Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 10:48

Suzanne F. schreef:
En toch zijn er ook slimme mannen. Maar het lijkt wel alsof 80 procent dom is, in ieder geval de knapste exemplaren. En dan is er nog 10 procent homo.

Typische mannenstreek, de intelligente exemplaren voor zichzelf houden {:)-:( :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:49

Desty schreef:
Mijn vriend woonde al 2 maanden op zichzelf in zijn nieuwe huis incl. vaatwasser. Ik kom daar aan, staat hij de afwas met de hand te doen. Ik vraag waarom:’ Ik weet niet hoe de vaatwasser aan moet’. Één knopje, maar écht, één heel knopje dat je in moet drukken :')

En wel een master kunstmatige intelligentie hebben afgerond :7

Hij wist trouwens ook niet hoe de motorkap van de auto open moest, waar de accu zat, remvloeistof etc. :')

Och ja, de vaatwasser. :')
Mijn vriend dacht dat de vaatwasser zich net als een wasmachine vol liet lopen met water en schrok zich dan ook wild toen ik een keer de vaatwasser opentrok terwijl hij aan stond. Die dacht dus dat er een paar honder liter water over de vloer zou lopen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 10:50

Jolien87 schreef:
Wat een leuk topic, heerlijk om mee wakker te worden. :')

Ik heb mijn toenmalige vriend eens moeten uitleggen dat je een gekookt ei moet laten schrikken. Toen ik hem vroeg of hij dit wel had gedaan bleef hij me heel glazig aankijken. En hij werd ook nog eens boos toen ik moest lachen. :=

Voor hetzelfde geld stond hij "Boeh" te roepen in de keuken :D

Heb er zelf nog eentje: mijn broer belde me met zijn mobiel vanuit de supermarkt (!) om te vragen of ik kon uitleggen waar de kruiden stonden.
Mijn antwoord: "WTF??? Er lopen daar toch medewerkers rond? :( Ik zit op mijn eigen werk verdorie!"

pmarena

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:56

Die van mijn vader blijft ook leuk trouwens. Die zag een computer niet voor het eerst, maar had er nog niet zo heel veel mee gedaan.

Op een gegeven moment in Excel bezig en snapte iets niet.

Dus ik wat uitleggen en zeg iets in de trant van "ja zo, en nu op Enter drukken" en daar zweefde zijn vinger boven het toetsenbord op zoek naar de E.....N......T....E.... :))

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:01

foxy80 schreef:
Jolien87 schreef:

Ik heb mijn toenmalige vriend eens moeten uitleggen dat je een gekookt ei moet laten schrikken. Toen ik hem vroeg of hij dit wel had gedaan bleef hij me heel glazig aankijken. En hij werd ook nog eens boos toen ik moest lachen. :=

Voor hetzelfde geld stond hij "Boeh" te roepen in de keuken :D

Proest daar ging mijn thee over het toetsenbord. Zie het al helemaal voor me hoe hij boeh staat te roepen tegen een ei :D :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:01

Hij dacht ook werkelijk dat ik hem in de maling stond te nemen. :(:)

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:16

Mijn vriend maakt alles schoon met pure allesreiniger, niet verdund met water, dat kleeft echt ontzettend, zo goor!
Voor hem heb ik nu van die speciale wegwerp doekjes gekocht.
Alleen had hij laatst een bende gemaakt in de hal bij de voordeur, dus hij had gedweild, met jawel, puur allesreiniger.
Ik stapte binnen en mijn schoenen zaten gelijk vast geplakt. |o
Ik heb het er in 7 jaar tijd niet ingekregen dat je allesreiniger moet verdunnen met water.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:17

Kostelijk topic dit..heb me vermaakt met het lezen haha

Er schiet bij mij nu ff niets te binnen..maar dat komt vast nog wel.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:18

sanso schreef:
Wat gehakt rullen is
En dat je dan niet vervolgens een pakje gehakt zonder boter in de pan kan mikken.

Ach mijn vriend is geen keukenprins, ga het niet eens meer proberen het hem te leren want krijg de raarste dingen op mijn bord :+

Ik heb gehakt nog nooit met boter of olie gebakken. Daar zit genoeg vet van zichzelf in...

Ikwashier schreef:
Dat kalfjes, biggetjes, veulens etc geen puppy koetjes, puppy varkens of puppy paarden zijn.. O O O

Doe ik ook, puppy paard. Maar dan gewoon omdat het lief klinkt en een mooie omschrijving is. Niet omdat ik denk dat het correct is... :D

Women2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:19

Klijntje schreef:
Dat hoogglans lak niet geschikt is om op de muur te smeren...

Dat heb ik dus (okay okay...wel per ongeluk...) op de muur en is echt super tof geworden! Zou het zo weer doen :D

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:20

Er staan bij ons regelmatig stagairs in de winkel met de vraag om: Bougie vonkjes, een plintentrap of vierkante schroevendraaier.... Heel flauw en toch gaan ze het braaf vragen...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:23

Ik leg uit dat ik dubbel zie:

"Zie je mij dan ook 2 keer?"

(nee alleen de slimme mensen duhh... 8)7 )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:25

Dat z'n bureau-stoel naar boven en beneden kon..... :roll:
Hij had zich nog geen fractie van een seconde af gevraagd waarom zijn stoel hendeltjes had....... :\
En dit was dus iemand met een bovengemiddelde intelligentie.. :(:)

Gehakt en bv spek doe ik ook nooit boter bij... := Nergens voor nodig. :+

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:42

Ik heb mijn ex uit moeten leggen dat je van een blowjob niet zwanger kunt worden (hij was toen 33 jaar) :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:58

valine schreef:
Ik heb mijn ex uit moeten leggen dat je van een blowjob niet zwanger kunt worden (hij was toen 33 jaar) :')

Oh wat erg. Een vriendin van mij was samen met haar vriend bij hem thuis en ineens stond zn ex voor de deur in tranen en hysterisch te schreeuwen dat ze hem een blowjob had gegeven en nu zwanger was :+ Ze was helemaal niet zwanger maar ze dacht dat het kon want het kwam toch in je buik -O-

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:13

Desty schreef:
Mijn vriend woonde al 10 jaar op zichzelf, 2 maanden in zijn nieuwe huis incl. vaatwasser. Ik kom daar aan, staat hij de afwas met de hand te doen. Ik vraag waarom:’ Ik weet niet hoe de vaatwasser aan moet’. Één knopje, maar écht, één heel knopje dat je in moet drukken :')

Hij wist trouwens ook niet hoe de motorkap van de auto open moest, waar de accu zat, remvloeistof etc. :')

Het lijkt juist wel of de mensen met bovenmatige intelligentie juist die 'simpele' dingetjes niet snappen.
Mijn moeder zegt altijd: "Ie bint wel geleerd, maar niet zo klook" (oftewel, je bent wel geleerd, maar je hebt niet zoveel inzicht).
Logiques utiles zoals de Fransen het noemen :o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:34

Mijn vriend heeft eigenhandig uitgevonden, dat een aansteker bijvullen naast een gasfornuis die aan staat niet zo handig is. Dat ik 40 keer heb geroepen kijk nou uit, ga ergens anders staan, doe nou niet en de welbekende laat maar maar als je in de fik staat is het je eigen schuld.

Even over mensen met een bovengemiddelde inteligentie. Het vaak inderdaad dat die mensen de simpele dingen niet “snappen”. Zij kunnen vaak goed leren en presteren op hoog niveau. En vinden praktische zaken vaak niet nuttig genoeg om op te slaan. Of ze zien die logica simpel weg niet, je hebt niet voor niks boeken slim en streetsmart.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:41

Die van mij zit er gelukkig net tussenin :+

Ik zou me dood lachen als een of andere wetenschapper het niet voor elkaar krijgt om een ui te fruiten _O-

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:52

Hilarisch topic _O-

Ik heb een ex van mij ooit wel eens moeten uitleggen dat je aardappelen niet kan koken zonder water in de pot te doen.. Er zijn nog wel meer dingen voorgevallen met hem maar kan er nu niet meteen opkomen :')

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:01

Mijn ex keek ooit vol ongeloof naar een van mijn huisgenoten die soep aan het maken was, omdat volgens hem soep altijd uit een blik kwam :')

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:04

Wat een heerlijk topic _O-
Ik ga er even goed voor zitten om door te lezen, al heb ik bij de eerste 3 pagina`s al heel wat ‘ ja idd ‘ momentjes gehad. Zo herkenbaar _O-

Ik heb een ex die, als hij telaat zijn was had gedaan, zijn sokken gewoon binnenstebuiten nog een keer droeg.
Want dat was toch de schone kant?? 8)7
Paar weken later ben ik hem gepeerd _O-
Laatst bijgewerkt door Ianrowan2009 op 22-12-17 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 13:18

Margoooo schreef:
Mijn ex keek ooit vol ongeloof naar een van mijn huisgenoten die soep aan het maken was, omdat volgens hem soep altijd uit een blik kwam :')

De mijne is erin geslaagd te klagen over zeer zoute, dikke soep uit blik. Wist hij niet dat er water bij moest.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:28

Jolien87 schreef:
Desty schreef:
Mijn vriend woonde al 2 maanden op zichzelf in zijn nieuwe huis incl. vaatwasser. Ik kom daar aan, staat hij de afwas met de hand te doen. Ik vraag waarom:’ Ik weet niet hoe de vaatwasser aan moet’. Één knopje, maar écht, één heel knopje dat je in moet drukken :')

Och ja, de vaatwasser. :')
Mijn vriend dacht dat de vaatwasser zich net als een wasmachine vol liet lopen met water en schrok zich dan ook wild toen ik een keer de vaatwasser opentrok terwijl hij aan stond. Die dacht dus dat er een paar honder liter water over de vloer zou lopen.

Het is wel ontzettend slecht om te doen. De waterslang kan losschieten waardoor je wel enorme waterschade kan krijgen. Zou het dus niet weer doen :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:36

Een waterslang die losschiet als je de deur van de vatenwasser open trekt? Hoe dan?

Schiet me net een beauty te binnen van een ex-manager. Hij heeft na dit akkefietje overigens de rest van mijn tijd bij die toko z'n uiterste best gedaan om mijn ex-manager te worden (oftewel, getracht mij er uit te werken)

Anyway, dit was een bedrijf waarbij iedereen een leasebak had, hij dus ook, nieuwe Alfa Romeo (uiteraard, zo'n macho was het wel).
Wij gingen op een gegeven moment een rondje Utrecht - Maastricht - Antwerpen doen, dus we zouden om de beurt rijden.
Ik begon, rij de snelweg op, schakel op, zeg, "goh, wat gaaf, ding heeft 6 versnellingen!" (was toen nog niet zo gewoon).
Zegt de sukkel: "6 versnellingen? Echt waar?" Hij had de auto pas 8 maanden :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:39

Lau schreef:
Mijn vriend heeft eigenhandig uitgevonden, dat een aansteker bijvullen naast een gasfornuis die aan staat niet zo handig is. Dat ik 40 keer heb geroepen kijk nou uit, ga ergens anders staan, doe nou niet en de welbekende laat maar maar als je in de fik staat is het je eigen schuld.

Even over mensen met een bovengemiddelde inteligentie. Het vaak inderdaad dat die mensen de simpele dingen niet “snappen”. Zij kunnen vaak goed leren en presteren op hoog niveau. En vinden praktische zaken vaak niet nuttig genoeg om op te slaan. Of ze zien die logica simpel weg niet, je hebt niet voor niks boeken slim en streetsmart.

Mijn vriend zegt dit zelf ook. Hij wil het ook niet weten omdat het hem niet boeit. Terwijl dit juist de dingen zijn die je leven makkelijker maken, i.p.v. weten hoe zeer ingewikkelde logaritmes in elkaar zitten.