Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emeraldo

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:45

Ik had een tijdje terug een vreemde opmerking die ik heel anders bedoelde als dat het leek voor de omstanders.

Mijn vriend en ik gingen eten bij mijn ouders. Mijn moeder en zusje waren op vakantie geweest en hadden een cadeautje voor mijn vriend meegenomen. Twee beeldjes van katten waarvan er één in een vreemde positie lag, namelijk met één poot omhoog en benen wijd. Mijn vriend moest lachen en vond het maar een vies beeldje. Mijn passende opmerking: "Sinds wanneer ben je vies van een poes?"

Maar het was écht niet zo bedoeld! Haha!

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:51

Ik werk bij de jumbo, en ik ben nogal groot/stevig ( lees 1,84 )
We hadden het over uitgaan, en een jongen die vroeg aan mij waar ik ooit heen ga, ik zei de B&N ( 18 jaar of ouder )
Maar ik ben 16 en hij geloofde het niet, hij zo"
Ja je lijkt op een jongen dus daarom kom je niet binnen"

Ik: Ach beter op een jongen lijken, IK, kom tenminste binnen, en jij bent 17, hóe zielig kun je zijn!

Toen was die stil!

Op vakantie ook Tong uitsteken

2 Meisjes scholden mijn zus en mij als gothics uit ( lachen dus xD ) Ik zat op de wc en ik hoorde de 2 al binnen komen, zegt de ene tegen de andere,
N:'ja heb jij die gothics nog gezien'?
M: Nee vandaag nog niet, ze durfde zeker niet.
N: Ohhh! Ik vind ze zóó vies.
Ik: Kom de deur uitlopen, en zeg: Dankjewel he!.

Later op de avond, was er disco kwamen ze hun excuses aanbieden Nagelbijten / Gniffelen Loserss!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:50

K_im schreef:
Frouk schreef:
Over lompe acties gesproken... Ik heb mn vader voor vaderdag een boek van Sonja Bakker gegeven *LOL* als dat geen duidelijke hint is Clown

Ik heb ook eens zo'n boek van de nu ex, van mijn vader gehad. (die ik trouwens al had Bloos )

haha had je gewoon moeten zeggen, deze heb ik al, heb je een nieuwe hint voor me? Vork

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:00

ik was gister vrij mellig.. en toen ging ik rijmpjes voor iedereen bedkenen.. en naja dat was vrij banketstaaf voor de genen die er de humor niet van inzagen Tong uitsteken alleen de mensen die ook melig waar hadden er lol om Tong uitsteken ik de heletijd annefloor is goor... chris stinkt naar pis :p haha ik moet gewoon niet mellig zijn.. word nog wat als ik straks dronken word Tong uitsteken

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:02

Frouk schreef:
haha had je gewoon moeten zeggen, deze heb ik al, heb je een nieuwe hint voor me? Vork

Ik had idd wel gezegt dat ik m al had, maar toen zag ik de humor er niet van in.. (nu om eerlijk te zijn nog steeds niet Sigaar )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:10

haha nee, het is niet bepaald tof om zoiets te krijgen op die manier Knipoog

Lindaa_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:17

Tsjaa, Toen ik op een dag uit school kwam liep ik gewoon de huiskamer binnen en Ja hoor wie zit daar? Juist, mijn Tante! Njaa, ik zeg gewoon Hallo en loop door .. maar gelijk daarna kreeg ik te horen: Jemig wat heb jij een dikke kop gekregen! Ja bedankt eh, Fijn om te horen ook! Lachen Maar goed, achteraf kan ik er wel om lachen aangezien ze zelf bijna niet eens uit de stoel kan komen omdat ze zo dik is!

SanneTilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:42

Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein Knipoog. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen. Gestoord

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:45

Oh nu herinner ik me er ook weer een, dit keer afkomstig van mezelf. Ik heb me kapot geschaamd.

Ik, (ex)vriendlief, schoonmama en schoonpapa zitten gezellig in de zithoek te kletsen. Opeens ontstaat er tussen mij en vriendlief een 'discussie' over borstvergroting, naar aanleiding van het extreme-make-over programma wat we zaten te kijken. Mijn slecht beargumenteerde, te snel eruitgefloepte mening was dat de mensen die een borstvergroting lieten doen maar raar zijn, je moet gewoon blij zijn met je eigen lichaam en niet aan alle kanten vanalles erbij of af gaan knutselen. Je raadt het al.. De volgende ochtend kreeg ik van vriendlief te horen dat mama een borstvergroting heeft laten doen. Auw.

gewoongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:51

Whaha, sommigen zijn echt leuk!
Had er zelf ook eentje dit weekend.
Was met collega's op stap en er was ook een meisje die een beetje gek op mij is volgens mij. Maar ik moet haar niet.
In ieder geval, ik stond heel even met haar te praten wou ik weer naar mn collega's/vrienden toe. Dus ik zeg:
>Je kunt wel even helpen zoeken.
<Okeej.
Hadden we ze gevonden een minuut later;
>Ik heb ze gevonden hoor. Mag je nu weer weggaan. Vork

Die was wel erg lomp en gemeen maar ach. Ze zat helemaal aan me te hangen etc etc dus dan krijg je dat he Knipoog

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:55

Mijn vriend kan presteren om een leuke opmerking om te zetten tot een lompe opmerking...

Hij kan dan iets heel liefs zeggen, maar dat dat wordt 9 van de 10 gevolgd door een 'maar' of 'als' wat het dan weer compleet af doet Scheve mond

Nou ja, zo is hij nou eenmaal. Hij probeert het iig Haha!

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:15

Toen ik 4 jaar was, ging ik afzwemmen voor A diploma. 1 van je ouders mocht dan met je meezwemmen, en bij mij was dat mijn vader. Kwam er zo een jongen naar ons toe en die zei tegen mijn vader "leuk hé, samen met je kleindochter afzwemmen" Verdrietig

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:26

de meest lompe/nare opmerking die ik ooit eens heb gehad is toch wel de vraag of ik een halfbloedje was, niet banketstaaf bedoeld maar dat deed me toch wat, ik ben echt hollander dan hollandst Huilen van het lachen verder krijg ik regelmatis opmerkingen naar me toe ik werk bij de schoonmaak en als de mensen weer een een nare dag hebben kunnen ze zeggen "goh word er nou eindelijk eens echt schoongemaakt"
of :
mevrouw: heb je maar 1 doekje bij je
ik : ja
mevrouw: t zijn veel tafels
ik: ik vouw het doekje elke keer anders en heb 8 kanten
mevrouw: je kan vast wel meer gebruiken want er word hier bijna niet schoongemaakt *op zo'n gemeen schijnheilig toontje* t ergste is dat ik degene ben die daar al maanden schoonmaak..
verder floep ik er soms ook iets uit waardoor ik me niet fijn voel hoor..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:28

haha Anieke die is echt te hard!
Zal je pa wel niet echt blij mee zijn!

hier vanmiddag op de camping, ik heb hier een gewonde meeuw liggen en wilde weten wie precies de dierenambu gebelt had.
ja de moeder van dat jongetje daar.

Helaas voor die mevrouw was is dat jongetje een meisje Vork

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:29

Charlie82 schreef:
Een vriendin van mij had ook een keer een mooie op het werk.... Ons afdelingshoofd van toen heette Harry en was nogal vrij fors. Hij kwam met een klusje voor ons (ik geloof dat het nogal een kl*te-klusje was) waarop mijn vriendin heel spntaan reageerde met: ' Ja daaaaag! Dikke Harry!' Doei, doei
Whahaha, heb haar nog nooit zo erg door de grond zien zakken! Huilen van het lachen

Briljant!!! Haha! Haha! Haha!

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:29

SanneTilburg schreef:
Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein Knipoog. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen. Gestoord
Ik zeg dan altijd "Ja he? En 't is best lekker weer hierboven, hoe is 't daarbeneden?"

De allerlompste die ik ooit hoop mee te maken, heeft 'n vriendin van me moeten incasseren. Deze vriendin is geboren met een hartafwijking, en was daar als baby aan geopereerd, met als gevolgd een enorm litteken vlak onder haar borsten, van links naar rechts.
Deze vriendin vond een jongen leuk, en was op een date met hem op haar kamer geeindigd. En meneer wist wel hoe die bovenkleding uit moest Nagelbijten / Gniffelen

Zegt ie, toen hij het litteken zag "heb ik weer".

Bleek dat z'n ex 'n derde tepel had. Maar toch, hij had echt heel veel geluk dat hij met haar was, en niet met mij. Ik ben een stuk minder lief, geduldig en "understanding" namelijk. Mijn lichaam is van mij, en jou mening daarover is dus geenszins van belang.
Ik had 'm met m'n blote handen gecastreerd.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:34

Nee zo'n opmerking had ik ook niet gepikt hoor hester

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:34

Een collega vond het van de week ook nodig een lompe opmerking tegen mij te maken.

Als je loopt zet dan wat grotere passen; deze kleine pasjes zien er niet uit.
Zo krijg je nooit een vent !!

Om dan vervolgens te zeggen:
Ik waarschuw je alleen maar; dat je er iets aan kan doen.
Het is aaridg bedoeld.

Nou stond ik even met mijn mond vol tanden.. !!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:35

Ongelooflijk zeg... wat een mensen heb je ook!

Hester: dat vind ik wel helemaal belachelijk...

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:36

@Hester - Dat is écht lomp. Die had ik inderdaad ook uitgekleed en mijn slaapkamerraam uitgegooid. Idioot. Wat een zak, zeg Boos!.

Ik vond die ene opmerking 'Je bent toch niet vies van een poes?' ook wel echt te geniaal voor woorden Haha!.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:44

Ogh nog een erge...
tis sinds zondag avond uit tussen mij en mn vriend na 1,5 jaar.
Mn baas zag het al aan mn kop en nouja dan zeg je het ook maar gewoon. Gaat hij tegen iedereen die binnen komt bij de receptie roepen van, ''kijk is dat meisje niet zielig het is uit tussen haar en haar vriendje Vork'' binnen een half uur wist de hele camping er vanaf Clown

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:55

Leuke baas heb je dan. Dat berichtje van Hester, dat is toch gewoon niet normaal? En wel meerdere dingen hoor!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:14

De moeder van een vriendin heeft me ook een keer iets verteld. Ze waren op de begraafplaats van oma en moeder graaft een kuiltje om een plantje in te zetten.
Kind: ben je haar aan het zoeken?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:23

renee16 schreef:
De moeder van een vriendin heeft me ook een keer iets verteld. Ze waren op de begraafplaats van oma en moeder graaft een kuiltje om een plantje in te zetten.
Kind: ben je haar aan het zoeken?

ROFL sorry, maar vind hem erg goed!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:25

haha ik ook, briljant Lachen Leuk topic dit, als je je verveelt of opgevrolijkt wil worden Lachen