Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:19

leg is uit? ik moest em ook even 2 keer lezen, maar dat is (als je het op zn engels uit zou spreken) een vertaling voor ??? jaaaaaaaaa

Citaat:
Faggot (slang) or fag, an American generally pejorative word or slur for a homosexual man, or for men who are judged to be "unmanly", weak or effeminate; in modern usage the word can be used as a general insult irrespective of sexuality
bron: wikipedia

Broertje was dus bang lastig gevallen te worden door homo's

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:57

ma_rie_tje schreef:
leg is uit? ik moest em ook even 2 keer lezen, maar dat is (als je het op zn engels uit zou spreken) een vertaling voor ??? jaaaaaaaaa

Citaat:
Faggot (slang) or fag, an American generally pejorative word or slur for a homosexual man, or for men who are judged to be "unmanly", weak or effeminate; in modern usage the word can be used as a general insult irrespective of sexuality
bron: wikipedia

Broertje was dus bang lastig gevallen te worden door homo's

Hehe, ja, dat dus Tong uitsteken Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:00

Ach, hij heeft sowieso moiete met lezen volgens mij...
Ooit meende hij "Seksboer" te lezen op een bordje i.p.v "sektboer"
En de eerste keer bij ons nieuwe grondstuk in Duitsland dacht hij dat we aan de Hitlerweg woonden Clown (Hiltnerweg)

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:30

Omg, ik had zonet ook weer een domme opmerking.

Zegt m'n broertje; Ik moet voor jullie koken.
Ik; Waarom?
Broertje; Dat moet voor school.
Ik; Nou, wat wil je koken dan? Patat?
Broertje; Nee, iets groters..
M'n pa; Waarom bak je niet een koekje, misschien hebben we dan minder last van een 'voedselvergiftiging'.
Broertje; Neeheeee, het moet iets groots zijn.
Ik; Dan bak je een 'groooooooooooooooooot' koekje..

En dat kwam er heel droog uit... Huilen van het lachen

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:05

Saskiaatje schreef:
M'n beste vriendin wees steeds naar me. Dus ik riep door de klas: "Je moet me niet zo vingeren!" Clown

OMG.. Haha!

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:42

xXLiekeXx schreef:
iloveyah87 schreef:
schiet me nog een verhaal binnen (met dezelfde vriendin).

Ik woon op cyprus en een vriendin uit nederland was hier later ook gekomen voor 3 maanden. We zaten buiten bij een benzinepomp. Zie ik een jongen die ik ken met een meisje daar naar binnenlopen. Dus ik zeg tegen die vriendin van me:Volgens mij heeft ie alweer een nieuw sletje gevonden (hij ging eerst met iemand anders).Komt dat meisje naar buiten gelopen zegt ze op z'n hollands:hey jullie komen ook uit nederland
oepssss ik hoop niet dat ze hoorde wat ik zei! (en ik verwachte al helemaal niet dat ze het zou kunnen verstaan! hahaha)

Vakantie's, spreek voortaan in een geheim taal ofzo, had namelijk een zelfde soort geval op vakantie,, Tong uitsteken

@Hester: Je moeder heeft groot gelijk Vork

Nu herinner ik me ook nog een, dat was van mijn moeder toen ze jaren geleden op vakantie was met haar zusje in engeland,
er zat een vrouw naast hun op een bankje, (niet de dunste,) en mijn moeder en haar zusje zaten wat over dr te roddelen, later draait de vrouw zich om, en zei, (ook in het nederlands) "jullie ook hier?"

tenminste, hij ging zoiets, herinner hem mij ook niet meer helemaal, maar dat is dan ook lekker Clown

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 22:30

BeLoVeD schreef:
Saskiaatje schreef:
M'n beste vriendin wees steeds naar me. Dus ik riep door de klas: "Je moet me niet zo vingeren!" Clown

OMG.. Haha!

Dan moet ik weer denken aan onze engels leraar.
Als je een vraag hebt moet je even vingeren, dan krijg je een beurt.

echt de hele klas lag in een scheur ROFL

Naja en toen ik in de tweede klas zat toen hadden we een gymles, en die vrouw ging iets voor doen en dat was dan een salto.
Maar toen viel ze en scheurde ze een spier, en dat ging dus echt zo:
*PLOF* AUUU IEMAND HELP????!!!!
en een jongen achter mij zegt droog:
jes morgen eerste twee uur vrij
ROFL Best gemeen, maar zo bedoelde hij het niet Tong uitsteken
Hij dacht dat er niets ernstigs was, en zo kwam het er best wel grappig uit Clown

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:58

Jotee schreef:
Omg, ik had zonet ook weer een domme opmerking.

Zegt m'n broertje; Ik moet voor jullie koken.
Ik; Waarom?
Broertje; Dat moet voor school.
Ik; Nou, wat wil je koken dan? Patat?
Broertje; Nee, iets groters..
M'n pa; Waarom bak je niet een koekje, misschien hebben we dan minder last van een 'voedselvergiftiging'.
Broertje; Neeheeee, het moet iets groots zijn.
Ik; Dan bak je een 'groooooooooooooooooot' koekje..

En dat kwam er heel droog uit... Huilen van het lachen

Die is droog ROFL

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:27

kleine kinderen kunnen ook van die leuke opmerkingen maken:

Klein meisje tegen mijn stage begeleidster (al wat oudere vrouw) Juf je hebt allemaal zwarte strepen bij je mond!!! Mijn stage begeleidster wrijft over d'r mond, en vraagt is het nu weg? Kindje helemaal geschrokken; Neej het zit er nog steeds!!! Stage begeleidster boent nu wat harder, en kijkt mij vragend aan. Ik zag in de eerste instantie al niks en zeg: nou volgensmij is het weg. Maar kind bleef keihard volhouden dat het er nog steeds zat. Nou toen ging mn begeleidster maar even in de spiegel, kindje erbij, wijst naar bovenlip en zegt kijk, daar zit het......Ik ondertussen helemaal in een deuk, dat meisje bedoelde de rimpels die op de bovenlip zaten Nagelbijten / Gniffelen Begeleidster kon er zelf gelukkig het hardst om lachen!!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 15:46

Ik heb ook nog wel een lompe Knipoog..

wij waren op vakantie met een reis mee. daar was ook een mevrouw (zal haar mevrouw 1 noemen) en die was ontzetend dik.

nu waren wij met zijn allen aan het zwemmen. mij broer komt in een keer heel hard lachend boven en hij kwam ook niet meer bij van het lachen. pas thuis heeft hij willen vertellen waarom

hij zij: Ja ik zwom door het water en ik dacht dat jij het was esther! maar toen kwam ik boven en zach ik dat het Mevrouw 1 was!

en de grote beleding was natuurlijk dat die mevrouw echt ontzetend veel dikker was dan mijn zus! Tong uitsteken

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 00:24

whahaha die verhalen af en toe Nagelbijten / Gniffelen

heb er zelf ook eentje. ik was toen 5 en ik liep met mijn vader en moeder over de wallen in amsterdam (we moesten van de ene kant van de wallen, naar de andere kant).
zie ik daar opeens een Love-swing (sex schommel) in de etalage hangen. dus ik ren naar die etalage: Mama, Mama kijk die hebben wij thuis ook Haha!

me moeder kon wel door de grond zakken ROFL

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:07

Haha geweldig al die verhalen Clown
Vroeger toen ik een jaar of 4 was moest ik naar de oogarts. Daar zat een héle dikke oude man met zo'n rode geruite 'houthakkersblouse' aan in de wachtkamer. En tegen alles wat ik niet mooi of lelijk vond zei ik; Bah, Vies!
Ben ik voor die man gaan staan en heb ik staan wijzen; DIE IS VIES en hebt u baby in buik? *LOL*

Kan me best voorstellen dat m'n moeder op dat moment ook wel door de grond kon zakken ROFL

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:11

_Shawny schreef:
mn broertje ;

' hoe weet het asperientje eigenlijk waar je pijn hebt Bloos! ? '

ROFL

geghe
mijn broertje heeft ook af en toe van die acties Tong uitsteken
tijdje terug tijdens t avondeten :

broertje : "wat betekend eigen 'de bloemetjes buiten zetten?"
ik: * lacht omdat ik dacht dat t een grapje was... " oh..weet je dat echt niet ?"
broertje: " nee, wat is t?"
ik: " nou, dat is een bepaalde dag in t jaar en dan nemen alle mensen hun bloemen van binnen mee..en die zetten ze dan buiten.. dat is een soort traditie"
broertje : " serieus?"
Ik: " uhuh Tong uitsteken"

( en hij geloofde t nog echt ook, alhoewel hij niet begreep waarom mensen in godsnaam hun bloemen letterlijk buiten zouden zetten..
k heb m later nog maar even de echte betekening uitgelegd Tong uitsteken)
( broertje was toen 15 trouwens Tong uitsteken)

hehe en vorig jaar..tijdens een les aardrijkskunde waarbij we altijd liepen te klieren..
de jongen naast wie ik altijd zat deed iets heel doms.. waarop ik dwars door de klas heen riep : " JEEEZUS je lijkt wel een homo!!!!"
maar die leraar is homo en vind t nog een beetje vreemd/moeilijk om daar open over te praten / voor uit te komen..
ik kon wel door de grond zakken Bloos

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:30

Niet ik maar het dochtertje van mijn moeders beste vriendin toen ze 7 jaar was had een mooie opmerking gemaakt vroeger Nagelbijten / Gniffelen

Ze was verschrikkelijk aan het klojoën dus haar moeder zegt streng. 'Moet je een hengst?'. Meisje helemaal glunderend naar haar moeder kijken, blij naar haar vader gerend . 'Papa ik mag een paard van mama!' Toen moest dat arme kind maar even uitgelegd worden dat een hengst meerdere betekenissen heeft. Ach gut

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:32

Negerzoen schreef:
Niet ik maar het dochtertje van mijn moeders beste vriendin toen ze 7 jaar was had een mooie opmerking gemaakt vroeger Nagelbijten / Gniffelen

Ze was verschrikkelijk aan het klojoën dus haar moeder zegt streng. 'Moet je een hengst?'. Meisje helemaal glunderend naar haar moeder kijken, blij naar haar vader gerend . 'Papa ik mag een paard van mama!' Toen moest dat arme kind maar even uitgelegd worden dat een hengst meerdere betekenissen heeft. Ach gut

Die is super!! ROFL whahaha

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:34

dinsdagavond met een hondentraining buiten, er was een nieuw iemand bij gekomen, die had haar riem op de grond gelegd en na de oefening probeerde ze haar riem weer te vinden. Ze stond er echt nog geen meter vandaan en naar de grond turen, iedereen: "Links"-"Rechts"-"Iets verder"!! en ik met mn grote waffel er doorheen: Misschien moet je een andere bril kopen!?! (ze had al hele dikke glazen, kon je zien)
bleek ze tunnelvisie te hebben Bloos kan ze dus niks aan doen, ik met mn grote mond ook Bloos

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:19

lottehorse schreef:
als we het toch over dat soort blunders hebben:

een man ging zo naar mijn broer

Man:ja ik hoorde dat je oma was overleden gecondoleerd!
Broer: mijn oma is helemaal niet overleden hoor
Man: Jawel ik heb het van je vader gehoord
Broer: nou ik kom net van huis en ik heb helemaal niks gehoord.
Man: ja maar ik weet het echt zeker! hij zij dat je oma overleden was.

dus mijn broer belt naar huis om te vragen of het waar is. en omdat het de laatstetijd niet zo goed met mijn oma gaat was ik best ongerust toen ik dat hoorde..

dus wij mijn vader bellen..
blijkt het helemaal niet waar te zijn!

hoezow lomp Tong uitsteken

ajj
over lompe acties kan k mee praten
ik zat een paar maanden terug niets vermoedend achter de computer..beetje bokken..beetje hw maken..
gaat de telefoon..verder niemand thuis dus ik neem op:
meisje : " ja met ***, klopt het dat thijs(mijn broertje) is overleden?"
ik was compleet met stomheid geslagen..dat meisje vroeg het ook half in paniek dus ik kreeg de schrik van mn leven
ik heb iets gemompeld van.. " euh euh niet dat ik weet "
meisje : "dit is toch het nr van Thijs ?"
ik : "ja dit is t goede nr.. hoe kom je erbij dat hij overleden is ?"
zij : "ik hoorde het net van een vriendin van mij en die zei dat thijs net plotseling is overleden"
ik helemaal in paniek.. ( soortgelijke situatie heb ik me al eerder in bevonden en toen waren alle 'roddels' waarheid)
ik heb de telefoon neergelegd..heb accuut thijs zn mobiel gebeld...ging over maar nam niet op
nog 4 keer gebeld...geen antwoord...
ik was echt compleet aan t hyperventileren..had geen idee waar ik t moest zoeken en wist niet meer wat ik moest doen
vervolgens mn andere broertje gebeld..die 2 gaan veel met elkaar om enzo dus k dacht mischien weet hij wat er aan de hand is
andere broertje drukte me weg... nog een paar keer gebeld..steeds werd ik weg gedrukt..
ik heb gesmst.. " neem je telefoon op! ik werd net gebeld met de vraag of thijs is overleden" ( of iets in die richting )..
nee..andere broertje wist ook van niets maar zat in een toneel voorstelling maar zou naar buiten gaan..
ik thijs nog een paar keer gebeld..weer niets..
geprobeerd mezelf te kalmeren..mn vader gebeld en geprobeerd niet compleet in paniek over te komen..
vader heeft de school gebeld.. school : "is thijs nog niet thuis ? zn lessen zijn al een paar uur afgelopen "
PANIEK
mn vader rond bellen.. via via met vrienden van thijs gesproken..

wat bleek nou.. Boos!
een of andere gast had een zieke grap uitgehaald en over msn gezegd dat thijs dus was overleden..
t meisje dat mij had opgebeld was/is een goede vriendin van thijs en was dus ook al over stuur..
ik wist niet meer waar ik t zoeken moest..net zo min als mn broertje, vader en moeder..

echt.....hoe ziek kan je zijn :S

( oke misschien dus meer een ziek voorbeeld dan een lomp voorbeeld maar toch..k werd er door bovenstaande quote even aan herrinnert)

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:36

laatst ook nog op me werk (supermarkt).

Loop ik naar een actiebak, een oud vrouwtje naast me, opeens een jochie van 6 tegen mij: "heej ouwe" Bloos! ik zo: "Uhm pardon Verward "
en 5 meter verderop lag ie languit op zijn plaat Nagelbijten / Gniffelen (God straft meteen zeggen we dan maar Haha! )

en diezelfde dag, sta te vullen achter me vleeswarenkarretje.
jongen: Meneer, mag ik u wat vragen?
dus ik draai me om: Voor zover ik weet ben ik nog steeds een vrouw Nagelbijten / Gniffelen
jongen: Bloos! Pardon mevrouw, oww wat schaam ik me zeg, sorry ik zag het egt niet.
ik lachen Haha!:P

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:50

Ik ben vandaag jarig, en nu zit m'n neef hier nog ff. M'n broertje ging zonet achter de pc weg, dus ik ging erachter zitten. Zegt m'n moeder; Joh er is bezoek. Dus ik kijk onnozel om me heen en zeg 'wie dan?!' Ik vatte het een beetje verkeerd op.. Nagelbijten / Gniffelen

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:15

Gefeliciteerd Knipoog

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:17

Gefeliciteerd Knipoog
En is best banketstaaf opmerking Tong uitsteken

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:54

op mn werk, kwam een grote klant. Nu zijn er de laatste maand 3 nieuwe medewerkers gekomen, alle 3 goed uitziende jongere vrouwen (25-30 jaar).

Zegt een van die mannen: goh jij selecteerd je personeel zeker op uiterlijk! (niet erbij nadenkend dat hij daarbij ook suggereerde datwde nieuwe meiden dom zijn....)

liekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:15

haha Clown ik had net ook nog een opmerking maar ben hem vergten door jullie verhalen/opmerkingen Clown

das pas lomp Haha!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:16

Huilen van het lachen Liekje das niet echt lomp, maar gewoon beetje dom Bloos

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:29

Ik zaterdag nog. Het ging over van die opvoedkampen voor jongeren, in de wildernis enzo. Dus iemand zei:"In Amerika hebben ze van die kampen." Kom ik er heel lomp luidkeels bovenuit:

"Ja, en in Duitsland hebben ze ook van die kampen!"

*Stilte..

Nagelbijten / Gniffelen