Laantje schreef:Tsssss......... Alleen ik heb het recht mensen in dit topic te arresteren! *gooit bowlingbal tegen laantje aan*hou je erbuiten
Ilkkah schreef:*gooit bowlingbal tegen laantje aan*hou je erbuiten Jij bent wel duur in bowlingballen zeg
Ilkkah schreef:*gooit bowlingbal tegen laantje aan*hou je erbuiten *Buts*Dank heel veel voor de bult! *Gooit Legioen bowlingballen terug!*
Laantje schreef:*Buts*Dank heel veel voor de bult! *Gooit Legioen bowlingballen terug!* * dient een klacht in ** het is hier niet de bowlingbaan ** en als je wilt bowlen moet je eerst bowlingschoenen aan ** 5 euro per paar *
SdaphneS schreef:* dient een klacht in ** het is hier niet de bowlingbaan ** en als je wilt bowlen moet je eerst bowlingschoenen aan ** 5 euro per paar * Tsssssss......Ga een beetje betalen in mijn eigen topic!
Laantje schreef:*Buts*Dank heel veel voor de bult! *Gooit Legioen bowlingballen terug!* ... de fabriek is van Ilkkah
Zantis schreef::( ... de fabriek is van Ilkkahidd!jij steelt ze gewoon van mij!!!!!!!!!!tsss!!!*gaat naar de politie*
Ilkkah schreef:idd!jij steelt ze gewoon van mij!!!!!!!!!!tsss!!!*gaat naar de politie*Als de bowlingballenfabriek van jou zijn de politie en alle geheime diensten van mij!
Laantje schreef:Als de bowlingballenfabriek van jou zijn de politie en alle geheime diensten van mij! hihihi dan is de brandweer van mij !!!ik wil brandweervrouwtje zijn
SdaphneS schreef:hihihi dan is de brandweer van mij !!!ik wil brandweervrouwtje zijn Haha, dan is al het water ook van mij! Dan moet je dus een deal met me sluiten wil je gebruik kunnen maken van dat water!
Laantje schreef:Haha, dan is al het water ook van mij! Dan moet je dus een deal met me sluiten wil je gebruik kunnen maken van dat water! tsss.... dan beheers ik de bank dan hebik genoeg geld om met je een dealtje te sluiten ~~}>
hahaha ik voel me totaal niet aangevallen op boktmaar als ik dit zo allemaal lees dan heb ik weleen aangevallengevoel
SdaphneS schreef:tsss.... dan beheers ik de bank dan hebik genoeg geld om met je een dealtje te sluiten ~~}>geen goed idee ???
Laantje schreef:Haha, dan is al het water ook van mij! Dan moet je dus een deal met me sluiten wil je gebruik kunnen maken van dat water! Ze kan toch ook blussen met poeder