Ik vind een snebje mooier, want ik vind zo min mogelijk wit aan het hoofd mooi. Wat vinden jullie mooier veel/weinig wit aan het hoofd??
ik vind persoonlijk een fiat leuker. zo'n knalgele dan he!?!?!?!! ik weet geen vraag te verzinnen, wie wel?
verschillende merken. Maar die van Fructis vind ik wel erg lekker.Wie koopt er speciale paardenshampoo voor zijn paard, en wie wast hem met gewone mensenshampoo?
Als ik wedstrijd had waste ik gewoon met bay shampoo.Ik heb btw voor me zelf ok fructissinasappelsap of appelsap?
Niet altijd alleen gedurende een bepaalde periode van de maand heb ik er in een keer heel veel behoefte aan Wie heeft er een hond?
Ik heb wel een paard, maar geen New Forest. Ik heb een Quarter.Wat voor drankjes gaan er in een "Boswandeling" ?
IK heb maar een paard, en maak daar geen dagboek van. Ik ben wel van plan om het met het veulen te gaan doen.wat is jullie favoriete toetje?
Ik heb een abonnement op Bit maar kijk er steeds minder in. Denk dat ik hem dit jaar niet meer ga verlengen. Ik heb liever een westernblad.Wat vinden jullie lekkerder: Aardbeien of Meloen?
Ik vind Roomijs met Caramel en Pecannoten het lekkerst. Het liefst nog van Haagen Dasz...en dubbele portie...Waar kiezen jullie voor: een doevakantie met veel cultuur, dagjestrips en sport, of een zonvakantie naar een strand en alleen maar bruin bakken?