Jilletje schreef:Oohhww ik weet er nog een!!
Brocant/brocante en dan als woon/mode stijl.....het is gewoon rommel
Haha ja! Hoe kan ik tweedehands meuk voor een hoge prijs verkopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gerpiegorp schreef:Benfan schreef:Vlees komt van een beest, een slager slacht een dier. Ooit iemand een broccoli zien slachten? Of een wortel zien afschieten? ... fiets irritant. Je noemt te groenteboer toch ook geen vegetarische slager?!
Inderdaad, of je eet vlees of je eet het niet. Ga het dan niet 'nep bacon' noemen, het is geen bacon... het word nooit bacon.. het is GEEN bacon... NOEM HET DAN GEEN BACON!!!! *hijg.. hijg.. hijg*![]()
Dit! Ik werk bij de Jumbo en moet wel eens het vegetarische schap bijvullen. Allemaal producten van de vegetarische slager, vegetarische kipstukjes, vegetarische vleeswaren, vegetarische hamburger. Er zit geen vlees in! Noem het dan ook niet zo... noem het dan tofustukjes of zoIk raak er echt geïrriteerd van, maar gelukkig ben ik niet de enige
xHaithi schreef:Picasso schreef:
De 'upper class' gebruikt het woord ijskast, het 'klootjesvolk' het woord koelkast...
En in België is het 'ne frigo'
purny schreef:Dit dan. Een ex van mij word vader. Toen ik hem vroeg hoe lang ze al zwanger was was zijn antwoord: We zijn drie maanden zwanger.
Seriously... Wilde hem bijna vragen of ie dan ook boven de wc pot hing samen met haar....