Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:"Kom bitch we gaan een hotel zoeken" zeg ik en sleur Suus mee.
In plaats van het hotel komen we n club tegen.. Buiten staat n enorme rij. We kijken elkaar aan.
"Damn!" roep ik en we lopen zo sexy mogelijk langs de rij. Een uitsmijter zet zijn zonnebril af en kijkt me aan...
Even lief lachen...
Even later lopen we door de drukke club. De sfeer is geweldig, er staan loungebanken en de muziek staat lekker hard.
"OHHH das een lekker ding!" schreeuw ik in Suus dr oor, net in een stil moment in een liedje. "Niet weer!" roep ik daarna ook nog eens.. en word dan rood als ik zie dat de barkeeper waar ik het over had, me recht aan kijkt en knipoogt.
Ohh.....
Ik loop naar m toe... "Omdat je jezef zo voor banketstaaf zet krijg je dr 1 gratis van me" zegt ie lachend. Voor de eerste keer weet ik niet zoveel te zeggen.
"euh ja doe maar"
Hij buigt zich naar me toe en fluistert wat dingen die me bekend voor komen... Niet om hardop te zeggen zeg maar....
Als k daarna weer even naar Suus loop ga ik bijna onderuit en word opgevangen door n nerd.. IEH.
Na n poosje komt de barkeeper ineens achter me dansen.
Tell me van Christina Aguilera word gedraaid en we gaan LOSSS...
Na n poosje gaat hij weer weg en ineens komt Suus naar me toe "BITCH NIET ACHTER JE KIJKEN!"
Waarna ik natuurlijk achter me kijk
en MIJN barkeeper zie zoenen met n ander gelukkig meisje..
Ik doe net alsof ik t niet heb gezien.
Damn.
"Euh sorry dat was dom he" zegt Suus. "Zullen we gaan anders?" zegt ze vol medelijden.
"Wat denk jezelf? Zelfs zo'n gozer flikt dit niet!" zeg k tegen Suus en loop naar m toe. "Mag ik n liedje uitzoeken?" zeg ik tegen de leuke jongen. Hij laat me achter de bar en ik zet het liedje van Akon aan.. "I wanna.....you" en kijk m aan.
HIj neemt me mee naar de keuken.. Ik doe net alsof ik ga strippen.. Doe mijn rits omlaag.....
"Sorry k denk dat je vriendinnetje dit niet zo leuk vind" knipoog ik naar m en loop weg, hem teleurgesteld achter me latend.
That's the way...
"Wow!!!Das pas een vluggertje!"schreeuwt Suus keihard in mijn richting als ze me weer aan zite komen lopen, waarna ze helemaal in een deuk ligt
Ik word op mijn schouder getikt en als ik me omdraai staat het meisje achter me waar de barkeeper mee zoende. "Hij vind jou toch leuker.." zegt ze met tranen in haar ogen. Suus springt in de gevechtshouding. "Ik bescherm je wel Nick!" gilt ze en wil t meisje aanvliegen.
Ik duw Suus weg "kijk suus, een leuke jongen!" wijs ik en ze rent naar de jongen waar ze net ookal mee stond te praten. "hoe heet jij?" hoor ik dr nog net zeggen.
"Meid...dump m, hij wil iedereen!" roep ik tegen het meisje en sleur dr mee naar de bar, waarna Suus ik en zij op de bar staan dansen. "Kijk! klompen!!" gilt Suus ineens en sleurt 2 klompen van een plank boven de bar vandaan, waarna ze die naar de barkeeper keilt. Oei...die kwam hard aan!!
Citaat:nicky:
De volgende ochtend ben ik (voor de verandering) veel te vroeg wakker. "Suuus het is ochtend, kom we gaan wat leuks doen!" gil ik in Suus dr oor terwijl ik de dekens van dr af trek.
"Nee.... ik lust geen citroen..." mompelt Suus en terwijl ik me afvraag waar dat op sloeg ren ik de trap af, vergetend dat die 11 treden heeft in plaats van 5. Auw
Ik trek de gordijnen open voor het enorme raam en kom dan tot de ontdekking dat ook die ramen gewassen worden en dat ik zelf verrassend weinig aan heb. Een grijnzende jongen kijkt me aan. Ik grijns terug en trek gauw t gordijn weer dicht.
"Fuçk! t is altijd hetzelfde met die fans" mompel ik en loop naar de koelkast.
Na mijn fruitontbijtje en mijn kater weg te hebben gewerkt zet ik de TV aan. Er komt een reclame op Teletekst "Huur nu een scooter en ontdek de stranden van Miami, bel 084-6362990"
Damn.. goed idee!
Even later scheur ik op de gehuurde (roze!!) scooter door de smalle straatjes. Heb nog maar 3 oude vrouwtjes bijna doodgereden, als ineens de scooter begint te stotteren.. "Damn!"
Suus:
Ik zit lekker op de bank, met mijn nagelvijltje tv te kijken als mijn telefoon gaat.. (zucht) "Met Suus"" zeg ik geergerd.."Met Nicky!! Zegguh wil je mij een gunst doen???" vraag ze voorzichtig.. (denk: euhh neee) maar ik met mijn goede hart vraag eerst maar wat er is.."Nouw ikkuh sta ergens met mijn euh scooter...hij is uitgegaan en wil niet meer aan...zou je olie mee willen nemen misschien is die op..?" zegt Nicky vervolgens. "Damn.." denk ik. Dag lekker middagje met mezelf. "Ja hoor ik offer me wel weer op" zeg ik en kleed me snel om en pak m`n Dodge. Na een tijdje rondrijden snap ik er niks meer van, wat ging ik ookal weer doen? Net als ik richting huis wil rijden zie ik Nicky mry dr scoot langs de weg staan. Das toevallig! "He heb je scooterpech?? Maar goed dat ik langs kwam haha" zeg ik. "Euh ja ik had je toch gebelt?" zegt Nicky twijfelachtig... "Ow dat ging ik dus doen.." mompel ik.
Als Nicky de olie in de scoot heb gedaan probeert ze met alle geweld de dop erop te draaien..."damn waarom wil dat nou niet?" zegt ze. Ineens begin ik keihard te lachen maar Nicky gaat ongestoord door maar kijkt dan ineens op "hehe ow verkeerde dop"(ze had de dop van de oliefles ipv olietank haha)
Zamora schreef:Citaat:nicky:
De volgende ochtend ben ik (voor de verandering) veel te vroeg wakker. "Suuus het is ochtend, kom we gaan wat leuks doen!" gil ik in Suus dr oor terwijl ik de dekens van dr af trek.
"Nee.... ik lust geen citroen..." mompelt Suus en terwijl ik me afvraag waar dat op sloeg ren ik de trap af, vergetend dat die 11 treden heeft in plaats van 5. Auw
Ik trek de gordijnen open voor het enorme raam en kom dan tot de ontdekking dat ook die ramen gewassen worden en dat ik zelf verrassend weinig aan heb. Een grijnzende jongen kijkt me aan. Ik grijns terug en trek gauw t gordijn weer dicht.
"Fuçk! t is altijd hetzelfde met die fans" mompel ik en loop naar de koelkast.
Na mijn fruitontbijtje en mijn kater weg te hebben gewerkt zet ik de TV aan. Er komt een reclame op Teletekst "Huur nu een scooter en ontdek de stranden van Miami, bel 084-6362990"
Damn.. goed idee!
Even later scheur ik op de gehuurde (roze!!) scooter door de smalle straatjes. Heb nog maar 3 oude vrouwtjes bijna doodgereden, als ineens de scooter begint te stotteren.. "Damn!"
Suus:
Ik zit lekker op de bank, met mijn nagelvijltje tv te kijken als mijn telefoon gaat.. (zucht) "Met Suus"" zeg ik geergerd.."Met Nicky!! Zegguh wil je mij een gunst doen???" vraag ze voorzichtig.. (denk: euhh neee) maar ik met mijn goede hart vraag eerst maar wat er is.."Nouw ikkuh sta ergens met mijn euh scooter...hij is uitgegaan en wil niet meer aan...zou je olie mee willen nemen misschien is die op..?" zegt Nicky vervolgens. "Damn.." denk ik. Dag lekker middagje met mezelf. "Ja hoor ik offer me wel weer op" zeg ik en kleed me snel om en pak m`n Dodge. Na een tijdje rondrijden snap ik er niks meer van, wat ging ik ookal weer doen? Net als ik richting huis wil rijden zie ik Nicky mry dr scoot langs de weg staan. Das toevallig! "He heb je scooterpech?? Maar goed dat ik langs kwam haha" zeg ik. "Euh ja ik had je toch gebelt?" zegt Nicky twijfelachtig... "Ow dat ging ik dus doen.." mompel ik.
Als Nicky de olie in de scoot heb gedaan probeert ze met alle geweld de dop erop te draaien..."damn waarom wil dat nou niet?" zegt ze. Ineens begin ik keihard te lachen maar Nicky gaat ongestoord door maar kijkt dan ineens op "hehe ow verkeerde dop"(ze had de dop van de oliefles ipv olietank haha)
woeeehahahaha
nog echt gebeurd ooK!!!!!