ikke niet hoor. Ik moet nog friends en costa kijken dus nog lang niet en dan motik nog huiswerk maken helaaswie gaat er zo ook friends kijken?
Ja ik ga vandaag ook maar eens vroeg.(yeeh ik heb mn 4000e berichtje gehaald)Wie gaat er nu ook stoppen?
Ja ik ga zo ook maar eens want ik ben erg moe....Wie vind ook dat die antwoorden zo snel gaan hier? (snap je)?
Ik niet Tos kan best grappig kijken als hij gaapt Eef Echt een leuke avatar zo Trusten dan! Wat ga jij morgen doen na school?
heej peeps dat was mijn 1700 berichtje heb meer als 100 berichten geplaatst vandaag maar ik ga nu stoppentot morgendan zijn jullie er vast weer he?
Tuurlijk ben ik er morgen weer (ookal moet ik repetities leren en Bolivia doen )!Wie gaat er straks ook Costa kijken?
welneeeeej!Keek net ff, eind november had ik het meest gepost met 1015 berichten...nu heb ik de afgelooen 30 dagen 1131 berichten geplaatst)Wil niet echt lukke minder bokken...voor wie zijn die cijfers toch ook wel erg confronterend?
ikke nietheb met vorst alleen vreselijk irritant statisch haarwie krijgt er net ook een foto van een onwijs gezellige avond?