Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
renskep schreef:Rebecca schreef:Rimmer is fries? , zo gek vind ik de naam niet
Wel als je weet wat rimmen is.
Gefeliciteerd met je dochter! Spaanstalige roots denk ik?
UnicoLover schreef:Ik ben zondag avond bevallen van mijn eerste knappe dochter, Cataleya Ramos Martinez.![]()
LisaaBloem schreef:Ik ken een Bonnie, haar paard heet ook BonnieZe zit ook op bokt trouwens. Gaf wel veel verwarring toen ze net bij ons op stal kwam staan
Gowlan schreef:UnicoLover schreef:Ik ben zondag avond bevallen van mijn eerste knappe dochter, Cataleya Ramos Martinez.![]()
Gefeliciteerd en wat een mooie namen!
Ik kom uit het niets ook maar even binnen, mijn zus is afgelopen zondagochtend bevallen van haar eerste baby, een kleine knappe jongen.
Zijn naam is Jayce Santino Rayen.
UnicoLover schreef:renskep schreef:
Wel als je weet wat rimmen is.
Gefeliciteerd met je dochter! Spaanstalige roots denk ik?
Dankjewel!
Ja ik half langs mama kant en de papa helemaal, grootouders spreken ook geen Nederlands dus zal ze ook tweetalig opgevoed worden.. En kon moeilijk een platte Nederlandse naam nemen met zo'n achternaam hihi.
Sannert schreef:Ik zie net op mijn tijdlijn een bericht langskomen voor een tshirtje met naam te winnen voor kinderen met unieke namen.
Best wel leedvermaak.
Mintgroen schreef:Sannert schreef:Ik zie net op mijn tijdlijn een bericht langskomen voor een tshirtje met naam te winnen voor kinderen met unieke namen.
Best wel leedvermaak.
Zulke dingen zie ik ook wel eens voorbin komen ja
Of de pasgeboren baby's op de pagina van Prenatal. Daar zie je 10x dezelfde naam, afgewisseld met pareltjes. En dan foto's van blote kindjes op een schapenkleed of kindjes in een gehaakt pakje. Hoe origineel zijn we met z'n allen tegenwoordig