Nog niet ,dat ga ik nu doen.
Cassidy schreef:Maar ik was vanochten even aan het eind van mijn latijn. Kun je je dat voorstellen?
Ja meid, ik weet wat je bedoelt... je ziet het gewoon dan niet meer zitten en denkt dat je je maar aanstelt en weet ook niet meer hoe het nu verder moet...
Gelukkig mag je ook even 'neerstorten' want je kan niet altijd maar positief zijn en denken dat het allemaal wel weer goedkomt. Het heeft tijd nodig en helaas duurt het vaak veels te lang voordat je weer vooruit kan, je begint te twijfelen aan alles en bent bang dat je als 'zeur' aangezien word en gaat dan steeds meer je mond houden tegen anderen omdat je het niet altijd wilt hebben over je 'handicap' maar laat je niet te ver afglijden hoor anders maak je het heel moeilijk voor jezelf en heb het gewoon over je pijn en belemmeringen, een ander heeft daar gewoon rekening mee te houden. Als je zelf maar weet dat je geen zeur bent dan is het goed! Wat een ander denkt moet en ze zelf weten...
Ik hoop dat je zo gauw mogelijk verder komt en duidelijkheid krijgt want dit nog langer volhouden is echt heel zwaar..
Hebben jullie al gegeten? Wat?