ik loop altijd met een big smile langs
.en zeg dan altijd sorry geen tijd! volgende keeer mischien!!
tja.. ik durf niet zo goed lomp te zijn tegen die mensen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
Kiwi_ schreef:Een vriend kwam heel enthousiast naar me toe, om te vertellen dat hij een voldoende op een belangrijk tentamen had gehaald.
Hij: "Dat had ik echt nooit verwacht"
Ik heel enthousiast: "Nee, inderdaad! En al helemaal van jou niet!"
Tsja...
hahaha nou, daar issie vast blij mee geweest! 
Moesten we er even later weer langs... Kerel keek mij toch vuil aan
Keek ie mij vragend aan, ik zo; ze verstaat geen Nederlands hoor
en dat nadat ie echt zeker 10 minuten tegen haar aan had zitten praten over boekenabonnementen
Dudette_ schreef:Kiwi_ schreef:Een vriend kwam heel enthousiast naar me toe, om te vertellen dat hij een voldoende op een belangrijk tentamen had gehaald.
Hij: "Dat had ik echt nooit verwacht"
Ik heel enthousiast: "Nee, inderdaad! En al helemaal van jou niet!"
Tsja...hahaha nou, daar issie vast blij mee geweest!

Ik had die dag ervoor bij hun opgepast, en ze zou zondag een nieuwe kamer krijgen, dus ik moest haar natuurlijk helpen met de kastjes opruimen enzo
Dus nja, ik dat kind helpen met der kastjes. Krijg ik een smsje, oke dus ik ga even op bed zitten terug smsen. Hoor ik ineens: Jaa hallooo, kom je me nou helpen of zit je nou alweeeeeeeeeeeeeer met je vriendje te smsen
Ik had echt zoiets van.. uhm.. zei jij dat nou of uhm..? En dat kind is 6!! Mjaa.. dat zal dan wel weer in de familie zitten
Riss schreef:Gisteren is er in de trein waar mijn zus in zat iemand voor gesprongen.
Opmerking van een vriend van mn broer:
Die gene die voor de trein was gesprongen, zat die er ook in?
beetje erg ;p 

bromfiets schreef:Over telefoonverkopers...
V: Is de heer R. thuis?
A: Ja, die zit even aan de telefoon.
V: Oh, dan bel ik later even terug.
Dat mens had gewoon niet door dat ze zelf op dat moment met hem aan de telefoon zat
IvysToeter schreef:Ik werk in een supermarkt.
en van de week kwam er 2 meiden naar de groenteMAN toe.
"meneer... kunt u ons helpen?
Hij: "ja tuurlijk"
Zij: "welke maat tampons hebben wij nodig?
Arme jongen stond met zijn bek vol tanden haha

linneketeut schreef:Toen ik nog 15 was wilde ik de kroeg in maar je moest 16 zijn.
Uitsmijter: Mag ik je ID zien?
Ik: Dankje dat je me er nog zon jong uit vindt zien !![]()
En ja hoor, ik mocht doorlopen.

)!!! Hij vertelde een paar leuke verhaaltjes toen mijn vader hem vroeg of hij niks wilde hebben. "Neeee, di-jeet", antwoordt Stijn. Mijn vader aait over zijn kleine buikje en zegt: "Ja, dat mag ook wel...!". Nu heeft mijn vader met zijn 110 kilo ook echt wel een buik, dus Stijn kijkt beteuterd naar papa maar dan valt mijn vader's buik hem ook op...Hij grijnst en zegt: "Jij ook, dikke zwijn" en rent weer snel terug naar huis, mijn vader zeer geschockt achter zich latend...

Riss schreef:oef
die laatste snap ik niet