Dat ik vandaag zo,n geweldige dag heb gehad op mijn nieuwe werkplek ook al door de regen vond het echt super leuk nu snel alles regelen en dan kan ik aan de slag
Hier staat iemand al 10 minuten voor mijn huis in de stromende regen hartstikke vrolijk te zingen. Behoorlijk vals ook. Normaal zou ik me eraan ergeren maar alles gecombineerd is het gewoon te grappig
Dat er eindelijk een medische verklaring is voor Noa's gedrag waardoor er nu gerichter aan gewerkt kan worden (helaas wel onbehandelbaar, maar wordt niet erger). Ze is nu ook door een dierenarts hoogbegaafd verklaard en ze heeft waarschijnlijk een bril nodig met een afgeplakt glas. Een nerdige poedel.
Dat ik alle cliënten heb bij gewerkt waardoor ik over 2 weken rustig 2 weken vakantie kan vieren.
Zoolgangster
Geplaatst: 01-12-15 17:38
Waarom ik vandaag moest glimlachen: ik lag bij de tandarts op de stoel voor een grondig uitgevoerde vulling, met veel duw en wrikwerk, toen ik me realiseerde dat ik net een bouwput was met zo'n dam op de kies geschroefd... Maar ja, glimlachen gaat lastig met een tandarts plus boor in je mond.
Wat een fijne dingen allemaal hierboven, dat is al een glimlach waard Dat ik vandaag te horen kreeg dat ik vrijdag een uurtje eerder weg mag, kan ik met de kids van mijn schoonzus sinterklaas vieren
Shiawase
Geplaatst: 01-12-15 23:21
Dat mijn autorijles redelijk goed ging. Had nooit verwacht zelf ooit achter het stuur te zitten, en nu doe ik het toch maar mooi even.