saskiakefie schreef:Ailill schreef:Ik moet bij die van jou altijd aan akkefietje denken, vraag me niet waarom
oh.... aha..![]()
Het zit nou eenmaal in m'n hoofd. . . ik kan er niks aan doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
unihorses schreef:hoe log jij in ? 2a54z6e45r6r ? moet je een heel dagdeel voor reserveren lijkt mehad wel ooit een wachtwoord van 60 letters
maar dat koste me maar 2 minuten ofzo , maar daar zat logica in. in jou naam helemaal niks
unihorses schreef:hoe log jij in ? 2a54z6e45r6r ? moet je een heel dagdeel voor reserveren lijkt mehad wel ooit een wachtwoord van 60 letters
maar dat koste me maar 2 minuten ofzo , maar daar zat logica in. in jou naam helemaal niks
Ailill schreef:unihorses schreef:hoe log jij in ? 2a54z6e45r6r ? moet je een heel dagdeel voor reserveren lijkt mehad wel ooit een wachtwoord van 60 letters
Dat was waarschijnlijk een hele zin of niet?
Ik gebruik al 7/8 jaar een geboortedatum als wachtwoord (in combinatie met letters), ik heb alleen geen flauw idee van wie die verjaardag was/is
Ailill schreef:Geryon schreef:
Hmm nee..![]()
Als je dat wel had zou je mama je anders teveel vrouwelijk hormoon hebben meegeven namelijk
Ik heb wel een tweelingzus, zou het daar fout zijn gegaan
Ailill schreef:Geryon schreef:
Kom je dan ook?
Het was dus een compliment
Warbling schreef:Mijn naam wordt nooit genoemd eigenlijkik word meestal gequote, als iemand al iets op me te zeggen heeft
Maar ik moet wel heel erg lachen om hoe creatief er met sommige gebruikersnamen om wordt gegaan
2a54z6e45r6r schreef:Ailill schreef:Dat was waarschijnlijk een hele zin of niet?
Ik gebruik al 7/8 jaar een geboortedatum als wachtwoord (in combinatie met letters), ik heb alleen geen flauw idee van wie die verjaardag was/is
Haha snel "in combinatie met letters" bij gezet zodat niemand het probeert?