donderdag, dan moet ik tot 15.30, maar hoef ik pas om 12.30 te beginnen. Oja, mijn school is: Middelbaar Laboratorium Onderwijs!!!!
ik weet het niet heb vandaag wel de 1600 gehaald ben er nu alweer overheen maar het is ook zo gezellig op bokt Wat voor telefoon heb je?
ikke! en als je het niet van plan ben dan mot je nou maar ff je best doen!wie denkt ook dat ze de 4000 berichies haalt?
Dan zou je dus nog 33 berichtjes moeten plaatsen vanavond... veel succes Wie gaat er ook gtst kijken?
Ik wel hoor ff beetje door plaatsten wow ik plaats de laatste 2 dagen zo'n gemiddeld 50 berichtjes per dag hoezo veel haha wie vind unbreaklable ook een mooi liedje (van westlife)?
ik 24 december!!!!! wor dik alweer 15 wie heeft er ook trek in chocola maar heeft geen zin om naar beneden te gana om het te halen (i.v.m knie
Bij mij duurt het nog een half jaar Wie denkt ook dat Barbara tegen Jef gaat vertellen dat ze met Remco naar bed is geweest? *in GTST *
Ik denk dat ze alleen gaat zeggen dat ze gezoend hebben.Denken jullie dat als Barbra het verteld dat Jef Remco de deur uitzet?
Ik ook niet, ik kijk 2x in de week ofzo, ik vind het eigelijk een beetje zonde van mijn tijd Welke soap kijken jullie nog meer?
soms onderweg naar morgen, is rozengeur en wodka lime ook een soap? dat kijk ik iig en onmwie antwoord er nu ook maar in 3 topics?