was ik blijven haken aan die boom Ziek
dus de terug weg telkens als we langs een boom kwamen, was het hee dees!!!! ik ja? en kijk achterom, ook elke keer weer Koe kijk je uit voor die boom??

dat was ook niet de eerste keer trouwens hoor, mn zusje ging in gallop weg, op het speelveldje, en ik ging erachteraan, schreeuwd mn moeder iets, dus ik kijk (nog steeds in galop) achterom, wat zei je? moeder: KIJK UIT VOOR DIE BOOM! ik zo welke boom? kijk vooruit, kon nog net op tijd bukken voor een wel erg laaghangende tak Gestoord

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:27

ga je s'nachts slapen op stal, met een paar vriendinnen. en zet je je eigen pony om 4 uur s'nachts effe buiten met nog een oude pony.
hoor je opeens gegil van die oude pony, maar het was zo donker.
ren je in paniek in de blubber op het geluid af, en tja was het niks, ze waren gewoon aan het spelen.
zijn je Replay schoenen helemaal smerig, broek helemaal onder en drijf natte sokken. wat was het koud zeg!!