Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

jillie1994 schreef:Ok, ik herinner er me 1!
We zaten bij haar in de kamer.
Zei ze: Bij streetdance werd ik in de split geduwd, dat deed vet zeer!
Hoor je mij: Deed dat geen pijn?
Omg
) Janne92 schreef:mijn vriend had gister een rare opmerking ik weet niet of hij het meende, we zaten in de auto en hij zag politie en hij zei ja ik krijg een adrenaline kick als ik de politie zie ( yeah right)
Evelli schreef:Janne92 schreef:mijn vriend had gister een rare opmerking ik weet niet of hij het meende, we zaten in de auto en hij zag politie en hij zei ja ik krijg een adrenaline kick als ik de politie zie ( yeah right)
en waarom post je dit hier?
is dit een lompe opmerking?
ik vind namelijk van niet
zijn zoveel mannen en vrouwen die er een kick van krijgen als ze politie zien hoor
Janne92 schreef:mijn vriend had gister een rare opmerking ik weet niet of hij het meende, we zaten in de auto en hij zag politie en hij zei ja ik krijg een adrenaline kick als ik de politie zie ( yeah right)
Met m'n scooter te hard rijden, enz. Als ik een politiewagen zie, dan ga ik altijd langzamer rijden en rechtop zitten enzo.
Saskiaatje schreef:Janne92 schreef:mijn vriend had gister een rare opmerking ik weet niet of hij het meende, we zaten in de auto en hij zag politie en hij zei ja ik krijg een adrenaline kick als ik de politie zie ( yeah right)
Ghehe, dat heb ik ook hoor! Sinds ik illegale dingen doe dan.Met m'n scooter te hard rijden, enz. Als ik een politiewagen zie, dan ga ik altijd langzamer rijden en rechtop zitten enzo.
Saskiaatje schreef:Janne92 schreef:mijn vriend had gister een rare opmerking ik weet niet of hij het meende, we zaten in de auto en hij zag politie en hij zei ja ik krijg een adrenaline kick als ik de politie zie ( yeah right)
Ghehe, dat heb ik ook hoor! Sinds ik illegale dingen doe dan.Met m'n scooter te hard rijden, enz. Als ik een politiewagen zie, dan ga ik altijd langzamer rijden en rechtop zitten enzo.
Moet je lang zoeken!
Casca schreef:Mn vader maakt het niet zo uit of het bestek waar hij mee eet niet helemaal schoon is geworden in de vaatwasser, zegt mn moeder: "Oh, leg die vork maar bij papa neer, de vind vieze dingen niet erg" Ik vanuit de kamer: "Jah, daarom is hij ook met jou getrouwd" eh, oeps, het flapte er eerder uit dan ik door had
*