Haha grappig! Ik was allemaal dingen met siri aan het doen samen met mn zus mja haar vriendje belde dus toen stopten we. STel 'm liefdesvragen, hij antwoord zo lollig XD
'I'm naked' Really, Author? I think you need to get out more.'What are you doing tonight?' Just responding to three million people calling out "Hey Siri" at the same time. Player dat het is.
Ik zei tegen siri dat ik ging slapen en wenste siri weltrusten. Siri wenste mij ook weltrusten en sloot toen zichzelf af!
Maartje1990 schreef:Ik zei tegen siri dat ik ging slapen en wenste siri weltrusten. Siri wenste mij ook weltrusten en sloot toen zichzelf af!Haha dat ging ik net uitproberen..Zegt hij: nu nog het is al 8.34 en daarna sloot hij zichzelf af...
Waarom steken kippen de weg over?'of de kip de straat overstak, of dat de straat onder de kip voortbewoog. Hangt volgens Einstein af van je referentiekader.'Aha.
SindyKaya schreef:[ [url=m/29RB21.png]Afbeelding[/url] ]Hahaha volgens mij vind hij je niet meer aardig
Dat zou ik als ik jou was niet te snel zeggen.'Do you like me?' I would not wish any other companion in the world but you.
'Zing een slaapliedje''In het bos daar staat een huisje. 'K keek eens door het vensterraam. Kwam een haasje aangelopen... O als dat maar goed afloopt.'
Sammie schreef:Hoeveel mensen heb je nodig om een lamp te verwisselen "Kan je niet gewoon het licht van je iPhone gebruiken?"
Wat lach ik me rot hier !!! De siri voor android (assistant of hoe die ook heet) is nog lang niet zo grappig...