21 december gaat het gebeuren...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:28

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:37

ilse011 schreef:
gohya schreef:
Je bent toch een beetje angstig omdat je tóch een beetje twijfel hebt onbewust.

ja ..
denk ik ook, k ben gwn beetje bang voor de dood..
is dat normaal? was jij dat vroeger ook?

Ja ik was vroeger ook bang voor de dood.Sinds ik een Visioen heb gehad ben ik niet meer bang voor de dood.
Ziekte's komen meer omdat de natuur de mens in evenwicht moet houden.
Zonder ziekte's krijg je overbevolking,en aangezien de mens al vele ziekte's kan genezen,komen er steeds nieuwe en ergere ziekte's bij.
Dat de crisis erger word heb nix met de natuur te maken.Dat is puur het totaal verkeerd regeren van dit kabinet.Een economie kan alleen maar groeien als er geld word uit gegeven.Als je bezuinigd kan je nix uitgeven,dus geen economie die stijgt.

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:38

ilse011 schreef:
monnikenburg schreef:
Nou het is hier net zo donker als anders hoor.

mr ff een vraagje,
wat heeft de geld crisis te maken met 21ste en wat hebben de ziektes ermee te maken? hoe word het allemaal erger waardoor?

Op zich heeft dat helemaal niets te maken met die 21ste december.
Iedereen heeft zich nou eenmaal vastgepint op die ene datum, net als de jaarwisseling van 1999 naar 2000.
Toen zouden er ook verschrikkelijke dingen gebeuren, sorrie ik heb ze dan allemaal gemist.

Het is een waarneembaar feit dat de economie slechter word, dat er meer onbekende ziektes komen volgens mij veelal door het vele gebruik van antibiotica's waardoor sommige ziektes er immuum voor worden ofzo.
Kijk maar naar de Mexicaanse Griep, was ook nieuw.
En dat dodelijke paardenvirus in Afrika?

Er word nu gezegd van ja maar omdat er 5200 jaar geleden die maya kalender begon en er toen ook precies een klimaat ramp was zal dat weer gebeuren.
Why?
Omdat op die ene kerstdag een tsunami in Indonesie is geweest wil toch niet zeggen dat dat met elke kerst zal gebeuren.

Nee ik denk dat de enige die de aarde kapot maken wij zelf zijn. Maar hoe graag we het zouden willen, dat lukt denk ik niet voor vrijdag haha

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:40

Nee ik denk dat de enige die de aarde kapot maken wij zelf zijn. Maar hoe graag we het zouden willen, dat lukt denk ik niet voor vrijdag haha

Nou dat kan wel lukken hoor voor a.s. vrijdag.
Laar ze maar op 'de knop' drukken en weg is de hele wereld.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:53

[/quote]

ja ..
denk ik ook, k ben gwn beetje bang voor de dood..
is dat normaal? was jij dat vroeger ook?[/quote]

Ja ik was vroeger ook bang voor de dood.Sinds ik een Visioen heb gehad ben ik niet meer bang voor de dood.
Ziekte's komen meer omdat de natuur de mens in evenwicht moet houden.
Zonder ziekte's krijg je overbevolking,en aangezien de mens al vele ziekte's kan genezen,komen er steeds nieuwe en ergere ziekte's bij.
Dat de crisis erger word heb nix met de natuur te maken.Dat is puur het totaal verkeerd regeren van dit kabinet.Een economie kan alleen maar groeien als er geld word uit gegeven.Als je bezuinigd kan je nix uitgeven,dus geen economie die stijgt.[/quote]

'

wat voor visioen heeft u gehad dan?

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:54

gohya schreef:

wat voor visioen heeft u gehad dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:38

Afbeelding

Mijn theorie. :')

monnikenburg

Re: 21 december gaat het gebeuren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:40

whahaa ja die thearie koop ik eerder hihihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:43

Ik hoop dat dat gebeurd. :') Ik heb dan namelijk een comedyshow/jaarafsluiting op school, zit daar de hele bovenbouw, komen er ineens allemaal alpaca's binnengestormd die alles onderpoepen en opeten. Geen comedy voor mij :D

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:48

ilse011 schreef:
monnikenburg schreef:
Nou het is hier net zo donker als anders hoor.

mr ff een vraagje,
wat heeft de geld crisis te maken met 21ste en wat hebben de ziektes ermee te maken? hoe word het allemaal erger waardoor?

die geld crisis heeft met één ding te maken; olie. Die raakt zo langzamerhand op en daarom wordt de olie duurder, onze hele samenleving loopt op olie; en dan hebben we het nog niet over de Amerikaanse... dat heeft niets met de Maya's te maken of met de 21e.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:49

gohya schreef:

Een nucleaire bom bedoel je? Dan nog vergaat de aarde niet hoor; hooguit sterft de mensheid uit.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:56

Ze hebben idd te leuke plaatjes. Deze kwam ik tegen op FB. :').

Afbeelding

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:01

Haha, Piet Paulusma rules.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:22

sallandval schreef:
gohya schreef:

Een nucleaire bom bedoel je? Dan nog vergaat de aarde niet hoor; hooguit sterft de mensheid uit.

Ja dat bedoel ik.
Nee we hebben het hier ook over de wereld die vergaat,niet de aarde.
En de hele wereld vergaat,mens,dier en plant als ze op 'de knop' drukken.

Ilse mijn visioen ging over hoe de wereld zou vergaan en over het hierna maals.
De 'hemel' is prachtig,ongeloofelijk warm en mooi.De kleuren kan je niet vergelijken met de kleuren hier op aarde.
Hoe de wereld verging in mijn visioen zal ik je besparen,je bent al wat angstig,ik wil niet dat je nog banger word.

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:25

Heb je meer visioenen gehad of alleen deze?

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:32

Gohya, dit maakt me wel nieuwsgierig, al die visioenen van jou! Krijg jij ook visioenen over andere dingen? En krijg je dat vaak? Ik ben toch wel benieuwd hoe dat visioen van jou uit zag... Als je het niet open in dit topic wilt zetten, wil je het dan in een PB sturen? Als het te heftig is voor mij dan zeg het maar, dan hoef ik niks te weten van je visioen :P

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:56

Ik heb meerdere visioenen gehad,de laatste was die van de Twin Towers.Ik zag 2 vliegtuigen in de lucht die opeens pikzwart werden en toen zag ik ook vuur.Ook zag ik torens [wolkenkrabbers,maar ik zag helaas geen land of plaats.Helaas zijn de meeste visioenen niet in detail.

Het visioen dat de wereld verging zag ik zo:
Ik zat in de huiskamer,de tel. ging,het was me broer en we waren wat aan het praten. Toen ik in de achtertuin keek zag ik een zeer hoge vloedgolf [tsunamie?] op me af komen.En geloof me,ik ben niet snel bang,maar dit was zeer angstig om te zien.Ik kon geen kant meer op,me broer verdween van de tel.lijn en toen was het even stil.Toen zag ik de wolken bevriezen,dat werden grote ijs plakaten.Die storten toen naar beneden en toen zag ik ontploffingen,vuur [brandend water] en vloedgolven.En daarna werd alles stil en zwart.

Het visioen van de hemel zag ik toen ik mezelf zag opstijgen uit me lichaam,was echt heel raar.
Ik steeg op naar boven,zag een licht tunnel,dat licht! ik kan je niet verklaren hoe mooi dat was.
Aan het einde v.d. tunnel kwam ik in een 'land' net als hier op aarde maar dan anders.
Het was er heel mooi licht,warm heel veel bloemen en planten,dieren die allemaal normaal met elkaar om gingen.Het water was zachtblauw en stroomde zachtjes door beekjes heen.De kleuren daar waren niet hetzelfde als de kleuren hier op aarde,veel helderder en zachter.
Maar ik moest terug,het was mijn tijd niet,ik moest nog heel veel doen op aarde.
Toen zag ik mijn lichaam weer liggen en ik ging mijn eigen lichaam weer binnen.

Pff heel verhaal,maar sommige dingen waren zó onbeschrijfelijk mooi.
Ow ja in een visioen zag ik ook een zeer grote ramp op komst in de havens van Rotterdam.
Ik zag tankers die in brand vlogen en ontploffingen,het vuur vloog kilometers ver weg.
Het schijnt een aanslag te zijn.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:01

gohya schreef:
Ik heb meerdere visioenen gehad,de laatste was die van de Twin Towers.Ik zag 2 vliegtuigen in de lucht die opeens pikzwart werden en toen zag ik ook vuur.Ook zag ik torens [wolkenkrabbers,maar ik zag helaas geen land of plaats.Helaas zijn de meeste visioenen niet in detail.

Ik zat in de huiskamer,de tel. ging,het was me broer en we waren wat aan het praten. Toen ik in de achtertuin keek zag ik een zeer hoge vloedgolf [tsunamie?] op me af komen.En geloof me,ik ben niet snel bang,maar dit was zeer angstig om te zien.Ik kon geen kant meer op,me broer verdween van de tel.lijn en toen was het even stil.Toen zag ik de wolken bevriezen,dat werden grote ijs plakaten.Die storten toen naar beneden en toen zag ik ontploffingen,vuur [brandend water] en vloedgolven.En daarna werd alles stil en zwart.

Het visioen van de hemel zag ik toen ik mezelf zag opstijgen uit me lichaam,was echt heel r
ar.
Ik steeg op naar boven,zag een licht tunnel,dat licht! ik kan je niet verklaren hoe mooi dat was.
Aan het einde v.d. tunnel kwam ik in een 'land' net als hier op aarde maar dan anders.
Het was er heel mooi licht,warm heel veel bloemen en planten,dieren die allemaal normaal met elkaar om gingen.Het water was zachtblauw en stroomde zachtjes door beekjes heen.De kleuren daar waren niet hetzelfde als de kleuren hier op aarde,veel helderder en zachter.
Maar ik moest terug,het was mijn tijd niet,ik moest nog heel veel doen op aarde.

Ow ja in een visioen zag ik ook een zeer grote ramp op komst in de havens van Rotterdam.
Ik zag tankers die in brand vlogen en ontploffingen,het vuur vloog kilometers ver weg.

Er waren tog nog wel paarden he? Zonder paarde. Kan ik niet leven :+

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:05

Jazeker Ilse,álle dieren zijn daar en leven gewoon samen.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:09

gohya schreef:

Het visioen van de hemel zag ik toen ik mezelf zag opstijgen uit me lichaam,was echt heel raar.

Heb je nog meer visioenen gehad?

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:10

gohya schreef:
Jazeker Ilse,álle dieren zijn daar en leven gewoon samen.

Owe gelukkig, kan namelijk niet zonder mijn. Shetmaatje
Heb je nig meer visioene pn gehad? Zoja wil je er ng een paar noemn?

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:11

Nou we zullen het wel zien he.
heb je toevallig geen datum gezien, dat zou wel een stuk makkelijker zijn geweest namelijk hihi

ik heb nog geen "visioen" gehad en dat terwijl ik toch wel heel veel van zulke soort dingen ook doorkrijg.
Maar ik sluit me er zoveel mogelijk voor af, waarom krijg je alleen ellendige door hihi en geen leuke.
tenminste ikke niet.
Ja de mooiste was toen ik zelf in de tussenfase zat na het overlijden van mijn vader.
Inderdaad is het licht heel mooi, en zo fel.
Maar ik mocht er niet achter kijken, pap moest alleen door de deuren.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:15

Suusie22 schreef:
Borisje schreef:
Ik zeg:

*\o/* :)ddd ALS WE GAAAN, DAN GAAN WE MET Z'N ALLEEE! :)ddd *\o/*

*\o/* +1

+2(mijn pony en ik)

Mr tog ben ik bang, miss vergaat ik niet (wat ik echt hoop) mr ik ben echt angstig

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:16

monnikenburg schreef:
Nou we zullen het wel zien he.
heb je toevallig geen datum gezien, dat zou wel een stuk makkelijker zijn geweest namelijk hihi

ik heb nog geen "visioen" gehad en dat terwijl ik toch wel heel veel van zulke soort dingen ook doorkrijg.
Maar ik sluit me er zoveel mogelijk voor af, waarom krijg je alleen ellendige door hihi en geen leuke.
tenminste ikke niet.
Ja de mooiste was toen ik zelf in de tussenfase zat na het overlijden van mijn vader.
Inderdaad is het licht heel mooi, en zo fel.
Maar ik mocht er niet achter kijken, pap moest alleen door de deuren.

Wat voor visioenen heb je nog meer gehad

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:17

gohya schreef:
Nee we hebben het hier ook over de wereld die vergaat,niet de aarde.
En de hele wereld vergaat,mens,dier en plant als ze op 'de knop' drukken.

.

Je overschat hier een beetje het potentieel van het globale kernwapenarsenaal. De mensheid het hoekje om helpen zal misschien nog wel lukken, maar er zullen veel planten, dieren etc overleven, om over microorganismen nog maar te zwijgen..
Deze planeet heeft heftiger dingen meegemaakt, die het óók niet gelukt is leven uit te roeien, het is een behoorlijk taai systeem.