De geboorte van mijn neefjes en nichtjes, ik ben helemaal stapelgek op ze.Kijken jullie nog naar de spelen, of interresseert dat jullie niet meer?
Ja ik volg het nog, en vooral vrijdag ga ik kijken want een goede vriend van ons zit dan in de 4-mans bob Wie vindt het ontblote bovenlijf van Van Velde overdreven?
Och ik vind dat bovenlijf wel mooi Zijn er nog meer liefhebbers van een ontbloot bovenlijf?Wel van mannen natuurlijk
Ik weet het niet, volgens mij had hij het zelf niet eens in de gaten, zo blij was hij. Vond het nou ook niet heel erg bijzonder of zo }> Wat is jullie favoriete sport op de winterspelen?
TUURLIJK wat is de meest onvergetelijke verjaardag voor jou (mag ook iemand anders zijn verjaardag zijn, als het maar onvergetelijk is voor jou)
De aankomende verjaardag, want dan wordt ik 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wie is er hier al 16?
weet niet heb het nog niet gehoordis het erg als hier 2x dezelfde vraag word gesteld? (tja je gaat geen 63 pagina's afzoeken of die vraag al gesteld is)
ja dat is heel erg en jullie gaan onwijs OFF TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik vind dat er een slotje op moet, wie nog meer????????
nee er mag geen slotje op!! en poem to a horse is MOOOOOOOOOOIwat vind je in het algemeen van shakira?
ik ben niet zo weg van shakira live vind ik wel mooie muziek en pink enz een beetje die rocken jullie waar houden jullie van?(nee geen slotje)
ik ben TEGEN een slotje want we gaan niet off toppic... het toppic gaat over doorvragen en we doen precies wat de bedoelig is.wie is er ook zo ??
ja nog 10 posts... met die van mij meegerekend nog maar 9du wie vind dat wel ff snel nog door moeten gaan voor er een slotje op komt?
ik hoop t want de boktsoap is niet meer coolgeen slotje dan maar???? (ook al vind ik van wel want dit gaat niet over 1 onderwerp)
met een vriendin van me naar me paardje... lekker met haar wandelen...neej ik heb geen 2 persoonsbed ik zou er wel een krijgen... maar dat duurt nog wel ff...ik vind maaike lief wie nog meer??
wel 2 persoonsbed (al sinds mn 11e ofzo )ennuh.. ik vind Maaike wel beetje irri!! Wie heeft Maaike nog meer aan de tel gehad?