Suzanne F. schreef:En toch zijn er ook slimme mannen. Maar het lijkt wel alsof 80 procent dom is, in ieder geval de knapste exemplaren. En dan is er nog 10 procent homo.
Typische mannenstreek, de intelligente exemplaren voor zichzelf houden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Desty schreef:Mijn vriend woonde al 2 maanden op zichzelf in zijn nieuwe huis incl. vaatwasser. Ik kom daar aan, staat hij de afwas met de hand te doen. Ik vraag waarom:’ Ik weet niet hoe de vaatwasser aan moet’. Één knopje, maar écht, één heel knopje dat je in moet drukken
En wel een master kunstmatige intelligentie hebben afgerond
Hij wist trouwens ook niet hoe de motorkap van de auto open moest, waar de accu zat, remvloeistof etc.

Jolien87 schreef:Wat een leuk topic, heerlijk om mee wakker te worden.
Ik heb mijn toenmalige vriend eens moeten uitleggen dat je een gekookt ei moet laten schrikken. Toen ik hem vroeg of hij dit wel had gedaan bleef hij me heel glazig aankijken. En hij werd ook nog eens boos toen ik moest lachen.
Ik zit op mijn eigen werk verdorie!"
foxy80 schreef:Jolien87 schreef:
Ik heb mijn toenmalige vriend eens moeten uitleggen dat je een gekookt ei moet laten schrikken. Toen ik hem vroeg of hij dit wel had gedaan bleef hij me heel glazig aankijken. En hij werd ook nog eens boos toen ik moest lachen.
Voor hetzelfde geld stond hij "Boeh" te roepen in de keuken![]()

sanso schreef:Wat gehakt rullen is
En dat je dan niet vervolgens een pakje gehakt zonder boter in de pan kan mikken.
Ach mijn vriend is geen keukenprins, ga het niet eens meer proberen het hem te leren want krijg de raarste dingen op mijn bord
Ikwashier schreef:Dat kalfjes, biggetjes, veulens etc geen puppy koetjes, puppy varkens of puppy paarden zijn.. O O O
valine schreef:Ik heb mijn ex uit moeten leggen dat je van een blowjob niet zwanger kunt worden (hij was toen 33 jaar)
Ze was helemaal niet zwanger maar ze dacht dat het kon want het kwam toch in je buik
Desty schreef:Mijn vriend woonde al 10 jaar op zichzelf, 2 maanden in zijn nieuwe huis incl. vaatwasser. Ik kom daar aan, staat hij de afwas met de hand te doen. Ik vraag waarom:’ Ik weet niet hoe de vaatwasser aan moet’. Één knopje, maar écht, één heel knopje dat je in moet drukken
Hij wist trouwens ook niet hoe de motorkap van de auto open moest, waar de accu zat, remvloeistof etc.

Jolien87 schreef:Desty schreef:Mijn vriend woonde al 2 maanden op zichzelf in zijn nieuwe huis incl. vaatwasser. Ik kom daar aan, staat hij de afwas met de hand te doen. Ik vraag waarom:’ Ik weet niet hoe de vaatwasser aan moet’. Één knopje, maar écht, één heel knopje dat je in moet drukken
Och ja, de vaatwasser.
Mijn vriend dacht dat de vaatwasser zich net als een wasmachine vol liet lopen met water en schrok zich dan ook wild toen ik een keer de vaatwasser opentrok terwijl hij aan stond. Die dacht dus dat er een paar honder liter water over de vloer zou lopen.
Lau schreef:Mijn vriend heeft eigenhandig uitgevonden, dat een aansteker bijvullen naast een gasfornuis die aan staat niet zo handig is. Dat ik 40 keer heb geroepen kijk nou uit, ga ergens anders staan, doe nou niet en de welbekende laat maar maar als je in de fik staat is het je eigen schuld.
Even over mensen met een bovengemiddelde inteligentie. Het vaak inderdaad dat die mensen de simpele dingen niet “snappen”. Zij kunnen vaak goed leren en presteren op hoog niveau. En vinden praktische zaken vaak niet nuttig genoeg om op te slaan. Of ze zien die logica simpel weg niet, je hebt niet voor niks boeken slim en streetsmart.