Nimber"]
over het algemeen zijn mannen met een boel zelfvertrouwen niets voor mij ik vind ze een beetje te van hier ben ik.
[/quote]
Idd, waar ik heel erg op afknap (behalve op witte sokken in nette schoenen) is een megagroot ego. Brr... ooit zo'n vriendje gehad, nooit meer. Was bij hem trouwens ook ter compensatie van heel weinig zelfvertrouwen hoor, zo jammer dat iemand dan toch niet wat meer zichzelf kan zijn...
[quote="r0b1n schreef:Je hoeft toch niet meteen een relatie met elkaar te beginnen? Gewoon gezellig uitgaan en btje genieten van elkaar zonder enige verplichtingen kan toch ook?
Yep, tuurlijk, ik doe niets liever. Tot een van tweeën iets gaat verwachten wat de ander niet kan bieden. En dat kan tot heel pijnlijke situaties leiden. Of als je vraagt of iemand gevoelens voor je heeft en de ander zegt dan (wel heel eerlijk trouwens): 'Nee, nog niet' terwijl jij al zeker weet dat er van jouw kant niet meer in zit dan gewoon leuke kennissen of misschien vriendschap. Ik vind dat zoiets engs, dat 'nee, nog niet'. Want dat betekent dat het er eigenlijk wèl aan zit te komen, en dan kan ik niet meer relaxed met iemand blijven omgaan, hoe eerlijk hij er ook in is.
Heb er een hekel aan om mensen te moeten kwetsen, en in dit soort gevallen ontkom je daar vaak niet aan...