Dit wist ik een paar dagen geleden al maar dat ik dinsdag om drie uur een gesprek heb op mijn hopelijke werkplek Kan ik na elf maanden thuis zitten eindelijk wat gaan doen heerlijk
Ik opende net mijn koelkast die mijn vriend vol had liggen met fruit vis groentes voor mij. Op mijn nachtkastje lag medicatie. Omdat ik al meer als een week ziek ben. Nou dan voel je je toch meteen beter met zo'n lieve verrassing
TessJazz
Geplaatst: 23-11-15 12:06
Wat mij een glimlach brengt is dat ik een super weekend heb gehad! Met mijn nieuwe maatje die ik pas 3.5 week heb, L2+11 gereden in 4 wedstrijden, vrijdag 2x eerste met 3 winstpunten en zondag een beker meegenomen en 3 winstpunten! En weer voor de 3e keer op mijn andere maatje heb gestapt na een super lange blessure Vandaag ben ik nog aan het na genieten dat brengt mij een glimlach voor een hele week
MarlindeRooz
Geplaatst: 23-11-15 12:09
De intens zielige kop van mijn hond na een bad. Leedvermaak is het beste vermaak.
Van dit topic wordt ik altijd vrolijk haha Vandaag om te merken hoe erg mijn verzorgpaard de laatste tijd vooruit is gegaan en om te zien dat mijn andere verzorgpaard in galop op je af komt rennen als je haar roept (de allereerste keer dat ze dat deed!)
Hygge
Geplaatst: 23-11-15 20:11
Dubbelpost.
Laatst bijgewerkt door Hygge op 23-11-15 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Hygge
Geplaatst: 23-11-15 20:12
Vandaag even de training van m'n F-pupillen afgezegd om allemaal een klein schoencadeautje in de schoen te stoppen. Daarnaast het spontane idee om nog twee teamgenootjes te verrassen met een kleinigheid, wat ontzettend leuk werd opgevat. Zaterdag was ik Zwarte Piet en heb zo gigantisch genoten en vandaag weer, eigenlijk nog steeds. Heerlijk deze momenten
Mijn paard die na een vakantie van een dik half jaar geen stap verkeerd heeft gezet tijdens ons ritje vanmiddag! En dat m'n zadel niet meer wegglijdt, dus dat m'n paard weer op gewicht is
Mijn kat die stiekem probeerd mijn eten te stelen. Maar wat niet lukt
Mizora
Geplaatst: 24-11-15 18:08
Dat de verzorgster van Victor gisteren voor het eerst op Victor geklommen is terwijl ze eigenlijk het rijden zonder dressuurzadel doodeng vindt. Omdat Victor zo'n lastige rug heeft ligt er een barebackpad op. Dus geen beugels, geen wrongen, geen diepe zit.
Ze ging alleen een klein stukje stappen. Aan het einde van de 20 minuten wilde ze naast het doordraven dat ze al gedaan had ook nog wel een galopje doen. In deze kleine (11x25) binnenbak onder de man voor Victor nog geen doen dus dat doen we een volgende keer buiten. Ze was aangenaam verrast door zowel de bbp als hoe Victor onder de man aanvoelt.