Hier iets verderop is een Jaimz geboren. Volgens mij niet de eerste keer dat dit voorbij komt. Alleen hebben ze een hele grote geboortesticker op het raam hangen.. met 007 en dan een fles en een speen in het James Bond logo.
Ik vind James ergens nog best leuk, maar Jaimz niet ... En al helemaal niet met zo'n 007 sticker zooi erbij.. Zelfs niet als ze Bond heten van achteren...
Ik ken ouders die hun kind Jack hebben genoemd. Naam is niet gek natuurlijk, wel geboortekaartje in de vorm van Jack Daniels (de inspiratiebron van de naam). Die flessen kom je ook in zijn kamer tegen als decoratie. Hij draagt ook t shirts met die fles, kindje is nu 5 Ik vind het wel erg bijzonder om je kind te associeren met drank
Ik vond het al bijna te ver gaan toen we ons stiertje James genoemd hebben omdat zijn moeder 007 als oornummer heeft. Maar dat doe je je eigen kind toch niet aan En dan al helemaal niet met die schrijfwijze.
Al vind ik je kind associëren met drank ook wel ziek
Schirley.. Raap me op Ik blijf het apart vinden dat mensen hun kind Lilian noemen. De eerste vampiervrouw.. Dat wil je toch niet met je kind associeren.
Mazida
Geplaatst: 05-07-16 22:43
Miele voor een jongen, zielig. Wordt dat kind altijd geassoiceerd met een wasmachinemerk