Dacht dat jij zei 'oke nieuwe foto' omdat ik t niet goed zag en had natuurlijk niet door dat een andere bokker reageerde.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Oh crap!! Ik zit mobiel en zit jou met Tivolie te verwarren zie ik.lekker handig weer... sorry!!!
Dacht dat jij zei 'oke nieuwe foto' omdat ik t niet goed zag en had natuurlijk niet door dat een andere bokker reageerde.
musiqolog schreef:Bedacht me trouwens net waarom niemand achter Ailill een man zoekt: we associëren zijn naam met het kledingmerk Oilily, en dat is niet erg mannelijk!
Ik ben deze poedersuiker-ochtend niet echt in voor een grapje, maar ik bedacht me ineens dat ik nog een oude foto had die ik best wil laten zien. Meteen het bewijs dat deze ruiter in ieder geval op vrouwen valt!
[ [url=m/JpCF6R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik lig middenin, achter de Smurfin-knuffel.
Smee__ schreef:Ben ik dan echt één van de enigen die wel wist dat Ailill een man is?![]()
En Chardinges, waarom verander je nou je boktnaam. Dat kan de autist in mij niet handelen ja![]()
Leuke foto musiqolog, goed voor elkaar zo tussen de dames!
Geryon schreef:musiqolog schreef:Bedacht me trouwens net waarom niemand achter Ailill een man zoekt: we associëren zijn naam met het kledingmerk Oilily, en dat is niet erg mannelijk!
Ik ben deze poedersuiker-ochtend niet echt in voor een grapje, maar ik bedacht me ineens dat ik nog een oude foto had die ik best wil laten zien. Meteen het bewijs dat deze ruiter in ieder geval op vrouwen valt!
[ [url=m/JpCF6R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik lig middenin, achter de Smurfin-knuffel.
Super leuke gekke foto!
Hij zou trouwens ook juist kunnen bewijzen dat je zo'n gay vriend van vrouwen bent.Of op smurfen valt, kan ook.
![]()
Ik heb volgens mij geen nieuwe foto om te plaatsen, ff kijken.
Tivoli schreef:In ieder geval goedkoper dan je bezatten
(Die kon je wel hebben toch,als je van galgenhumor houdten nu je het zegt,dat wist ik inderdaad van je hersenletsel
)
Ayasha schreef:Tivoli schreef:In ieder geval goedkoper dan je bezatten
(Die kon je wel hebben toch,als je van galgenhumor houdten nu je het zegt,dat wist ik inderdaad van je hersenletsel
)
Mwah.... Zou je denken he? Maar hoewel het letsel ansich gratis is, zat er een flinke adder onder het gras.niet aan beginnen joh, zo'n NAH .... Das een kat in een zak..
![]()
Voor het geld dat ik daardoor al uit gegeven heb had ik al heel wat tonnen (kennen jullie dat? Een ton geven? Basicly een feest met gratis drank) kunnen geven.
En ja, no worries. beetje zelfspot maakt het voor alle partijen makkelijker
Fenrir schreef:Hee, er is weerlamaleven in dit topic?
Ik niet want herfst en dat betekent sjaals, ik hou van sjaals![]()
(Sorry voor de kwaliteit een aardappel zou nog beter dienst doen)
[ Afbeelding ]
HD, leuke foto trouwens!