En ik wou alleen maar weten of haar date leuk was geweest
(Het was trouwens een vreselijke zoen zei ze, maar tis al wel al ruim 2 jaar haar vriendje!! Even om op dat Linda de Mol verhaal terug te komen
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Weet wel dat we meteen in de spotlights stonden en de rest van de aaf hebben staan zoenen hahah. Was niet eens zo verkeerd geloof ik
Daarna nooit meer gezien...Pff maar sommige jongens..je zou toch gillend wegrennen
en toen had ie me een keer mee uit gevraagd, zijn we een strandwandeling wezen maken en hebben we daar gezoend, met zonsondergang en al
jammer dat het er tegenwoordig niet meer zo romantisch aantoe gaat als toen.
!! Ik had 3 dagen later het idee dat ze kwijl nog steeds in me mond zat bah bah bah. VIES!
Wat een muts! Maar mijn zus is dan ook 12 jr ouder dus zal in haar tijd wel weer heel anders geweest zijn....

. Best veel eigenlijk.. M'n record staat op 6 op een avond, maar dat was op een feest met m'n ex (het was net die middag uitgegaan). Dus moest even héél duidelijk maken dat het me niks deed (euh, wel dus...). 

Ik ben al lang de tel kwijt geraakt ergens
Hoewel er toch nog velen zijn die ik zo kan opnoemen, en ik kan me hen nog voor de geest halen...LizMD schreef:Das inderdaad zo vies! Dat gekwijl. Mijn ex deed het ook en dan moet je héél subtiel je mond afvegen. Niet sexy
Ik heb wel regelmatig gezoend voor een weddenschap. Dan gingen we uit en degene die het eerste zoende met iemand werd de rest vd avond getrakteerd.
Ik zit nu op 26 jongens (en 4 meisjes), ik houd het bij. Best veel eigenlijk.. M'n record staat op 6 op een avond, maar dat was op een feest met m'n ex (het was net die middag uitgegaan). Dus moest even héél duidelijk maken dat het me niks deed (euh, wel dus...).
.
.
. En de jongen in kwestie vroeg nog of hij werkelijk zo slecht zoende
. Ben toen ook maar naar huis gebracht door mn beste vriendin
.
Eyck schreef:Fotoooo
.
Ik vond het zoooo eng. Helemaal na het lezen van het boek 'Hoe overleef ik mijn eerste zoen'. Met allerlei zoentips erin!
Ik dacht; dat kan ik NOOIT. Gelukkig verliep het opzich wel goed , maar of ik het lekker vond, NEE! ( Nu 5 jaar later wel hoor!) haha

..
.

paix schreef:ik ben 16,5 en nog steeds groentje hoor..
Ik ben gewoon niet het type meisje dat zoend omdat ze wilt zoenen.. En niet het soort meisje dat snel onder de indruk is van een jongen.
Maar die verhalen hier.. Ik vrees nu al voor mijn eerste zoen