Een oude vriend van mij... Hadden elkaar al 3 jaar niet meer gezien en gesproken en we deden alsof we nooit gestopt waren. Voel stiekem toch iets kriebelen in mijn buik..
Mijn moeder die een bak met hooi vult en naar de wei loopt, en vervolgens gaat de hele roedel erachteraan en valt mijn moeder bijna omdat de paarden behoorlijk honger hadden :p.
purny
Geplaatst: 29-11-15 00:07
Dat ik nadat ik op Facebook om een speciale soort lippenbalsem had gezocht en eerst te horen kreeg dat ie er niet meer was ik van iemand anders te horen kreeg dat ie hem wel had. En dat ik hem nog krijg van hem l
op vrijdagmiddag: het gesprek wat twee jonge mannen in de bus hadden Vrijdagavond: mijn laatste schulden afgelost. op zaterdagmiddag: de mooie dikke winterjas die ik kreeg van mijn vriend en zijn ouders. zaterdagavond: Het sushi eten met mijn beste vriendin en onze partners voor de 1ste keer een dubbeldate. Vanochtend: de wetenschap dat ik vrij was vandaag (ik werk normaal altijd op zondag) En nu net: dat ik al deze dingen en nog veel meer kan opsommen, en ik me besef dat ik heel veel heb om om te lachen en een glimlach voor te hebben.
Dat mijn vader met hulp van mijn tante mijn kamer helemaal hebben veranderd. Mooi nieuw behangetje, planken aan de muren etc. Hebben ze erg leuk gedaan.
Zaterdag: Met zijn tweeën op mijn paard naar huis. Wat was dat leuk Zondag: Dat ik chagrijnig was als de pest maar zodra ik de paarden zag was het over Vandaag: Wakker worden om half 5, er maar uit gegaan en de paardjes gevoerd. En toen stond mijn paard me aan te kijken van 'Knuf?' En natuurlijk ga ik op dat aanbod in