Dat ik ondanks een vriend heb die nu naast mij zit.... toch een lach heb gekregen van die onwijs leuke sportschool hunk en dat hij een praatje kwam maken wat mij nog meer motiveerde!
friesiszwart
Geplaatst: 17-12-14 20:05
dat was al heel vroeg vanmorgen zal rond kwart over vijf geweest zijn. Ik kwam buiten en zodra ik in het vizier hoorde ik allemaal lieve hinnikjes. Mijn dag was direct goed ook al weet ik het hoofdzakelijk kwam omdat het voertijd was.
Van mijn lieve merrie die altijd vrolijk hinnikt zodra ik de stal binnen stap of zelfs door het hek het erf op loop en ze uit haar luik kijkt en me ziet. Weer of geen weer, ze is altijd blij! Vandaag ook weer even lekker met haar gereden. Ben trots op mijn mooie meisje.
WildDreams
Geplaatst: 17-12-14 20:42
Het horen dat een client (83 jaar) van mijn moeder gaat trouwen. Zo schattig
De bruidsjurkenwinkel in Keulen waarin een mevrouw stond met een prachtige jurk aan en een grote lach op haar gezicht. Ik kreeg daar echt een gelukkig gevoel van
Eileen_
Geplaatst: 17-12-14 23:36
M'n nieuwe schoenen die ik vandaag gekocht heb. Vind ze zo leuk
Shar_Angel
Geplaatst: 17-12-14 23:54
Dat ik zo blij ben met ons nieuwe paard we hebben het echt getroffen!!
Dat de 'kerstboom' bij Ijsselstein weer brand. Ik was op weg om pap en mam op te halen in Eindhoven, en kreeg er spontaan een glimlach van op mijn gezicht
Ik kreeg de 2015 kalender van Warwick Rowers vandaag binnen Voor wie niet weet wat het is of wie nog een oppeppertje nodig heeft vandaag: www.warwickrowers.org
Anoniem
Geplaatst: 18-12-14 01:52
Deze foto heb ik vd week ontvangen. Gemaakt na het 4 jarig jubileum van Rogan en mij. Dit zorgde voor een gigantische smile. Daarbij hebben we bijna 400 likes op FB
franka75
Geplaatst: 18-12-14 01:56
Dat mijn poezebeest haar grote schatten naar me brengt die ik vind als ik uit mn bed stap
MyWup
Geplaatst: 18-12-14 01:58
Vandaag een filmpje gezien van 100 mensen in de leeftijd van 1 tm 100 die elk hun leeftijd uitspreken, leuk om te zien hoe mensen ouder worden, zo mooi ! Moest glimlachen!
Deze foto heb ik vd week ontvangen. Gemaakt na het 4 jarig jubileum van Rogan en mij. Dit zorgde voor een gigantische smile. Daarbij hebben we bijna 400 likes op FB