En daarna er ook nog tegenin gaan als iemand zegt dat het kermis is, omdat het toch echt circus moet zijn..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
daNiielle_ schreef:Die van mij kan ik me niet herrineren..
Maar goed dat iedereen zo'n rood hoofd had.. PlukenKrul schreef:Haha, nu schiet mij 1 te binnen van toen ik nog klein was..
Ik moest een postzegel voor m'n moeder kopen en zei dus "Mag ik 1 postzegel van 80 cent?"
Vrouw gaf me netjes één postzegel en ik maar wachten tot ze zei wat de prijs zou zijn... maar ze zei maar niks dus toen zei ik: "hoeveel kost het?"
Celiien schreef:Moirsa schreef:Gister;
Een vriendin ging heel veel zout over mijn patat gooien..
Ik vet lachen
een andere vriendin (we waren met een groepje uit eten) ; wat is er.
ik; Zij gooit dat hele zoutje pot over me patat heen.
2 minuten daar voor hadden we het over domme opmerkingen (jawel van mij)
en natuurlijk moet ik weer zo opmerking maken.
dees snap ik nietds toch gewoon goed?
Pluizebolpum schreef:En wanneer je zeker weet dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je verteld dat je schoonzus drachtig is...
En wanneer je zeker weet dat je familie denkt dat je te lang tussen de paarden hebt gezeten is als je een mooie hengst ziet en verkondigt dat je daar wel een kind van zou willen.

xx_Horsiex schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie thuis heet, maar bij ons zeggen we normaal potje zout, en niet zoutje pot![]()
fjordowner18 schreef:mijn zus had ook een keer een goede.
mijn vriend en mijn zus stelde zich aan elkaar voor.
mijn zus heet ria en mijn vriend heet riyad.
mijn zus steekt dus haar hand uit en zegt ria.
mijn vriend zegt riyad
mijn zus nee ria.
mijn vriend weer riyad.
dus mijn zus kijkt heel vreemd waarna ik zei, hij het riyad affijn mijn zus werd dus knalrood en ik begon te lachen.
Pistasche schreef:Mijn moeder moet op haar werk voor het goede doel wuppies verkopen. Dan vraagt ze aan de bezoekers:
Wilt u een wuppie voor 1 euro?
Toen maakte ze een keer een fout en versprak ze zich gelukkig tegen een andere medewerker![]()
Wilt u een wippie voor 1 euro![]()
Pistasche schreef:Mijn moeder moet op haar werk voor het goede doel wuppies verkopen. Dan vraagt ze aan de bezoekers:
Toen maakte ze een keer een fout en versprak ze zich gelukkig tegen een andere medewerker![]()

) :
maar dat is toch hartstikke zielig.
!