Het gezicht van de bokker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:20

Fenrir schreef:
Ik begin er al langzaam aan te wennen dat je blond bent en geen brunette, Geryon. Dat stelde ik me om een of andere reden altijd zo voor :') En ik vind eigenlijk dat je best een lief gezicht hebt, niet bitchy :o

Ik kan mezelf zoo slecht voorstellen als brunette! Ik ben alleen soms een heel klein beetje aan de rode kant.

Hm zelfs op die foto niet een beetje bitchy? M'n resting face is wel echt te bitchy! Voor de rest vinden mensen me alijd 'schattig'. Ze moesten eens weten _O-. Maar oke, ik LIJK inderdaad best onschuldig..
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:27

Ik snap wel wat die mensen bedoelen. :j Krijg vaak hetzelfde te horen, ben vrij klein wat ook niet mee helpt :')
En nee nu ik foto's gezien heb vind ik blond ook leuker staan :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:29

Ailill schreef:
Ayasha schreef:
Wat bedoelen jullie Belsen met nogthans? Ik denk gelijk aan 'voorlopig (nog) wel' al zul je dat vast niet bedoelen.

Ik zit te denken wat het AN is... 'Je bent toch ook...' Zou een 'vervanger' kunnen zijn maar geen goede.. 'Thans' is meer een 'stopwoord' (beginwoord). 'Toch' is de enige vertaling die ik kan bedenken nu. :)
Ik vind a thans beter dan B... Is gelijk aan ik vind A toch beter dan B maar 'sterker' ... Ik zal 'thans' gebruiken ipv 'toch' als ik de mening kracht wil bij zetten...

Ik werd afgelopen week 15 geschat. ^) winkel 1 schatte een vrouw me 17, ga naar winkel twee, schat een man me daar 15 :roll: (nee normaal kom ik zo snel niet in gesprek met mensen maar nu door omstandigheden wel ..) en achter me stonden twee mannen die beleefd zwegen maar die wat me verkeerd schatte bleef door gaan. :roll: op de parking kwam ie nog zagen... (ja waren twee erg aparte mensen.... Just my luck) ... En de elektriciteitsmeneer belde aan en vroeg of mijn ouders thuis waren.... Toen ik een wenkbrauw op trok besefte die z'n fout... _O- die corrigeerde sneller maar die twee in de winkel gaven niet op..

Edit: ja ik had een leuke week.... :roll:
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 10-11-16 00:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:34

Fenrir schreef:
Ailill schreef:
Dat ligt aan de omstandigheden :P

Ja, soms is film leuker :Y)

Ho ho!! :')

Fenrir schreef:
Ik snap wel wat die mensen bedoelen. :j Krijg vaak hetzelfde te horen, ben vrij klein wat ook niet mee helpt :')

Jij hebt wel een lief knap gezichtje ja, maar óók juist sexy, waardoor ik je niet onschuldig ofzo vind lijken. Of ik zie gewoon het <<) erin wat sommige anderen niet zien. Dat heb ik ook wel eens, de ene vindt me schattig de andere ziet juist dat ik niet zo onschuldig ben als je begrijpt wat ik bedoel :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:35

Nochtans is volgens mij een tegenstelling, dus waar wij in NL bijv. 'maar', 'toch', 'echter' etc. zouden gebruiken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:37

Dat zijn idd ook synoniemen waar ik dus even niet op kwam. :') maar ik merk hier in de omgeving dat het ook een vorm van kracht bij zetten is.. Al hoor ik het in deze streek ook minder dan waar ik op gegroeid ben..

Edit: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1673/nochtans/

De dialect versie die we hier kennen is 'pertang'
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 10-11-16 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:39

15 is wel heel jong ja, dan is het ook geen compliment meer _O-

Geryon schreef:
Fenrir schreef:

Jij hebt wel een lief knap gezichtje ja, maar óók juist sexy, waardoor ik je niet onschuldig ofzo vind lijken. Of ik zie gewoon het <<) erin wat sommige anderen niet zien. Dat heb ik ook wel eens, de ene vindt me schattig de andere ziet juist dat ik niet zo onschuldig ben als je begrijpt wat ik bedoel :')

Haha, rondlopen met een permanente <<)

Ayasha schreef:
Dat zijn idd ook synoniemen waar ik dus even niet op kwam. :') maar ik merk hier in de omgeving dat het ook een vorm van kracht bij zetten is..

Ja, 'dit en dit is zo maar/echter/toch/nochtans/(etc) ....' zet inderdaad net kracht bij de tegenstelling. Tenminste, zo heb ik altijd geleerd dat nochtans gebruikt werd. :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:40

Dit is een bijzonder interessante discussie :D

Ik moet bij een kratje bier ook vaak mijn paspoort laten zien, bijna 30/1.90 en meestal een kort baardje ;)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:43

Ailill schreef:
Dit is een bijzonder interessante discussie :D

Ik moet bij een kratje bier ook vaak mijn paspoort laten zien, bijna 30/1.90 en meestal een kort baardje ;)

Story of my life als ik achter de kassa zit haha... gelukkig zien de meesten het als een compliment!

Maar 15 geschat worden is inderdaad niet leuk! Hoor ik ook vaak, ben dan wel pas 21 maar alsnog.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:44

Het wordt helemaal leuk als een agent je rijbewijs nagaat om te checken of het echt is bij een alcohol controle.... (Dus echt bellen naar wie ze daar ook voor bellen.) >;) :roll:

Ik ben 26..... :\ rond de 20 oke maar 15... >;)

Fenrir

Re: Het gezicht van de bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:46

Tegen de tijd dat je 50 bent heb je er misschien nog profijt van :D

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:47

Das gewoon bijna de helft van je echte leeftijd joh. En die agent _O- wel vervelend denk als je dat vaker meemaakt.

Misschien vanaf 50 wel leuk als je nog 30 geschat wordt haha.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:53

15 jaar?! Dat is wel heel slecht gokken hoor :+ maar hee, jij wilt niet graag ziend oud worden toch dus zie het als een compliment :D

Ik heb ook nog steeds mijn ID mee voor als iets 16+ is, maar gelukkig de laatste jaren niet meer hoeven te laten zien en ook niet bij het uitgaan (18plus dus). Gelukkig maar want heb altijd zoiets van als ik zo jong geschat wordt zien mannen me ook niet staan natuurlijk :( _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:58

In mijn ervaring komen ze ongeacht je leeftijd toch wel... en ongeacht hún leeftijd 8)7

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:00

Ik moet ook altijd m'n id laten zien als ik sigaretten koop. Vaak laat ik hem maar gewoon alvast zien voor ze het kunnen vragen haha! Ik zie er niet echt super jong uit volgens mij! :')

Edit:

Op m'n stage zeiden ze laatst 'ooit komt er een keerpunt in je leven, dan wordt je alleen nog maar ouder geschat en verlang je terug naar de tijd dat je jonger geschat werd' :')
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 10-11-16 01:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:01

Britt_Sisi schreef:
Ik moet ook altijd mn id laten zien als ik sigaretten koop. Vaak laat ik hem maar gewoon alvast zien voor ze het kunnen vragen haha! Ik zie er niet echt super jong uit volgens mij! :')
Ik zeg meestal nee, boven de 25 hoeft dat niet. Na 2/3 seconden paniek laat ik dan mijn paspoort zien en worden ze rood, kei grappig _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:02

Maar je moet dan toch kunnen bewijzen dat je ouder dan 25 bent? Dus moet je hem als nog laten zien haha!

Edit:
Oh ik lees verkeerd
Zo gemeen dat :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:03

Britt_Sisi schreef:
Maar je moet dan toch kunnen bewijzen dat je ouder dan 25 bent? Dus moet je hem als nog laten zien haha!
Daarom vind ik het ook een absurde regel. Boven de 18, prima. Maar die 25-regel klopt niet.

Daarnaast, jonger dan 25 kan ik inkomen maar er is geen mens die mij jonger dan 18 schat.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:04

Nee dat is leuk, vooral als ze gaan blozen en/of stotteren :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:07

Jeetje wat ben jij snel. Ik Edit mn berichten en jij hebt al gereageerd voor ik hem aangepast heb :')

Maar je hebt gelijk. Kassamedewerkers worden altijd blij als je vast je id laat zien. Ik maak mensen hun dagen goed, daar doe ik het voor haha :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:07

Ik geef meestal gewoon m'n ID alvast :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:08

Fenrir schreef:
Ik geef meestal gewoon m'n ID alvast :')

Echt niet, het spelletje is veel te leuk :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:11

Ik ben 24 dus dat spelletje gaat voor mij nog niet echt op :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:12

Fenrir schreef:
Ik ben 24 dus dat spelletje gaat voor mij nog niet echt op :P

Je bent d'r bijna, hold on! Januari gaat jouw maand worden. . .

;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:17

Ik koop alleen wijn om mee te koken. :') Ik ben eeeh lijk zo saai en burgerlijk. <<)

Dan vergeet ik altijd dat ik mij moet identificeren, anders geef ik het tegelijk met mijn bonuskaart. :')

Iew ik ben echt saai en burgerlijk. :r