Fiffill schreef:Volgens mij kan jij heerlijk wegdromen bij je mooie paard @ detour: Op welke school zat je? Ik heb op het HWC gezeten en het CAsimircollege.
xNatas schreef:Jij bent echt een leuke combi met je paard ! Thanks! Ik vind jou een mooie meid met een vrolijke en open uitstraling!
Je lijkt me een leuke, sterke meid! En je bent heel close met dieren/personen waar je van houdt denk ik!
Je lijkt me een leuke, gezellige,spontane meid waar je veel plezier mee kan hebben.Leuk koppel ook, jij en je vriend. Mooie foto's verder ook.
Je houdt van leuke muziek & je tekent origineel;Zaza is een knuffelbeertje en je hebt geweldige ezels!GOH DIT DOET ME ECHT GOED
Jij hebt echt een relaxxxte muzieksmaak! en volgens mij ben je een leuke spontane meid zo op de foto te oordelen
Als jij mijn muzieksmaak goed vind moet die van jou ook goed zijn En het laatste paard in je profiel is echt onwiiijs mooi
Volgens mij ben jij een vrolijke gezellige meid, die wel van gek doen houd op z'n tijd en waar je ontzettend veel lol mee kunt hebben.