Met mij goed, maar heel veel sterkte Skipperfan voor je vader jou en de rest van je familie en vrienden!!!!!wie heeft er ook wel eens longontsteking gehad? (ik zelf wel toen ik 11 dagen was )
ja drie jaar geleden en toen zou ik net op vakantie gaan..... Net zoiets dus.waar downloaden jullie liedjes?
Dankje Jamy Ik heb nog nooit longontsteking gehad, lijkt me heel vreselijk om dat te hebben! Wie weet hoe lang het ongeveer duurt voordat longontsteking genezen is?
Thuis. lekker rustig! Het liefst op een tropisch eiland in de zon maar helaas misschien volgend jaar skipperfan... dat is heel triest te horen dat het slecht met je pa gaat... sterkte meid! Ik duim voor je dat het gauw beter gaat...Krijgen jullie met de kerst kado's?
Dankje Chica Clautje : Ik ben niet ziek, maar ik voel me ook niet helemaal lekker.Vinden jullie een Spijkerbroek lekker zitten?
ik niet, wij doen niet aan kadootjes met kerst maar misschien mijn vader (voor mijn verjaardag dan);)wie is er oook bijna jarig?
Ik moet nog een halfjaartje wachten Wij doen ook niet aan kerst, maar ik ben zo sociaal dat ik een kadootje voor mn ouders koop Nog 8 berichtjes en dan ben ik alweer bij de 5000 Goed he?
wij wel, maar ook een nepperd Maare heb ik iets gemist priscilla, je vader in het ziekenhuis Wie is er ook zo ontzettend verkouden?