Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilse011 schreef:gohya schreef:Je bent toch een beetje angstig omdat je tóch een beetje twijfel hebt onbewust.
ja ..
denk ik ook, k ben gwn beetje bang voor de dood..
is dat normaal? was jij dat vroeger ook?
ilse011 schreef:monnikenburg schreef:Nou het is hier net zo donker als anders hoor.
mr ff een vraagje,
wat heeft de geld crisis te maken met 21ste en wat hebben de ziektes ermee te maken? hoe word het allemaal erger waardoor?
ilse011 schreef:monnikenburg schreef:Nou het is hier net zo donker als anders hoor.
mr ff een vraagje,
wat heeft de geld crisis te maken met 21ste en wat hebben de ziektes ermee te maken? hoe word het allemaal erger waardoor?
gohya schreef:Nee ik denk dat de enige die de aarde kapot maken wij zelf zijn. Maar hoe graag we het zouden willen, dat lukt denk ik niet voor vrijdag haha
Nou dat kan wel lukken hoor voor a.s. vrijdag.
Laar ze maar op 'de knop' drukken en weg is de hele wereld.
sallandval schreef:gohya schreef:Nee ik denk dat de enige die de aarde kapot maken wij zelf zijn. Maar hoe graag we het zouden willen, dat lukt denk ik niet voor vrijdag haha
Nou dat kan wel lukken hoor voor a.s. vrijdag.
Laar ze maar op 'de knop' drukken en weg is de hele wereld.
Een nucleaire bom bedoel je? Dan nog vergaat de aarde niet hoor; hooguit sterft de mensheid uit.
gohya schreef:Ik heb meerdere visioenen gehad,de laatste was die van de Twin Towers.Ik zag 2 vliegtuigen in de lucht die opeens pikzwart werden en toen zag ik ook vuur.Ook zag ik torens [wolkenkrabbers,maar ik zag helaas geen land of plaats.Helaas zijn de meeste visioenen niet in detail.
Het visioen dat de wereld verging zag ik zo:
Ik zat in de huiskamer,de tel. ging,het was me broer en we waren wat aan het praten. Toen ik in de achtertuin keek zag ik een zeer hoge vloedgolf [tsunamie?] op me af komen.En geloof me,ik ben niet snel bang,maar dit was zeer angstig om te zien.Ik kon geen kant meer op,me broer verdween van de tel.lijn en toen was het even stil.Toen zag ik de wolken bevriezen,dat werden grote ijs plakaten.Die storten toen naar beneden en toen zag ik ontploffingen,vuur [brandend water] en vloedgolven.En daarna werd alles stil en zwart.
Het visioen van de hemel zag ik toen ik mezelf zag opstijgen uit me lichaam,was echt heel r
ar.
Ik steeg op naar boven,zag een licht tunnel,dat licht! ik kan je niet verklaren hoe mooi dat was.
Aan het einde v.d. tunnel kwam ik in een 'land' net als hier op aarde maar dan anders.
Het was er heel mooi licht,warm heel veel bloemen en planten,dieren die allemaal normaal met elkaar om gingen.Het water was zachtblauw en stroomde zachtjes door beekjes heen.De kleuren daar waren niet hetzelfde als de kleuren hier op aarde,veel helderder en zachter.
Maar ik moest terug,het was mijn tijd niet,ik moest nog heel veel doen op aarde.
Toen zag ik mijn lichaam weer liggen en ik ging mijn eigen lichaam weer binnen.
Pff heel verhaal,maar sommige dingen waren zó onbeschrijfelijk mooi.
Ow ja in een visioen zag ik ook een zeer grote ramp op komst in de havens van Rotterdam.
Ik zag tankers die in brand vlogen en ontploffingen,het vuur vloog kilometers ver weg.
Het schijnt een aanslag te zijn.
gohya schreef:Ik heb meerdere visioenen gehad,de laatste was die van de Twin Towers.Ik zag 2 vliegtuigen in de lucht die opeens pikzwart werden en toen zag ik ook vuur.Ook zag ik torens [wolkenkrabbers,maar ik zag helaas geen land of plaats.Helaas zijn de meeste visioenen niet in detail.
Het visioen dat de wereld verging zag ik zo:
Ik zat in de huiskamer,de tel. ging,het was me broer en we waren wat aan het praten. Toen ik in de achtertuin keek zag ik een zeer hoge vloedgolf [tsunamie?] op me af komen.En geloof me,ik ben niet snel bang,maar dit was zeer angstig om te zien.Ik kon geen kant meer op,me broer verdween van de tel.lijn en toen was het even stil.Toen zag ik de wolken bevriezen,dat werden grote ijs plakaten.Die storten toen naar beneden en toen zag ik ontploffingen,vuur [brandend water] en vloedgolven.En daarna werd alles stil en zwart.
Het visioen van de hemel zag ik toen ik mezelf zag opstijgen uit me lichaam,was echt heel raar.
Ik steeg op naar boven,zag een licht tunnel,dat licht! ik kan je niet verklaren hoe mooi dat was.
Aan het einde v.d. tunnel kwam ik in een 'land' net als hier op aarde maar dan anders.
Het was er heel mooi licht,warm heel veel bloemen en planten,dieren die allemaal normaal met elkaar om gingen.Het water was zachtblauw en stroomde zachtjes door beekjes heen.De kleuren daar waren niet hetzelfde als de kleuren hier op aarde,veel helderder en zachter.
Maar ik moest terug,het was mijn tijd niet,ik moest nog heel veel doen op aarde.
Toen zag ik mijn lichaam weer liggen en ik ging mijn eigen lichaam weer binnen.
Pff heel verhaal,maar sommige dingen waren zó onbeschrijfelijk mooi.
Ow ja in een visioen zag ik ook een zeer grote ramp op komst in de havens van Rotterdam.
Ik zag tankers die in brand vlogen en ontploffingen,het vuur vloog kilometers ver weg.
Het schijnt een aanslag te zijn.
monnikenburg schreef:Nou we zullen het wel zien he.
heb je toevallig geen datum gezien, dat zou wel een stuk makkelijker zijn geweest namelijk hihi
ik heb nog geen "visioen" gehad en dat terwijl ik toch wel heel veel van zulke soort dingen ook doorkrijg.
Maar ik sluit me er zoveel mogelijk voor af, waarom krijg je alleen ellendige door hihi en geen leuke.
tenminste ikke niet.
Ja de mooiste was toen ik zelf in de tussenfase zat na het overlijden van mijn vader.
Inderdaad is het licht heel mooi, en zo fel.
Maar ik mocht er niet achter kijken, pap moest alleen door de deuren.
gohya schreef:Nee we hebben het hier ook over de wereld die vergaat,niet de aarde.
En de hele wereld vergaat,mens,dier en plant als ze op 'de knop' drukken.
.