Sammie schreef:Dat dus.. Vrouwtjes heten bo, mannetjes Beau.Nooit geweten (Ooit in een grijs verleden maar 1 jaar Frans gehad )
Tiggs schreef:Sammie schreef:Dat dus.. Vrouwtjes heten bo, mannetjes Beau.Labradors ja.Dat is inderdaad de meest voorkomende reactie als ik me aan iemand voorstel: 'oh,ik ken ook een hond die zo heet'.
Sammie schreef:Oh zo.. nou daar zeg je wat.. Dat mens heeft vroeger een hond gehad met de naam Bo Vervelende hond Ik ben graag vervelend
Op Linda nieuws lees ik de volgende naam,het betrefd een 4 jarig meisje Daqeautha Wiegersma, Dakota is blijkbaar niet sjiek genoeg
Ik weet noet of het apart is maar mijn kinderen heten Harley en BonnyNichtje die flok heet, nichtje litay nichtje Inay
Willl65 schreef:Ik weet noet of het apart is maar mijn kinderen heten Harley en BonnyNichtje die flok heet, nichtje litay nichtje InayFlok? Serieus?Arm kind.
Willl65 schreef:Ik weet noet of het apart is maar mijn kinderen heten Harley en BonnyNichtje die flok heet, nichtje litay nichtje InayFlok... Ik leg twee linkjes: chocoladevlokken en embryonale vlokken.
Ik ken ook een Bonnie maar ik kan er dan echt niks aan doen dat spontaan Bonnie St Claire in mn oor schalt
Litay en Inay zijn broer en zus/zussen? Ik vind het er vooral uitzien alsof het achterstevoren gespeld staat, hoewel als je het omdraait kom ik er ook niet echt veel verder mee...En Flok, seriously?!
Ik ken ook een Bonny en een Bonnie, maar vind het zelf toch vooral een paardennaam. Vroeger op de manege heette een van de paarden Bonnie.