Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu ruim ik mn kamer beetje op en zo.beetje zonnen vanmiddag met vriendin afspreken en vanavons nog ff paardrijden.
?!
Ik heb gister de hele dag gewerkt vanaf 7 uur s'ochtends. Moet morgen ook gewoon weer vroeg op het werk zijn en dit is dus eigenlijk mijn enige vrije dag. En ik zit (probeer
) hard te studeren voor mijn tentamen van dinsdag.
Judith_ schreef:Oh wat zou ik graag een 'alweer zondag' gevoel willen hebben.Ik heb gister de hele dag gewerkt vanaf 7 uur s'ochtends. Moet morgen ook gewoon weer vroeg op het werk zijn en dit is dus eigenlijk mijn enige vrije dag. En ik zit (probeer
) hard te studeren voor mijn tentamen van dinsdag.
En ik zou zo graag lekker een ritje te paard willen doen, een stuk met de hond wandelen, mijn kamer een flinke opruimbeurt geven (daar kan ik echt naar uit kijken om te doen, ruimt letterlijk zo lekker op). Dus als er een bokker is die zich verveelt?
Okee zal niet te hard klagen, nog een weekje school en hard werken en dan vertrek ik heerlijk met een vriendin en de paarden voor een week naar de veluwe.
Veel plezier volgende week op de veluwe
We hebben een boerderij en vanmorgen is er dus alweer gemolken en gevoerd. Daarna ontbijten we met (afbak) broodjes en 9 van de 10 keer gaan we dan ergens op visite of komt er iemand bij ons langs. Vandaag hebben we bewust vrij gehouden. We hebben een drukke week gehad en gisteravond een verjaardag dus vandaag heerlijk relaxen
. SuperAssie schreef:Nou ik ben gister uit een hek van 2 meter gevallen en daardoor de halve tuin van de buren doorgerold(kat was ontsnapt en ik zat dr achterna..) waardoor ik ontzetted pijn in mijn been heb en amper kan lopen. Laat staan auto- of paardrijden..
Normaal rij ik 2 paarden op zondag dus ben ik van 12 tot 6 weg, maar die heb ik dus maar afgezegd..