Instructievlieg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 13:46

Ja Puck ik zat te denken dat jij richting het plan van Mytens dacht.
En ja eerlijk gezegd had ik ook ziets in gedachten Schijnheilig
Of we zetten zo'n gieter boven haar op een plankje en we laten om de 5 min. een druppel water op haar hoofd vallen, wordt ze vanzelf knetter gek.
Deden ze vroeger ook.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 13:47

ow man, gatver, moet er niet aan denken. }>
maar levenslang met bart, dan leert ze wel goed abn Schijnheilig

Overigens had ik een ander plan, maar deze is ook wel passend

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-11-24 12:48 ]</font> Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-11-24 12:49 ]</font>

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 13:51

Ja dat is waar, heb ook al een reactie geplaatst bij dat online woordenboek bij links }>
Maar wanneer begint haar straf ?

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 13:52

zodra mytens uitspraak heeft gedaan, zij is de rechter Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 13:57

Ow dat lees ik dan vanavond wel, maar ik wil minstens levenslang !!!!
Want ik ga nu ff de stad in want die aardige oude man met die lange witte baard komt er weer aaan (hij wordt ook wel pedofiel genoemd geloof ik)...
Dus Hanneke wordt de stad in gestuurd om cadeaus te kopen.Als extra pietje geloof ik..... Lovers

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:21

Mytens?????? Verward
Ik dacht dat jij uitspraak zou doen? Ik zie dat je vanmiddag nog online was, kom op! Doree moet gestraft worden... }>

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:38

JA, mytens zou ook uitspraak doen maar ik bedoelde dat ik die uitspraak nu wel zou lezen, maar ja er is dus nog geen uitspraak gedaan....ttssskk dit moet niet te lang meer duren natuurlijk. Haha!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:41

Ik snap ook niet dat Doree niet opgepakt is. Wie weet is ze al op de vlucht geslagen met al die onopgeleide instructie-oplicht-vlinders. Opsluiten was beter geweest, zonder borgsom }>

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:45

BIJ DEZE IS DE JACHT OP DOREE GEOPEND !!!!!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:49

Zouden we het kunnen maken om als beloning Balou in te zetten? daar heeft ze toch niks meer aan als ze eenmaal gepakt is Tong uitsteken

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:51

JAAA dat doen we !!!vast wel iemand die zo'n logge haflinger( is het toch ??) wil hebben..... }>

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:53

Nou Amu , als we willen dat ze snel gepakt worden, moeten we Balou wel aanprijzen.
DE JACHT OP DOREE IS GEOPEND!!!!!!!
BELONING: BALOU
sierlijke Haflinger met dressuurcapaciteiten. Loopt nu Z1.

Wie oh wie gaat er met de hoofdprijs vandoor? Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:29

ppffftt loopt die haflinger maar Z1 ?? die van mij GP ttsskk niemand die voor dat beest doree op gaat sporen natuurlijk....
Nee heeft ze niet nog iets leuks in de aanbieding ?

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:49

Ach Amu iedereen klaagt altijd dat je niet ver komt met een haf en de Z is voor de meeste toch een droom........ }>

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:32

Puck als Mytens (rechter) geen tijd heeft kan je natuurlijk ook proberen of de vlinderpolitie Doree oppakt, dit kan echt niet hoor, loslopende oplicht niet opgeleide instructievlinder bezitter.
Myt heb je ondertussen de vlinder opgevangen.
Enne Irene, je begeeft je werkelijk op glad ijs hoor met je vereniging, kijk mijn duif (Sjef) is dus zeer goed opgeleid en vakbekwaam, dus ik sluit me zeker niet aan zeg, over dat geld, naar de Bahama's ??? of begint het zo wie zo met een B..., daar zal het wel naar toe gaan, ja ja
Ik heb zo mijn bedenkingen hoor
Schijnheilig

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:38

Kan Sjef die vreselijke onopgeleide instructievlinders niet opvreten? Extreme duivel

teun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:44

Wacht jullie maar even een paar dagen af.

Ben in ZEER vergevormd stadium aan beland, en dan........................ zullen jullie allemaal versteld staan.
Waar ik mee voor de dag kom, stelt jullie geklungel met duiven, vliegen, vlinders en ratten TOTAAL IN HET NIET.

Heb geduld, ik kom binnenkort met nieuws.
Het enige wat ik zeggen kan is............................
..........., neen ik zeg het niet.
GEDULD
Kusje Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:02

Hebbenn wij zo ook onze eigen wetten ?
Want tja ons in spanning laten zitten kan natuurlijk niet......
Maar diep in jullie hart weten jullie allemaal dat mijn vlinder toch het beste is, en nee ga dat nu niet ontkennen....

julke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 18:00

Haha! Haha! Teun...ben heeeeeel benieuwd, ehhhhh is het geel???????? Schijnheilig

enne mijn ratten zijn zo goed als afgestudeerd nu.

Weet ook nog een leuke straf voor doree, na het druppelen, misschien ophangen aan haar oogleden en laten knipogen misschien????? Party!! kunnen we altijd als extra gewicht bartVB aan der benen hangen. Party!!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:16

jaa Julke dat is een goed idee !!! dat doen we ook !
Als er dan nog niet genoeg gewicht is wil ik maar wat graag ook meehangen..... }>

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:55

Schijnheilig Schijnheilig moet zeggen dat jullie zeer hardvochtig optreden hoor, ben blij dat ik Doree niet ben en een goedopgeleide instructieduif heb.
Nou Puck ik denk dat mijn Sjef geen vlinders lust en zeker geen onopgeleide vlinders daar moet ie van Misselijk Misselijk snap je

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 09:57

Levenslang met die druppeltjes boven haar hoofd Extreme duivel en MET bartvb in 1 hok }> Maar Doree loopt nog steeds vrij rond. We kunnen ook een prijs op haar hoofd uitloven. Zoektip: Kijk in nachtkasjes..........ivm haar bijnaam,O:)
De vlinder is ondertussen gearriveerd en die heb ik doorgestuurd naar een speciale vlinderinrichting. hij was helemaal de kluts kwijt.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:23

Naja zeg!! Ik ben geschokt!! Ben er ff een weekendje niet en meteen worden er achter mijn rug allemaal SCHIJNHEILIGE dingen geregeld, werkelijk TE belachelijk voor woorden! En een beetje balou als beloning TSK!!!!! en mij aan mijn oogleden ophangen, ggggrrrrrrr die zijn nog wel zooo mooi!!! (check mijn ui Haha! Lovers ) echt heel achterbaks hoor van jullie! En bovendien is mijn vlinder, topmodel Georgette-Joséphine en bevoegd instructrice, dit weekend gepromoveerd en nu is ze ook instructeur van Anky en Arjan!! Dussssss
En ik heb dit weekend een nieuw vriendje gemaakt, nl Harry Potter en die wilde mij wel helpen, vandaar dat ik nog niet opgepakt ben,. Ik mocht zijn Invisibility Cloak lenen en niemand van de vlieg- en vlinderpolitie ziet mij nu (ben toch onschuldig, maar goed....) Bovendien heeft hij aan Professor Dumbledore gevraagd of ik niet ook naar Hogwarts mocht en dat mag, dus pas maar op, want ik ga jullie allemaal in ratten betoveren! benm echt helemaal van mun Aaaprooooposssjjj!!
ZIJN JULLIE NOU HELEMAAL VAN DE WILDE SPINNEN BESNUFFELD!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Frusty heel erg triest! stelletje Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 11:29

Hoor ik daar een lama schijten ???? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:33

weet niet wat jij voor ranzigs allemaal bij je in de buurt hebt staan! Alsof mijn mooie verhaal klinkt alsof er een lama staat te schijten tsk!!
*zwaar beledigd*
weten jullie wel tegen wie je het hebt! Tong uitsteken