*somt een hele rij klachten op, waarbij enkele ernstige* Of: *Is van het paard gevallen en is bewusteloos geweest, daarna paard afgezadeld, op stal gezet en door stalgenoot naar huis gebracht*
Ik ben nog niet van plan om naar de HA te gaan... Maar misschien herkent 1 van jullie mijn klachten wel?
Anoniem
Geplaatst: 25-08-18 22:31
Dat is gewoon een momentopname, in het echt is het heel anders.
In een 'ik zoek een hengst voor mijn merrie' topic een foto plaatsen van een leeg weiland met een bruine vlek ergens achteraan: 'ja ik heb geen standfoto hopelijk is het zo een beetje duidelijk'
Anoniem
Geplaatst: 25-08-18 22:38
Inentingen? Dan kun je je kind net zo goed meteen van het dak gooien, puur vergif.
Medicatie? Allemaal troep en vergif die je wordt op gedrongen door big pharma, vooral niet nemen.
Kruiden? Daar kun je nooit fout mee gaan, die zijn puur natuur.
Heb je al een dierenarts erbij gehad? Maar heb je er dan ook al eens een homeopatische/natuurgeneeskundige/telepathische dierenarts bij gehad?
Ik heb goede les van mijn instructrice die zelf een Z paard heeft gereden, wel zonder diploma maar zij ziet echt wel of mijn paard kreupel loopt en zegt dat dit alleen wat stijf is (+ filmpje van paard wat echt ontzettend kreupel loopt)
Nee dat blijkt want is al genoemd Sorry kon het niet laten
JudithGigi
Geplaatst: 25-08-18 22:44
"geen haat aub"
"Ik weet dat je geen reactie op je slof wil, maar ik vind het echt niet kunnen" onder een foto van iemand die capabel genoeg lijkt om met een slof te kunnen rijden
cissy
Geplaatst: 25-08-18 22:45
Past dit zadel? Past deze deken?
Anoniem
Geplaatst: 25-08-18 22:46
cissy schreef:
xyzutu2 schreef:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar...
Nee dat blijkt want is al genoemd Sorry kon het niet laten
Paard strontvervelend omdat hij 23/7 binnen staat. Maar verhuizen is geen optie.. Er zijn hier geen stallen met weidegang, paard moet vlakbij huit blijven staan ik ga dus geen 20 minuten fietsen / autorijden/ brommeren naar een stal waar paard wel naar buiten kan.