Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:49

Ik belde mijn vriendin per ongeluk toen ze voor de eerste keer ging zoenen.
En ik wou alleen maar weten of haar date leuk was geweest Clown

(Het was trouwens een vreselijke zoen zei ze, maar tis al wel al ruim 2 jaar haar vriendje!! Even om op dat Linda de Mol verhaal terug te komen Knipoog )

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:50

was een foutje Clown

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:51

Op vakantie in Italie. Met een Italiaan. Achteraf gezien kon hij echt absoluut niet zoenen, maar ja wist ik veel voor de eerste keer. Vork

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:52

Haha wat een geweldige verhalen hebben jullie allemaal zeg. Ik was geloof ik pas 17 toen ik 'voor 't echt' met iemand zoende. Twas in de disco en dacht 'whatever moet toch een keer' Haha! Weet wel dat we meteen in de spotlights stonden en de rest van de aaf hebben staan zoenen hahah. Was niet eens zo verkeerd geloof ik Knipoog Daarna nooit meer gezien...Pff maar sommige jongens..je zou toch gillend wegrennen Huilen van het lachen

Haha nee nadenken kan je beter niet doen ROFL

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:24

Mijn eerste zoen was op vakantie in Kroatie, die jongen woonde daar en ik was gelijk smoorverliefd met mn 15 jaar Huilen van het lachen en toen had ie me een keer mee uit gevraagd, zijn we een strandwandeling wezen maken en hebben we daar gezoend, met zonsondergang en al Tong uitsteken jammer dat het er tegenwoordig niet meer zo romantisch aantoe gaat als toen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:44

Mijn eerste zoen was op mijn 12e met een hele foute jongen.

iertje2valen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:55

Ik was 15. Alleen daarna heb ik het snel uitgemaakt. Ik had beter me hoofd in de wasmachine kunnen stoppen Boos! !! Ik had 3 dagen later het idee dat ze kwijl nog steeds in me mond zat bah bah bah. VIES!

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:01

Mijn eerste ervaring al pagina's terug verteld. Maar ik was benieuwd, werd het zoenen ook bij jullie gezien als een soort "race". Hoeveel jongens heb je gehad, hoeveel scoorde je op een avond??
Dat van mij viel en valt wel mee in vergelijking met vriendinnen. Maar mijn bijnaam bedacht door mijn zus was toch "sletje". Haha! Wat een muts! Maar mijn zus is dan ook 12 jr ouder dus zal in haar tijd wel weer heel anders geweest zijn....

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:05

2 Meisjes uit mijn klas deden dat een keer, nou die kregen van mij ook wel die 'bijnaam' Nagelbijten / Gniffelen

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:14

Mijn eerste zoen was toen ik in groep 8 zat, op een feestje Clown

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:20

Het begon heel romantisch, zo'n slowmotion-achtige filmscene waarbij onze hoofden steeds dichter bij elkaar kwamen en toen *klap* tandjes tegen elkaar.
Ik ben toen huilend naar huis gegaan.
De dag erna hebben we het overgedaan ,dit keer wel geslaagd , en konden we wel lachen om onze botsing Tong uitsteken
ik was overigens 15 jaar.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:36

Das inderdaad zo vies! Dat gekwijl. Mijn ex deed het ook en dan moet je héél subtiel je mond afvegen. Niet sexy

Ik heb wel regelmatig gezoend voor een weddenschap. Dan gingen we uit en degene die het eerste zoende met iemand werd de rest vd avond getrakteerd.
Ik zit nu op 26 jongens (en 4 meisjes), ik houd het bij Vork . Best veel eigenlijk.. M'n record staat op 6 op een avond, maar dat was op een feest met m'n ex (het was net die middag uitgegaan). Dus moest even héél duidelijk maken dat het me niks deed (euh, wel dus...).

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:52

whaha.. 6 op een avond..!
Ik was 13j met mn eerste zoen Haha!
Het was op vakantie en het was zoo goed/slecht dat ik me er nix meer van herrinner...
Daarna weer een x toen ik 14 was en toen was ik te dronken dus weet ik ook niet meer..
En toen datzelfde weekend nog een x en die kon echt niet zoenen.. Zn tong lag volgens mij in coma ofzo Haha!
En toen nog 2 weken geleden.. Whooo die kon echt goed zoenen Tong uitsteken

Ik houd het dus eiglijk ook een soort van bij Knipoog

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:20

Huilen van het lachen Ik ben al lang de tel kwijt geraakt ergens ROFL Hoewel er toch nog velen zijn die ik zo kan opnoemen, en ik kan me hen nog voor de geest halen...
Best grappig zo achteraf bekeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:28

LizMD schreef:
Das inderdaad zo vies! Dat gekwijl. Mijn ex deed het ook en dan moet je héél subtiel je mond afvegen. Niet sexy

Ik heb wel regelmatig gezoend voor een weddenschap. Dan gingen we uit en degene die het eerste zoende met iemand werd de rest vd avond getrakteerd.
Ik zit nu op 26 jongens (en 4 meisjes), ik houd het bij Vork . Best veel eigenlijk.. M'n record staat op 6 op een avond, maar dat was op een feest met m'n ex (het was net die middag uitgegaan). Dus moest even héél duidelijk maken dat het me niks deed (euh, wel dus...).

Hoe oud was je toen? Het klinkt namelijk een beetje euhm.... triest... Clown

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:39

Weddenschappen enzo houden we hier ook welleens haha. Maar dan alleen als we uit gaan in Amsterdam ofzo, hier in de omgeving kent iedereen elkaar, dus kan je dat beter niet doen Tong uitsteken.

Ik houd het trouwens ook bij hoor Bloos ROFL.

@ LizMD: Dat ging ik ook proberen, laten merken dat het me niet raakte. Maar na een jongen moest ik zo hard huilen dat de bewaking kwam vragen wat er aan de hand was Huilen van het lachen. En de jongen in kwestie vroeg nog of hij werkelijk zo slecht zoende Clown. Ben toen ook maar naar huis gebracht door mn beste vriendin Huilen van het lachen.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:43

Ieuw, ik weet nog wel dat ik mijn eerste zoen echt te vies vond. Bleg, nat en plakkerig!! Brr, ik dacht; als dit het is dan weet ik niet waarom iedereen daar nou zo enthousiast over is +)
Gelukkig weet ik nu wel beter;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:44

Misschien hebben jullie ooit op een groot concour drie Franse broers gezien die als show over hindernissen van 1.60m (en hoger) heenspringen (jawel, zonder paard...).

De jongste van het stel was mijn allereerste zoen.... Bloos

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:45

Fotoooo Clown

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:45

Eyck schreef:
Fotoooo Clown

Wou net zeggen, want ik heb ze nooit gezien Huilen van het lachen.

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:47

mijn eerste zoen was op me 13e. OH wat was ik BANG! Huilen van het lachen Ik vond het zoooo eng. Helemaal na het lezen van het boek 'Hoe overleef ik mijn eerste zoen'. Met allerlei zoentips erin! Huilen van het lachen ROFL Ik dacht; dat kan ik NOOIT. Gelukkig verliep het opzich wel goed , maar of ik het lekker vond, NEE! ( Nu 5 jaar later wel hoor!) haha Bloos Tong uitsteken

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:48

Hahaha wat een grap. Waar maak je je eigenlijk druk om als tiener he Vork

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:51

Ik was 15 en vond het niet verkeerd Nagelbijten / Gniffelen
Maar daarna nog wel stukken betere gehad hoor Tong uitsteken

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:53

ik ben 16,5 en nog steeds groentje hoor *LOL* ..
Ik ben gewoon niet het type meisje dat zoend omdat ze wilt zoenen.. En niet het soort meisje dat snel onder de indruk is van een jongen Lachen.

Maar die verhalen hier.. Ik vrees nu al voor mijn eerste zoen Huilen van het lachen

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:57

paix schreef:
ik ben 16,5 en nog steeds groentje hoor *LOL* ..
Ik ben gewoon niet het type meisje dat zoend omdat ze wilt zoenen.. En niet het soort meisje dat snel onder de indruk is van een jongen Lachen.

Maar die verhalen hier.. Ik vrees nu al voor mijn eerste zoen Huilen van het lachen

Haha het valt wel me.

Ik ben ook niet zo'n type, maar als je met een jongen gezellig buiten zit te praten met carnaval bij de kroeg nja dan kan je het wel verwachten eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen