dit is trouwens wel echt een topic wat ook echt alleen maar kan op een enorm forum vol vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShauniBef schreef:Quellian schreef:Fiebie, interessant? Neuh hoor, zit gewoon lekker op de bank met de laptop op schoot, open bokt en denk WTF?? Wérkelijk.
En dat denk ik van jouw reacties... Please....
ShauniBef schreef:Quellian.. En dan? Als ik nu een foto van mijn drol zou plaatsen... Wat dan?? Zal ik jou eens een geheimpje vertellen
?? Poepen is menselijk
.. En erover praten ook
Quellian schreef:ShauniBef schreef:
En dat denk ik van jouw reacties... Please....
Ik vroeg alleen maar wat![]()
Goed... nog ff en er worden foto's gepost.
Fiebie, ik vind het heerlijk als mensen reageren op mijn prachtig gesproken woorden, dát triggert.
Air schreef:ShauniBef schreef:En dat denk ik van jouw reacties... Please....
Je neemt jezelf wel errug serieus hoor. Je mag zelf wel zitten zeiken in je topic maar owee als iemand anders iets zegt?
Ga toch poepen joh.
xNK schreef:ShauniBef schreef:Quellian.. En dan? Als ik nu een foto van mijn drol zou plaatsen... Wat dan?? Zal ik jou eens een geheimpje vertellen
?? Poepen is menselijk
.. En erover praten ook
Ja dat merk ik op mijn school ook
Ze laten drollen liggen, ligt nooit wc papier o.i.d. bij en dat nota bene nog wel in de meisjes wc (daarmee bedoel ik: dat sommige meisjes op dat idee komen, dat jongens vies zijn wist ik al...), echt té goor voor woorden
Woogy schreef:ik heb lang in de schoonmaak gewerkt...heren toiletten zitten onder de pis en remsporen...vrouwen rapen ze op om tekeningen mee te maken ofzo...compleet bizar hoe vies wij zijn...in huis kunnen we de mannen de schuld geven maar in gescheiden toiletten niet natuurlijk
Woogy schreef:ik heb lang in de schoonmaak gewerkt...heren toiletten zitten onder de pis en remsporen...vrouwen rapen ze op om tekeningen mee te maken ofzo...compleet bizar hoe vies wij zijn...in huis kunnen we de mannen de schuld geven maar in gescheiden toiletten niet natuurlijk